Skrevet av Emne: Krisemøte i dag  (Lest 3484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Krisemøte i dag
« på: April 30, 2007, 15:58:43 »
Ser flere nettsider melder om kristemøte i Leedsstyre i dag. Går sterke rykter om at klubben må under administrasjonen. Dette vil i tilfellet si at vi starter opp i Leauge 1 med -10 poeng.

Ser ut som klubben er i ferd med å forfalle enda mer....

http://www.sportnetwork.net/main/s277/st115577.htm?fromrss=1

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/6606823.stm

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Re: Krisemøte i dag
« Svar #1 på: April 30, 2007, 16:08:48 »
At det må gjøres nye finansielle grep tror jeg nok på, og det er helt naturlig at det tas et møte om dette...

...men administrasjon innen ukeslutt tror jeg er langt overdrevet. Sportnetwork har ingen kilder og jeg tipper de kun fyrer oppunder dette møtet.

SA

http://www.svendanders.com/

auren

Re: Krisemøte i dag
« Svar #2 på: April 30, 2007, 16:25:24 »
Huff og huff.... Disse linjene bekymrer meg:

Bates told the Yorkshire Post: "Dennis has done a much better job than many people realise.

"We were in a much worse position when Dennis came in than people know about.

"Some of the difficulties he inherited cannot be made public but there were real problems in the dressing room. The playing side was in complete disarray."

auren, som frykter mer og mer dårlig nytt i tiden fremover...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Re: Krisemøte i dag
« Svar #3 på: April 30, 2007, 16:31:48 »
quote:
Originally posted by auren

Huff og huff.... Disse linjene bekymrer meg:

Bates told the Yorkshire Post: "Dennis has done a much better job than many people realise.

"We were in a much worse position when Dennis came in than people know about.

"Some of the difficulties he inherited cannot be made public but there were real problems in the dressing room. The playing side was in complete disarray."

auren, som frykter mer og mer dårlig nytt i tiden fremover...

Leeds
Till
I
Die!



Vi tapte før han kom vi rykka ned etter han kom - joda Wise er gutten sin - selvom han ikke er skyld i alt.
Ingen ledelse er også ledelse!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Krisemøte i dag
« Svar #4 på: April 30, 2007, 16:32:55 »
Heilt naturleg og riktig å ta eit oppgjer no som nedrykket er ein realitet. Håpar sjølvsagt at vi kan unngå administrasjon og poengtrekk, men alle involverte i klubben må stå skulerett for direktøren og forklare kvifor det har gått så gale i år, kven som orkar å bli med vidare osv.

Svend Anders

Re: Krisemøte i dag
« Svar #5 på: April 30, 2007, 16:44:41 »
"On Monday, we will start the first day of the 2007-08 promotion season. We can now have a complete clean out and start again. It is time to look forward.

Overraskende positiv holdning. Forhåpentligvis følger handling i samme gate...

http://www.svendanders.com/

pettern

Re: Krisemøte i dag
« Svar #6 på: April 30, 2007, 17:29:00 »
Ingenting er positivt så lenge idiotene Bates og Wise er i klubben.Jeg hater Bates noe så inderlig.Hele mannen er jo patetisk.Og til dere som trur vi rykker opp neste år med Wise som manager:hahahahaha, stikk fingern i jorda.Det skjer dessverre IKKE!Det er INGEN fremtid for denne klubben hvis den ikke blir solgt.Ã… rykke ned med det spillermaterialet Wise hadde er ufattelig- helt ufattelig.
 

Svend Anders

Re: Krisemøte i dag
« Svar #7 på: April 30, 2007, 17:34:30 »
quote:
Originally posted by pettern

Ingenting er positivt så lenge idiotene Bates og Wise er i klubben.Jeg hater Bates noe så inderlig.Hele mannen er jo patetisk.Og til dere som trur vi rykker opp neste år med Wise som manager:hahahahaha, stikk fingern i jorda.Det skjer dessverre IKKE!Det er INGEN fremtid for denne klubben hvis den ikke blir solgt.Ã… rykke ned med det spillermaterialet Wise hadde er ufattelig- helt ufattelig.



Jeg skjønner at du er frustrert, men hva med litt innsikt i forholdene rundt klubben før du står så skråsikkert på hvem som har skylda og hvorfor ting (ikke) gjøres?

Du må jo gjerne le av med-supportere som velger å TRO på klubben, og i det minste gir sommeren en sjanse for å kanskje få noen positive nyheter i månedene som kommer.

I mellomtiden kan du jo forbli preget av hat, frustrasjon og enkle forklaringer på kompliserte problemer. Det pleier å være godt for hjertet og gir livsglede som det holder.

For min del velger jeg å forbli supporter, i ordets virkelige forstand.

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: Krisemøte i dag
« Svar #8 på: April 30, 2007, 17:39:23 »
Noen som vet når dette møte er eller når vi eventuelt vil kunne få nyheter?

- Dennis
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Krisemøte i dag
« Svar #9 på: April 30, 2007, 17:41:23 »
Hat er et forferdelig stygt ord og det krever masse energi...! Jeg orker ikke hate noen eller noe og er utslitt av all negativitet. Det blir å starte fra skrætsj neste sesong og håpe på opprykk, men vi må bare være klar over at vi er i sumpa! Ingen spaserer seg opp fra L1 heller. Det er beintøft å tilhøre bakgårdsgjengen av de proffe lagene.
Yeboahs vitne

gelderdend

Re: Krisemøte i dag
« Svar #10 på: April 30, 2007, 18:14:32 »
 

stefan

Re: Krisemøte i dag
« Svar #11 på: April 30, 2007, 18:49:44 »
Vi må nok regne me å bli sparket opp og ned i mente neste sesong.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Bergen

Re: Krisemøte i dag
« Svar #12 på: April 30, 2007, 20:02:26 »
Kanskje å dra den litt for langt å kalle Bates og Wise for komplette idioter når en ikke kjenner alle innside detaljene som andre påberoper seg. MEN det er ikke til å komme fra at vi har en styreformann som "krydrer " kampprogrammene med personlige lavpannede vendettaer,og en manager som ofte oppfører seg som en trassig 4. åring.

At noen i frustrasjonens øyeblikk og i dyp fortvilelse over nedrykk,kaller oppførselen og resultatene til de to topppersonlighene for pinelig og patetisk, har jeg stor forståelse for. !!
 

Karl Hot Shot

Re: Krisemøte i dag
« Svar #13 på: April 30, 2007, 21:42:05 »
Spekulasjoner i England tyder på at Leeds United-styret vurderer å kalle inn administratorene allerede FØR Derby County-kampen på søndag. Dermed vil Leeds United bli trukket 10 poeng DENNE sesongen (2006/2007-sesongen), og ikke neste sesong (2007/2008-sesongen). Who knows?
 

Per-Stian

Re: Krisemøte i dag
« Svar #14 på: April 30, 2007, 21:45:42 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Spekulasjoner i England tyder på at Leeds United-styret vurderer å kalle inn administratorene allerede FØR Derby County-kampen på søndag. Dermed vil Leeds United bli trukket 10 poeng DENNE sesongen (2006/2007-sesongen), og ikke neste sesong (2007/2008-sesongen). Who knows?



[:0]Har Bates funne eit smutthol i systemet? Dersom dette let seg gjere, så ser eg ikkje noko argument for å la sjansen gå frå oss.

Ferre

Re: Krisemøte i dag
« Svar #15 på: April 30, 2007, 22:39:57 »
Fra Sky sports (hentet fra waccoe):

- Rumours are administration, but in a statement released by the club, there is no mention of that
- Statement asking those interested in investment, put up their money now
- Heavy talk of a takeover of the club

-WE'LL BE BACK-

pettern

Re: Krisemøte i dag
« Svar #16 på: April 30, 2007, 23:34:39 »
Svend Anders:HVA MENER DU MED DET DU SKRIVER?Jeg skal ha meg frabedt å bli beskyldt for å ikke støtte klubben eller at jeg ikke kjenner forholdene i klubben fordi jeg er kritisk.Hvis noen er kritiske til hva som skjer i klubben eller er direkte misfornøyd så parerer du alltid med at vi ikke vet hva som skjer i klubben, og at du tydligvis alltid vet så mye mere enn oss andre.Vi har tydligvis ulikt syn på Bates/Wise, men jeg går ikke i samme fella som deg ved å beskylde deg for uvitenhet.Jeg bare konstaterer at vi er uenige.Jeg har fulgt Leeds tett siden 1975 og får faktisk en del uoffisiell info fra en kompis i Leeds som i mange år har vært tilknyttet klubben.
Som kom ikke å fortell alle at du vet så mye mer om klubben enn oss.Det er faktisk ikke sikkert du vet så mye mer....
 

Svend Anders

Re: Krisemøte i dag
« Svar #17 på: Mai 01, 2007, 00:20:07 »
Petter,

jeg skal innrømme at jeg ikke vet hvordan du støtter klubben til vanlig. For meg fremstår du med dine innlegg det siste døgnet med svært aggresive holdninger - både mot medsupportere og egen klubbs ledelse. Det går sjelden i hop med å støtte laget på en god måte. Derfor er mitt råd at du roer deg ned litt og ser på hvor mange andre her inne som for lengst har valgt å se fremover med løftet hode.

Som jeg har forklart tidligere tar jeg ofte på meg "forsvarsrollen" for en del utskjelte personer, mest fordi jeg synes saker fortjener å bli argumentert fra flere sider, og også fordi enkelte virker å glemme viktige momenter i saker.

Som jeg OGSÃ… har poengtert har jeg ingenting i mot at folk mener Wise bør gå. I ditt tilfelle virker det som du fullstendig overser hvilken elendig forfatning både stallen, de enkelte spillerne, klubben og omgivelsene var i da Wise startet sin jobb. Når du overser alle disse faktorene tyder det på uvitenhet, eller kanskje man lar seg blinde av frustrasjonen?

Det er odt at flere her inne, inkludert deg selv, har kontakter i Leeds og det er det ingenting galt i. For min del er det også slik, jeg kjenner folk på de fleste nivåer i klubben, i ekstern media, i forretningslivet i byen, tidligere styreformenn, ja selv eiere av andre klubber. Dette gjør at jeg noen ganger kommer over informasjon jeg er nødt til å holde for meg selv, men som setter en del saker i helt annet lys enn hva den jevne supporter opplever ting som. Jeg er sikkert ikke den eneste som har ooplevd dette heller, hverken i Leeds-sammenheng eller ellers i livet.

I et forsøk på å avslutte denne "krangelen" inviterer jeg deg til å begrave stridsøksen, være enige om at vi er uenige på noen punkter og at du kanskje kan ro'en litt og forsøke å se fremover. Det blir en spennede sommer på flere måter, og jeg tror ikke du vil tjene på å gå gjennom den med en sur mine.

Hva sier du?

Svend Anders

http://www.svendanders.com/

Jon R

Re: Krisemøte i dag
« Svar #18 på: Mai 01, 2007, 16:40:02 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Spekulasjoner i England tyder på at Leeds United-styret vurderer å kalle inn administratorene allerede FØR Derby County-kampen på søndag. Dermed vil Leeds United bli trukket 10 poeng DENNE sesongen (2006/2007-sesongen), og ikke neste sesong (2007/2008-sesongen). Who knows?



[:0]Har Bates funne eit smutthol i systemet? Dersom dette let seg gjere, så ser eg ikkje noko argument for å la sjansen gå frå oss.



Nøyaktig de samme spekulasjonene gikk rett i etterkant av at nedrykket til CCC var et faktum, og det fortsatt var kamper igjen å spille. Jeg tror nok det stod adskillig dårligere til økonomisk den gangen... [8)]

Jon R.
Jon R.

pettern

Re: Krisemøte i dag
« Svar #19 på: Mai 01, 2007, 20:01:24 »
Svend Anders:
Jeg begraver gjerne en stridsøks, og vi skal sammen se fremover.Men man må da få lov til å være kritisk til noen personer i Leeds United uten at man skal bli beskyldt for å være hissig mot noen her på forumet.Jeg er hissig kun mot Bates/Wise på grunn av begges ledelse og ikke minst resultater.Jeg er ikke hissig overfor deg eller noen andre, bare påpeker at jeg synes din argumentasjon er litt arrogant.Vi kommer ikke til å bli enige om Wise, akkurat som vi ikke ble enige om Venables.Jeg håper jo at du har fullstendig rett i at Wise er en glimrende manager for Leeds United.Dessverre TROR jeg utifra mine kontakter, erfaringer og viten at historien vil vise at Wise ikke var rett mann.Jeg er helt enig i at man skal dra lasset sammen og se fremover, men ikke for enhver pris.Supporterne i Leeds vil etter min mening bare bygge opp en større og større motstand imot Bates hvis han holder på slik som nå.Jeg var på Elland Road i 96 da vi tapte 0-4 for scum og hele Elland Road ropte Wilko out.Er disse dårlige supportere????Selvfølgelig ikke, de bare måtte si at dette gikk ikke lenger.Derfor synes jeg du skal være litt forsiktig med å påstå at hvis man hisser seg opp over en manager, så er man en dårlig supporter, ser ikke helheten og vet ikke hva man snakker om.
Vi vil reise oss igjen, men dette kan dessverre ta veldig mange år.
Jeg anser debatten for avsluttet, og har bestemt meg for å ikke skrive et eneste negativt ord om Bates/Wise lenger.Da er man jo bare hissig og aggressiv. Takk for meg!
 

Svend Anders

Re: Krisemøte i dag
« Svar #20 på: Mai 01, 2007, 21:28:34 »
Petter,

positivt at du vil begrave stridsøksen, men jeg håper for all del ikke du slutter å skrive her inne (vet ikke om det var det du antydet?). Som alltid er det flott med mange meninger. Rådet om å ta det litt roligere er utelukkende velment, jeg ønsker at alle supportere kan gå med hevet hodet selv i denne perioden, og ikke miste humøret.

Jeg beklager sterkt om du tror jeg mener at du har et mindre hjerte for Leeds enn megselv eller andre fans, og jeg har kanskje ordlagt meg feil i denne sammenhengen. Jeg blir derimot, som deg, provosert noen ganger, og i dette tilfellet reagerte jeg på måten du ordlegger deg på.

Som en annen har skrevet over, er blant annet ordet "hat" et meget sterkt uttrykk, og for meg er det vanskelig å forstå hvordan du kan hate vår manager som har gjort alt han kan for å berge klubben vår de månedene han har vært i klubben. Du brukte også andre formuleringer mot andre supporteres meninger JEG synes var unødvendige og noe provoserende.

Det bør være mulig å skille kritikken i måten man ordlegger seg på/argumenterer på, fra innholdet i det man sier eller står for. I motsetning til det du skriver tror heller ikke jeg at "Dennis Wise blir en glimrende manager", men det er vel likevel mulig å gi ham litt støtte i det videre arbeidet?

Jeg tror vi er enige om en ting til Petter, nemlig at nye, ambisiøse eiere vil være det klart beste for denne klubben og oss som supportere. Jeg kan love deg at jeg forsøker å gjøre noe med nettopp det.

Svend Anders

http://www.svendanders.com/

veteranen

  • Gjest
Re: Krisemøte i dag
« Svar #21 på: Mai 01, 2007, 21:47:32 »
quote:
Originally posted by Svend Anders



Jeg tror vi er enige om en ting til Petter, nemlig at nye, ambisiøse eiere vil være det klart beste for denne klubben og oss som supportere. Jeg kan love deg at jeg forsøker å gjøre noe med nettopp det.
Svend Anders



Kan du utdype dette litt, Svend Anders?
Hva er det du konkret forsøker å gjøre for at vi skal få nye eiere?

MrK

Re: Krisemøte i dag
« Svar #22 på: Mai 01, 2007, 22:24:33 »
Terje Høili?

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

veteranen

  • Gjest
Re: Krisemøte i dag
« Svar #23 på: Mai 01, 2007, 22:30:01 »
quote:
Originally posted by MrK

Terje Høili?




Kanskje det... Og mens Svend andres prater med Terje, så kan jo du prate med Kjell Inge...? [:)]

MrK

Re: Krisemøte i dag
« Svar #24 på: Mai 01, 2007, 22:39:12 »
Tror han er på østlandet idag - siden hans lillebror er Pool fan(måtte de tape idag) så tror jeg at det er politisk ukorrekt.

Forøvrig så har han svidd av penger både i fortid og nåtid - så hans engasjement er høyt verdsatt i Molde.

John Fredriksen er vel ute av VIF - Leeds hadde vært perfekt for han!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?