Konspirasjon: Hvem skjuler seg bak Teak TC?

Started by Kato, May 04, 2007, 16:54:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Teak TC eier Elland Road (og Thorpe Arch?). Leeds United leier fra dette selskapet på Virgin Islands.

Hvem er så Teak TC (kjøpte fra Adler) som kanskje sitter på nøkkelen her? Er det Ken Bates? Er vel ikke sjokkerende om han leier Elland Road fra seg selv. Kanskje pengene fra salg av spillere til både Chelsea og Sheff Utd går til Teak TC på Jomfruøyene for å fylle hullet etter de £10 mill Bates brukte på kjøpet av klubben. Noen som har oversikt over hva leieprisen er? Er det derfor ingen tall kommer frem?

Med det vil Bates berges, mens klubben og øvrige kreditorer blir taperne.

Administrasjon vil stoppe et eventuelt slikt pengesluk. Bates må stille seg i kø som resten av kreditorene, og han vil ikke få muligheten til å fylle hullet.

Konkurs er ikke nærliggende (tror jeg). Erfaring viser at kreditorer sanerer gjeld mot fotballklubber istedenfor å sende dem i skifteretten.

ETTER en slik administrasjon blir Leeds United igjen attraktive å kjøpe. Men skal vi inn i administrasjon MÃ... det skje i dag eller i morgen. Tror kanskje ikke det er det verste som kan skje.

En ting er sikkert. Bates gamblet og tapte da han trodde han kunne berge Leeds uten å bruke penger. Nå gjør han alt han kan for å unngå å tape for mye penger på klubben. Derfor kan det hende han holder oss unna administrasjon, slik at ennå mer av våre penger kan sendes til Jomfruøyene.

Administrasjonsspøkelset januar 2005 var rene halleluja i forhold til der vi er nå.

Per-Stian

Dette har fleire på forumet spekulert i, men eg trur nok konspirasjonsteorien din er noko søkt. Kan ikkje forklare kvifor, og kanskje eg er litt blåaugd og naiv?

Svend Anders

En velinformert person jeg sist snakket med igår, som overhodet ikke liker Bates, mener det er helt sikkert at Jacob Adler eier selskapet Teak, og årsaken til "overflyttingen" er skatt samt diskresjon... Som jeg vel har sagt tidligere, Adler har gjort dette flere ganger sammen med det som skal være "verdens rikeste rabbi".

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders