Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1500 på: September 01, 2010, 14:41:43 »
Jermaine Beckford-A true Leeds Legend!!!

Det må være pga 03.01.2010 kl. 13:19 og bare det, hvis ikke kan det fort bli mange legender!


Ka med 08.05.2010 kl. 16:38 engelsk tid? 8)

Det er akkurat det jeg sier, for da blir Howson også legende og da kan det bli ganske mange legender etter hvert!

Og hva er så problemet? Det er jo ikke sånn at vi budsjetterer med et viss antall legender er det? Hele Revie-laget har vel legendestatus, at spillere nå til dags utretter ting som gjør dem verdig legendestatus er da vitterlig en positiv ting. Beckford har i mine øyne uten tvil gjort seg fortjent til den statusen, det som er brent fast i mitt minne er manøveren han gjør til oss når han blir byttet ut mot Bristol Rovers, fantastisk! Howson har kultheltstatus som følger av noen fantastisk viktige gållinger og lokal forankring, for å komme opp på Becks nivå må han prestere like jevnt,noe jeg har stor tro på at han gjør ettersom han kommer til å ta oss helt opp ;)
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1501 på: September 01, 2010, 14:47:22 »
Utter disgrace å ønske Becks vondt. Jeg håper han lykkes, og får en hel del penger. Mannen er et eventyr, fra Wealdstone til Everton og PL i godt "voksen" alder.

126 kamper og 72 mål for Leeds, uten han hadde vi ikke vært der vi er i dag. Husk det!

Han er det nærmeste vi kommer et ikon de siste 10 årene.



Drøy påstand. Uten Beckford kunne en annen spiller med kanskje helt andre egenskaper gjort jobben. Vi brukte 3 sesonger på å rykke opp med Beckford nærmest ever-present i laget. Med unntak av kampen mot Bristol R i mai, var han uhyre svak i næmest alle play off kamper vi spilte. Mot Millwall mai 2009 stod han nærmest i veien for videre avansement og opprykk. Den spilleren med høyste toppnivå og laveste bunnnivå i stallen de siste 3 åra, og kanskje tidenes mest frustererende Leeds spiller i mine øyne.
Med mindre ballmottaket og all around egenskapene blir vesentlig forbedret, mangler han mye på å lykkes i Premier League.   



Tullprat JR

Hva faen mer kan en spiss gjøre enn den målraten... i tillegg har han sikkert en del assists og annet bra.

Enig, målraten på 57% er meget rått. Han overstiger begge toppscorerne i Leeds på den, (ref.Lorimer og Charles, vet at de ikke var spisser). Beckford kommer etterhvert som årene går å få større status blant Leeds fansen. Den evige kritikken mot han er en skam. Bare se på Bristol kampen, han oppførte seg som en ordentlig kaptein. Hans inngripen mot blant annet Gradel skal han applauderes for.

Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?

INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!!


Ha ha ... Robert Snodgrass...
så du sammenligner tidenes målscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it?


Mr Mathie..GOD BEDRING!!!

B_Ød

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1502 på: September 01, 2010, 14:52:08 »
Smått utrolig...nå blir det altså krangel her inne pga en Everton-spiller..må flire litt ta dekk kara nå gitt  ;D
Ups & Ups!!

baste

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1503 på: September 01, 2010, 15:17:53 »
vi har førr mye fritid  :o

B_Ød

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1504 på: September 01, 2010, 15:21:03 »
kæn sjå slik ut ja  ;)
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1505 på: September 01, 2010, 15:56:00 »

Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?
[/quote]

INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!!
[/quote]

Ha ha ... Robert Snodgrass...
så du sammenligner tidenes målscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it?

Mr Mathie..GOD BEDRING!!!
[/quote]

Ja den står æ får. Og regner med at de fleste med litt mellom øran har Robert som en større spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mål, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som å spille me 10 spillere....
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1506 på: September 01, 2010, 15:58:31 »
Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?

Martyn, Kelly, Ferdinand, Woodgate, Harte, Bowyer, Dacourt, Bakke, Kewell, Viduka, Smith, GJESP!  8) , Mills, Radebe, Matteo, Batty, Keane, HISTORIELØS!  :o  , Robinson (i mål), i tillegg: Carson, Milner, Lennon, kanskje Delph.... ON-AND-ON!!!

 ;D ;D ;D ;D ;D


 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1507 på: September 01, 2010, 16:07:21 »

Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?

INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!!
[/quote]

Ha ha ... Robert Snodgrass...
så du sammenligner tidenes målscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it?

Mr Mathie..GOD BEDRING!!!
[/quote]

Ja den står æ får. Og regner med at de fleste med litt mellom øran har Robert som en større spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mål, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som å spille me 10 spillere....
[/quote]


Du har null peiling på fotball...

Du har sett mange Leeds kamper du...?
minimum 126 kamper med Beckford i lagoppstillingen eller?

viste ikke at det var TV overføringer fra samtlige Leeds kamper i 3 divisjon...


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1508 på: September 01, 2010, 16:10:24 »
Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?

Martyn, Kelly, Ferdinand, Woodgate, Harte, Bowyer, Dacourt, Bakke, Kewell, Viduka, Smith, GJESP!  8) , Mills, Radebe, Matteo, Batty, Keane, HISTORIELØS!  :o  , Robinson (i mål), i tillegg: Carson, Milner, Lennon, kanskje Delph.... ON-AND-ON!!!

 ;D ;D ;D ;D ;D


 :D

Og av disse er det kun Kelly, Radebe og Batty som stiller i legende klassen 8) Forøvrig er jeg litt brydd for at jeg i det hele tatt begikk meg inn på denne diskusjonen i denne tråden :-[ ;)
« Siste redigering: September 01, 2010, 16:19:24 av Rudi G. »

fjellhaugen

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1509 på: September 01, 2010, 16:15:26 »
hehe...
mer skulle ikke til for å få opp diskusjonene om becks..............IGJEN  ;D ;D ;D ;D


and i quote; hehehehe ;D

godt å se becks fortsatt engasjerer.
jeg er en av de som gjerne ser han tilbake på ER en gang.

og må vel si at jeg hadde satt han på all star laget 50000 ganger før snoddy kom med. ingen disrespekt til snoddy dog....
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1510 på: September 01, 2010, 16:17:43 »
...denne tråden har levd i en evig 'skal den snart flyttes off topic' siden overgangen. Innholdet avgjør når det skjer...

...og så husker vi 'respekt for andre', sant   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1511 på: September 01, 2010, 16:50:46 »
...denne tråden har levd i en evig 'skal den snart flyttes off topic' siden overgangen. Innholdet avgjør når det skjer...

...og så husker vi 'respekt for andre', sant    ::)



Men....jeg var jo bare morsom!  :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1512 på: September 01, 2010, 18:07:28 »
Hver og en av oss skriver vel vår egen Leeds bok og krediterer våre egne legender. Noen får stor plass i hjertene våre, andre ikke. Minner om at det faktisk er helt greit å være uenig på dette forumet.

Når det gjelder Beckford har han vært gjenstand for debatt blant Leeds supportere siden han etablerte seg på førstelaget. Hyllet og hånet. Elsket og hatet. "Boo boy" og "hero" i en og samme person, ikke minst blant hardcore supporterne på Elland Road. Ingen som følger Leeds United har vel vært likegyldig til Beckford. Ingen kan fornekte at han har en vesentlig plass i historien om klubben når vi snakker perioden 2007-2010, og jeg vil tro bare duoen Smith/ Kewell har engasjert oss mer på 2000 tallet.  :)
Jon R.

euphor9

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1513 på: September 01, 2010, 18:19:54 »
Ikke at jeg tror det skjer med det første,men hadde vært morsomt om Leeds lånte Beckford fra Everton.   ;)

flynn

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1514 på: September 02, 2010, 10:02:32 »
ok, min tur.

Jeg mener Beckford har vært helt avgjørende for oss de siste 3 årene. Jeg er så sikker jeg kan få blitt på at vi ikke hadde rykket opp om vi hadde måttet klare oss med de øvrige spissene våre. Hva en annen enn Beckford kunne gjort blir såpass hypotetisk at det orker jeg ikke bruke mye tid på, utover å konstatere at de fleste lag ser ut til å slite med å finne spisser som scorer mål med den hyppigheten han gjorde.

Og, greit at han ikke presterte i play-off kampene i to foregående sesongene. Men, jeg betviler sterkt at vi engang hadde vært i play-off uten Becks, så dermed faller det argumentet litt på stengrunn.

Derimot er jeg ikke sikker på at vi savner ham så innmari nå. Vi har en helt annen sammensetning av offensive spillertyper nå, med en rekke spennende vinger. Dette, og det faktum at vi ser ut til i alle fall av og til spille 4-3-3, gjør at det stilles krav til andre spillertyper også på topp enn det Becks representerer.

Så kan vi jo diskutere om Graysons veivalg her er fordi vi mistet Beckford, eller en ønsket vridning mot en mer framtidsrettet type fotball..

Så skal vi ikke glemme at Beckford tross alt har begrensninger som nok kommer tydeligere til syne jo høyere kvalitet han spiller mot. Førstetouch'en er til tider grusom, og duellstyrken stort sett fraværende. Han kunne nok laget en del mål i nPC, og han vil sikkert også score ett og annet i PL om han får nok sjanser. Men, på det nivået vi ønsker at Leeds skal være framover kreves det nok enda mer enn det Beckford ser ut til å være kapabel til å levere.

Legendestatus? Ja, i mine øyne er han det nærmeste vi kommer en legende på lange tider.
Alle skal bedømmes utfra sin samtid, og det er ikke Beckfords feil at han var i klubben i en periode der vi spilte i 3.divisjon. Ã… mene at Snodgrass er større er selvsagt lov, men etter mitt syn ganske pussig. Det må da være ganske innlysende at av de to er det Beckford som har bidratt mest til klubbens framgang? Ingenting vil glede meg mer enn om Snoddy bruker de neste åra på å bli enda større enn Becks i Leeds-historien, men der er vi dog ikke enda!

Jeg ønsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstår jeg ønsket hans om å prøve seg på dette nivået, den sjansen ville han kanskje aldri fått igjen..

flynn
« Siste redigering: September 02, 2010, 10:10:03 av flynn »

Sydhagen

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1515 på: September 02, 2010, 10:18:22 »
ok, min tur.

Jeg mener Beckford har vært helt avgjørende for oss de siste 3 årene. Jeg er så sikker jeg kan få blitt på at vi ikke hadde rykket opp om vi hadde måttet klare oss med de øvrige spissene våre. Hva en annen enn Beckford kunne gjort blir såpass hypotetisk at det orker jeg ikke bruke mye tid på, utover å konstatere at de fleste lag ser ut til å slite med å finne spisser som scorer mål med den hyppigheten han gjorde.

Og, greit at han ikke presterte i play-off kampene i to foregående sesongene. Men, jeg betviler sterkt at vi engang hadde vært i play-off uten Becks, så dermed faller det argumentet litt på stengrunn.

Derimot er jeg ikke sikker på at vi savner ham så innmari nå. Vi har en helt annen sammensetning av offensive spillertyper nå, med en rekke spennende vinger. Dette, og det faktum at vi ser ut til i alle fall av og til spille 4-3-3, gjør at det stilles krav til andre spillertyper også på topp enn det Becks representerer.

Så kan vi jo diskutere om Graysons veivalg her er fordi vi mistet Beckford, eller en ønsket vridning mot en mer framtidsrettet type fotball..

Så skal vi ikke glemme at Beckford tross alt har begrensninger som nok kommer tydeligere til syne jo høyere kvalitet han spiller mot. Førstetouch'en er til tider grusom, og duellstyrken stort sett fraværende. Han kunne nok laget en del mål i nPC, og han vil sikkert også score ett og annet i PL om han får nok sjanser. Men, på det nivået vi ønsker at Leeds skal være framover kreves det nok enda mer enn det Beckford ser ut til å være kapabel til å levere.

Legendestatus? Ja, i mine øyne er han det nærmeste vi kommer en legende på lange tider.
Alle skal bedømmes utfra sin samtid, og det er ikke Beckfords feil at han var i klubben i en periode der vi spilte i 3.divisjon. Ã… mene at Snodgrass er større er selvsagt lov, men etter mitt syn ganske pussig. Det må da være ganske innlysende at av de to er det Beckford som har bidratt mest til klubbens framgang? Ingenting vil glede meg mer enn om Snoddy bruker de neste åra på å bli enda større enn Becks i Leeds-historien, men der er vi dog ikke enda!

Jeg ønsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstår jeg ønsket hans om å prøve seg på dette nivået, den sjansen ville han kanskje aldri fått igjen..

flynn

Vel talt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1516 på: September 02, 2010, 11:12:01 »

Jeg ønsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstår jeg ønsket hans om å prøve seg på dette nivået, den sjansen ville han kanskje aldri fått igjen..

flynn

Vel talt!

Vel talt??? Han ville jo spilt i PL neste år med LEEDS UNIIIIITED!!!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ANNAN

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1517 på: September 02, 2010, 19:48:59 »

Jeg ønsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstår jeg ønsket hans om å prøve seg på dette nivået, den sjansen ville han kanskje aldri fått igjen..

flynn

Vel talt!



Vel talt??? Han ville jo spilt i PL neste år med LEEDS UNIIIIITED!!!  :D


vel talt promo ;D
LIFE IS LEEDS

Kickthemdown

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1518 på: September 02, 2010, 21:06:05 »

Nevn en spiller etter 2001 som har større navn enn han i Leeds "boka"?

INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!!
[/quote]

Ha ha ... Robert Snodgrass...
så du sammenligner tidenes målscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it?

Mr Mathie..GOD BEDRING!!!
[/quote]

Ja den står æ får. Og regner med at de fleste med litt mellom øran har Robert som en større spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mål, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som å spille me 10 spillere....
[/quote]Mens Snodgrass var strålende for oss i fjorårssesongen ikke sant?  :D Under middels, han har en hel del å bevise når han er tilbake fra skade.

janni

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1519 på: September 02, 2010, 23:07:50 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     

Sleivind

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1520 på: September 02, 2010, 23:19:25 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     


Hmm, what to do? What to do? Volleyball eller håndball?  ::)

Glenn K

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1521 på: September 02, 2010, 23:49:49 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     

Her tar man vel kanskje litt hardt i?  ::)

Leedsulf

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1522 på: September 03, 2010, 07:30:35 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     

Hehe, strålende. Her går man ut i 100 og bare øker på. Fortsett slik.

Tom S

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1523 på: September 03, 2010, 08:09:31 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     

 :'(
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1524 på: September 03, 2010, 08:15:28 »
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!!
Den som ikke er enig i det,kan begynne å tenke på at det er andre ting å finne på en å følge
med på fotball.

GOD BEDRING.
                     

fantastisk, klarer nesten ikke vente på innlegg 3  ;D
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1525 på: September 03, 2010, 10:35:36 »
er det ikke på tide å legge denne tråden der den hører hjemme. Langt inne i glemselen

mac_gyver

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1526 på: September 03, 2010, 10:38:54 »
er det ikke på tide å legge denne tråden der den hører hjemme. Langt inne i glemselen

+1
Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1527 på: September 03, 2010, 10:47:18 »
er det ikke på tide å legge denne tråden der den hører hjemme. Langt inne i glemselen

Eg er enig.
Men dersom mannen er ein Leeds-legende (ja, nokon hevder det!) er det vel ikkje off-topic?
COME ON LEEDS !!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1528 på: September 03, 2010, 11:00:16 »
er det ikke på tide å legge denne tråden der den hører hjemme. Langt inne i glemselen

Eg er enig.
Men dersom mannen er ein Leeds-legende (ja, nokon hevder det!) er det vel ikkje off-topic?



Det finnes etter min mening ikke grunnlag for legendestatus for spillere i Leeds som ikke har vært i tppserien med oss!!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1529 på: September 03, 2010, 11:02:06 »
!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva var det Terry Pratchett skrev om mange utropstegn igjen?  :D
- Leif Olav