EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Vi vet at du er positiv SA... kjedelig å høre det hele tiden  ;)

Mannen som mottar alle dårlige nyheter med et stort smil...

Men det er klart at denne gangen blir Delph erstattet med en som er like god...
Akkurat som Bates har gjort hver gang en juvel er solgt...

....RETTELSE... hver gang er gull ersattet med gråstein... eller tar jeg feil igjen SA

h.b

Jeg regner nå med at Beckford forsvinner. Det hele handler om penger som Bates vil få inn. Absolutt ikke overasket over dette.
Det som jeg derimot er overasket over er det faktum at supportere godtar dette uten å skrike ut sin missnøye. Jeg vet at du ikke vil kritisere klubben uansett om du vil eller ikke SA. Grunnen er at du vil være godt likt hos Bates slik at du får disse intervjuene som du vil ha. Men at andre ikke reagerer med missnøye og boykotter Leeds sine hjemmekamper helt til man er kvitt Bates. Ja det skjønner jeg ikke

Mr. Leeds

Er bare overrasket over timingen... Passer dårlig å bli kvitt Beckford nå. Vi burde gjort dette tidligere, er ikke overrasket om wba har en ny spiss om et par dager.

Og til SA: Stort at du klarer å bevare troen og gleden.. for meg vil det bli for mye om Beckford drar rett før sesongstart.. Skulle han først dra så burde vi timet dette mye bedre - ELLER si nei til £2,5 mill fordi vi satser på opprykk... Bates har uttalt at nå skal vi vinne league1.. Drar Beckford så bør Bates si "håper på playoff" - for uten erstattere for Delph og kanskje Beckford så mener jeg at våre sjanser er vesentlig redusert.

Etter min vurdering er det bedre å ha Beckford på laget dersom hodet hans er i Leeds. Da vil han klare 25+ mål i år også. "Spennende" tider dette..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Promotion 2010

Quote from: jarle on August 04, 2009, 23:45:35

....RETTELSE... hver gang er gull ersattet med gråstein... eller tar jeg feil igjen SA

Fortell oss hvilke spillere som Bates har "kvittet seg med" for så å erstatte dem med langt dårligere spilere!

Taiwo, Woods, Lennon, Garbutt og Delph er spillere fra egen stall, men med unntak av sistnevnte har de ikke vært stjerner i Leeds!

Da vi rykket ned var det naturlig at enkelte forsvant, men det var vel neppe juveler som fikk oss ned.

Så fortell oss da hvilke spillere som er borte i Bates sin tid som du gjerne ville ha tilbake eller som du synes har blitt erstattet med langt dårligere alternativer.

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Timingen av et evt. salg kunne ikke ha vært dårligere enn nå. Hva rører seg i hodet på Bates? (Med forbehold om at han ikke er solgt ennå og at vinduet er åpent ut august måned). For meg virker dette lite proft fra ledelsen. Huff g. 10 !!!  :o
Super Leeds since 1968

jackbauer68

Quote from: Promotion 2010 on August 05, 2009, 00:30:06

Fortell oss hvilke spillere som Bates har "kvittet seg med" for så å erstatte dem med langt dårligere spilere!

Taiwo, Woods, Lennon, Garbutt og Delph er spillere fra egen stall, men med unntak av sistnevnte har de ikke vært stjerner i Leeds!

Da vi rykket ned var det naturlig at enkelte forsvant, men det var vel neppe juveler som fikk oss ned.

Så fortell oss da hvilke spillere som er borte i Bates sin tid som du gjerne ville ha tilbake eller som du synes har blitt erstattet med langt dårligere alternativer.

Eg kan jo hjelpe til litt med denne kanskje: Kilgallon?,Hulse?,Healy?,Carlisle?,Derry?,Bakke?,Blake?,Lewis?

eller er de bedre de vi har? hahaha 8)

Frode

Quote from: hallghel on August 05, 2009, 08:51:54
Timingen av et evt. salg kunne ikke ha vært dårligere enn nå. Hva rører seg i hodet på Bates? (Med forbehold om at han ikke er solgt ennå og at vinduet er åpent ut august måned). For meg virker dette lite proft fra ledelsen. Huff g. 10 !!!  :o
Enig.  Det som dog er vel så provoserende, er "ryggslikkeholdningen" til et par sentrale personer på dette forumet, som allerede sitter og finpusser på forsvarstalen favør Bates.

Tom S

Nå er ikkje Becks solgt enda, men om så skjer utan seriøs(e) erstatter(e) vert eg ein smule uroleg for sesongen.
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Quote from: Frode on August 05, 2009, 09:27:03
Enig.  Det som dog er vel så provoserende, er "ryggslikkeholdningen" til et par sentrale personer på dette forumet, som allerede sitter og finpusser på forsvarstalen favør Bates.

Jeg vil påstå at det er langt verre at enkelte her inn ikke klarer å akseptere at folk har forskjellige meninger og holdninger, at de til og med syntes det er provoserende..
KEEP FIGHTING!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

Enig.  Det som dog er vel så provoserende, er "ryggslikkeholdningen" til et par sentrale personer på dette forumet, som allerede sitter og finpusser på forsvarstalen favør Bates.

Så du vert provosert av at andre har forskjellig holdning og meininger enn du har sjølv?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: Bites Yer Legs on August 05, 2009, 09:44:00
Quote from: Tom S on August 05, 2009, 09:37:20
Enig.  Det som dog er vel så provoserende, er "ryggslikkeholdningen" til et par sentrale personer på dette forumet, som allerede sitter og finpusser på forsvarstalen favør Bates.

Så du vert provosert av at andre har forskjellig holdning og meininger enn du har sjølv?

Var den til meg?

Nei, da hadde eg sitert ditt innlegg.
COME ON LEEDS !!

Frode

Quote from: Tom S on August 05, 2009, 09:37:20

Absolutt ikke.  Det er motivet som provoserer.  Dersom noen virkelig ønsker Beckford vekk et par dager før seriestart, ja vel.  Poenget er at jeg tror ingen innerst inne ønsker et salg nå ... like fullt vil et par her inne på forumet forsvare et evt. salg ... av årsaker som fremstår som rent taktiske.  Det er nå min mening.

Per-Stian

Mogleg at ryktet om WBAs bod er korrekt, men eg kan aldri tenkje meg at Grayson ønskjer å selje ein slik målgarantist før ein eventuell erstatter har vore på plass ei stund. Eg kjenner ikkje Bates, men eg får verkeleg ikkje håpe at han sel før Grayson har gitt sitt samtykke.

Svend Anders

Frustrasjonen lenge leve.

Selvfølgelig ønsker jeg ikke at Leeds skal miste sine to kanskje beste spillere. Selvfølgelig er det ugunstig å gjøre det rett før første seriekamp, men nå er det ikke alltid opp til Leeds når disse budene tikker inn.

Men igjen er det ikke klagingen på selve salgene som jeg merker meg. Det er klagingen på at erstattere som ikke er like gode, ikke allerede er hentet inn, omtrent før vi i det hele tatt vet om ryktene i det hele tatt stemmer.

Selvfølgelig henter ikke klubben inn spillere som er akkurat like gode til samme, eller høyere pris. Da ville et salg i første omgang vært helt meningsløst. Er det ingen som ser verdien av å kunne finne gode spillere med utviklingsmuligheter (men som samtidig har et visst nivå, selvsagt) når vi først selger spillere vi har gjort nettopp dette med?

Jeg klarer ikke klage og hyle på 'gråstein' som er hentet inn for Delph og Becks før jeg vet hvem de faktisk henter. Det er klart at henter de Trond Egil Soltvedt og Michael Ricketts for å erstatte Delph og Becks, så blir jeg ikke bare skuffet, jeg blir provosert. Men sjansen er jo definitivt til stede for at vi får meget nyttige spillere inn som erstattere. En Hoolahan på midten, og en Billy Sharpe på topp, er ingen dårlig duo å hente inn til en femtedel (?) av prisen vi har solgt for. Bare som et eksempel.

Igjen; det er surt om vi mister Beckford, men å ikke en gang vurdere et bud på £2,5 millioner for en spiller med 10 måneder igjen på kontrakten i L1 er jo galskap.

Spørsmålet er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!

SA,
som sikkert provoserer pessimistene så det holder nok en gang.  ;)
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Promotion 2010

Quote from: jackbauer68 on August 05, 2009, 09:25:52

Eg kan jo hjelpe til litt med denne kanskje: Kilgallon?,Hulse?,Healy?,Carlisle?,Derry?,Bakke?,Blake?,Lewis?

Kilgallon - Kisnorbo
Carlisle - Naylor
Lewis - White
Våre tre knallsterke forsvarsspillere er bedre enn disse folka som spilte laget vårt ned en divisjon.

Derry - Howson
Bakke - Kilkenny
Unge lovende gutter som går langt utenpå disse to underyterne!

Hulse - Becchio
Healy - Beckford
Blake - Snodgrass
En angrepsrekke som tilsammen skåret 63 mål i League One. Kødder du eller?  ;)

Ja, jeg så utrolig naiv at jeg er mer fornøyd med dagens mannskap enn den haugen av middelmådigheter du ramser opp her!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

Om de siste transferryktene om Beckford kun er basert på oddsendringer hos en bookmaker, tar jeg det med knusende ro.

Disse bookmakermarkedene er forholdsvis lette å manipulere â€" særlig nå i sillyseason, hvor internett og diskusjonsfora flommer av mer eller mindre velfunderte transferrykter. Ser heller ikke bort fra en del smarte spilleragenter kan stå bak slike ting….

Synes det stort sett har vært en grei logikk bak de aller fleste spilleroverganger til/fra Leeds de siste åra. Jeg finner derimot ingen logikk i et salg av Beckford nå. Ren gambling med opprykkssjansene â€" uansett hvor god erstatter som evt måtte komme inn.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jackbauer68

Quote from: Promotion 2010 on August 05, 2009, 11:50:08
Quote from: jackbauer68 on August 05, 2009, 09:25:52

Kilgallon - Kisnorbo
Carlisle - Naylor
Lewis - White
Våre tre knallsterke forsvarsspillere er bedre enn disse folka som spilte laget vårt ned en divisjon.

Derry - Howson
Bakke - Kilkenny
Unge lovende gutter som går langt utenpå disse to underyterne!

Hulse - Becchio
Healy - Beckford
Blake - Snodgrass
En angrepsrekke som tilsammen skåret 63 mål i League One. Kødder du eller?  ;)

Ja, jeg så utrolig naiv at jeg er mer fornøyd med dagens mannskap enn den haugen av middelmådigheter du ramser opp her!  :D

hehe,tror vi snakker om middelmådigheter det meste som har vært innom Leeds siste 5 årene.... 8)

Bjorn

De blir vel bare middelmådigheter hvis man forventer PL klasse på spillerne som kommer inn. Hva med å justere forventingene til våres eget lag ned et hakk eller to?

Helt enig med SA. bud skal vurderes , selv om timingen for oss ikke er bra. So what? Tidligere i sommer stod han på transferlista og var garantert på vei ut døra.

Dette løser seg. Chill out! 
Marching On! 4276

Ferre

Baggies put in offer for Beckford

West Bromwich Albion have made a 'substantial' offer to Leeds United for striker Jermaine Beckford, BBC Radio Leeds understands.

The 25-year-old is in the final year of his Elland Road contract and has only just been taken off the transfer list after failing to sign a new deal.

West Brom boss Roberto Di Matteo is keen to sign another striker and has bid around £2m, BBC WM reports.

It is understood Wolves have also expressed an interest in the player.

Beckford scored 34 goals for Leeds last season, helping them reach the League One play-off semi-finals.

Leeds boss Simon Grayson had stated earlier this week that the club were prepared to keep Beckford for this season and risk him leaving on a free transfer at its end.

Leeds hoped Beckford would score the goals that would get them promoted and then would agree a new deal at the club.

West Brom's bid comes just days after Leeds lost their star midfielder Fabian Delph to Aston Villa for a fee believed to be at least £6m.

Meanwhile Leeds have given a trial to 22-year-old Argentinean striker Mariano Tripodi, who currently plays for Brazilian side Atletico Mineiro.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8185572.stm

AndyMathie

Hvis et bud på 2,5 m stemmer så selg fort som f. Vi har Becchio og Grella som begge kommer til å bøtte inn mål i tillegg så slipper vi humørspilleren Beckford. Idioti å ikke selge nå 10 mnd før kontrakten går ut med så mye penger inni bildet!
We are Leeds and we are proud of it!

jackbauer68

Quote from: AndyMathie on August 05, 2009, 14:45:28
Hvis et bud på 2,5 m stemmer så selg fort som f. Vi har Becchio og Grella som begge kommer til å bøtte inn mål i tillegg så slipper vi humørspilleren Beckford. Idioti å ikke selge nå 10 mnd før kontrakten går ut med så mye penger inni bildet!

Hvilke dype sportslige analyser har du av Grella som gjør at du kan fastslå at han kommer til å bøtte inn mål??
I mine øyne er det mer sannsynlig å sammenligne han med Ian Moore enn med vår notoriske storscorer Beckford 8)

Frode

Planeten jorden kaller!  Notoriske målscorere (uansett humør) vokser ikke på trær.  Vi har en snøballs sjanse i helvete til å erstatte Beckford hvis han går (hva angår målgarantist) og et evt. opprykk er mange ganger mer verdt enn 2.5 mill. 

Hallgeir *

Har du mye peiling på hva vi tjener på å rykke opp? Beckford er "garantien" for at så skjer til våren. Uten Beckford har vi kanskje spart oss til nok et år på dette nivået. Heng i å selg!  ???
Super Leeds since 1968

marve

Heier du på fotball laget leeds u eller er det bates sitt selskap du heier på ,pengene vi får inn på de spillerene vi selger vill jo ikke gå til å kjøpe torp a tilbake ,ikke vill det bli brukt mye penger på forsterkninger heller .Hvor blir pengene brukt da ???????.
Synes bates burde bruke noe av pengene etter salget av delph på å gi vår absolutt viktigst spiller en bedre kontrakt .Hvem skal vi erstatte beckford med ????.

jarle

En liten tankerekke...

1 )
La oss si at det er noe i ryktene om Beckford ut for 2,5 mill

2,5 mill inn på konto ( liten sum pga kort kontrakt igjen)
-1,0 mill ut på ny spiller ( Beckford må erstattes)
---------------------
=1,5 mill netto

Ta med at vi da selger en garantist for mange mål og ligaens beste spiss.
Dette kan ikke garanteres med en ny spiss.

Da sitter vi igjen med følgende dilemma = er opprykk bedre en 1,5 mill på konto?

2)
Hva med å tilby Beckford 500.000 pund extra pr år for å signe en ny 3 års kontrakt
Pengene brukes av Delph salget

Vi rykker opp ( det betyr en god del mer penger i kassa plus at det er helt nødvendig sportslig å rykke opp)

Beckford selges for 4 millioner neste år ( etter nok en knallsessong med 35 mål)

Vi sitter med følgende på konto

4 mill for salg av Beckford
- 500`for extra lønn til Beckford i et år
- 2 mill for en ny spiss i CC leaugue
------------------------
= 1,5 mill på konto

Vi sitter igjen med samme beløpet med er en divisjon høyere...

Samme logikken er det med Delph... idioti å selge nå... gutten er verdt 12 mill neste år etter en supersessong og opprykk med Leeds ( det er jo som å selge leiligheteten sin idag hvis du vet den er verdt dobbelt så mye om et år. ( Vi trenger jo ikke pengene... vi hadde 4,5 mill pund i pluss ifjor og burde ha mer iår...

Budda

Du undervurderer et viktig element, en spillers makt over en klubb. Hvis en spiller vil bort fra en klubb, så er han tapt. Så enkelt er det. Alternativet er å sitte igjen med en spiller som er umotivert og ikke kommer til å spille opp mot sitt beste. Ville nok også blitt dårlig stemning innad i spillergruppen hvis vi hadde nektet Delph å spille for en Premier League-klubb. Både på grunn av at mange ville synes det var en dårlig behandling av spiller, men også at Delph ville nok ha blitt er uromoment (dette er selvsagt spekulasjon, men selv en "Leedsgutt" ville nok blitt sur hvis han ikke fikk dratt til en toppklubb i Premier League). Trur også at det ville ha fått ringvirkninger på Leeds sin evne å tiltrekke seg spillere. Ingen vil dra til en klubb som tviholder på en spiller, og gir de muligheter til å komme seg videre i karrieren.

Quote from: jarle on August 05, 2009, 16:57:28
En liten tankerekke...

1 )
La oss si at det er noe i ryktene om Beckford ut for 2,5 mill

2,5 mill inn på konto ( liten sum pga kort kontrakt igjen)
-1,0 mill ut på ny spiller ( Beckford må erstattes)
---------------------
=1,5 mill netto

Ta med at vi da selger en garantist for mange mål og ligaens beste spiss.
Dette kan ikke garanteres med en ny spiss.

Da sitter vi igjen med følgende dilemma = er opprykk bedre en 1,5 mill på konto?

2)
Hva med å tilby Beckford 500.000 pund extra pr år for å signe en ny 3 års kontrakt
Pengene brukes av Delph salget

Vi rykker opp ( det betyr en god del mer penger i kassa plus at det er helt nødvendig sportslig å rykke opp)

Beckford selges for 4 millioner neste år ( etter nok en knallsessong med 35 mål)

Vi sitter med følgende på konto

4 mill for salg av Beckford
- 500`for extra lønn til Beckford i et år
- 2 mill for en ny spiss i CC leaugue
------------------------
= 1,5 mill på konto

Vi sitter igjen med samme beløpet med er en divisjon høyere...

Samme logikken er det med Delph... idioti å selge nå... gutten er verdt 12 mill neste år etter en supersessong og opprykk med Leeds ( det er jo som å selge leiligheteten sin idag hvis du vet den er verdt dobbelt så mye om et år. ( Vi trenger jo ikke pengene... vi hadde 4,5 mill pund i pluss ifjor og burde ha mer iår...

Endre

jarle

Budda... han signerte en ny 4 års kontrakt nettopp...???

En viss Ronaldo tok da en sessong til i en viss møkka klubb selv etter mye bråk... han spilte vel brukbart... Tror neppe Delph eller Beckford vil bort... det var da Leeds som satte Beckford på transferlista så vidt jeg husker... ???

ToreLA

Et siste element er det faktum at Leeds ikke engang er blant de 44 beste lagene i England, og dersom spillere er ettertraktet blant profilerte og langt bedre klubber, er det galskap fra et menneskelig synspunkt å ruge på disse, selvsagt dersom det riktige budet kommer på bordet. Det blir som om Ã...lgård FK skulle nekte en spiller å forlate klubben til fordel for Viking fordi det svekker Ã...lgård.

Trist nok.

jarle

I give up...

Så vi er Ã...lgård og selger spillere til Viking....

NEI GUTT... vi er VIKING og vi selger spillere til Ã...lgård...

Har du glemt hvordan du staver L - E - E - D - S    U - N - I - T - E - D