Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1590 på: Mai 24, 2015, 00:51:03 »
Håper virkelig vi sikter høyere enn en Becks som er på full fart nedover og har vært det lenge.
Blir samme som med Sharp. Lite spilletid og enda mindre mål!
På tide å hente en up and Coming , som bøtter inn mål på bestilling!!

Men viss alternativet er å spille med Morrison, så sier jeg selvfølgelig Becks all the way:-)

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1591 på: Mai 24, 2015, 01:07:11 »
Leeds United: Whites monitoring Beckford

Phil Hay
18:26Saturday 23 May 2015

Leeds United are considering joining the group of teams bidding to sign Jermaine Beckford on a free transfer.

The Elland Road club have been in contact with Beckford’s representatives over the past month and owner Massimo Cellino scouted the forward during Preston North End’s play-off semi-final against Chesterfield.

Discussions between the two camps are understood to have taken place prior to Uwe Rosler’s appointment as Leeds head coach last week and it is not clear if United’s new boss will look for Cellino to follow up his interest in Beckford.

But the 31-year-old - a prolific goalscorer in a previous five-season spell at Elland Road - is one of the Football League’s more attractive free agents after reaching the end of his deal at Bolton Wanderers.

Bolton released him last week and Beckford, who is on loan at Preston, will start actively looking for new employers after playing for North End in this weekend’s League One play-off final.

His haul of 12 goals at Deepdale have helped Simon Grayson’s side to within one game of the Championship and Preston have already expressed their desire to keep Beckford next season.

Wigan Athletic - Rosler’s old club who were recently relegated to League One - also want to sign the striker.

Rosler, however, is looking to reshape the squad at Elland Road after replacing former head coach Neil Redfearn on a two-year deal last week.


The German will search for a forward suited to his preferred 4-3-3 formation and Leeds are in need of goals after a season in which Mirco Antenucci finished as the club’s top scorer with 10.

Beckford produced 85 in his final three seasons at United, famously claiming the goal which sealed promotion from League One in 2010.

He left for Everton that summer and then spent two years at Leicester City before joining Bolton in 2013.

Cellino is understood to have watched him during the second leg of Preston’s play-off semi-final win over Chesterfield, a match in which Beckford scored twice.


Preston will meet Swindon Town at Wembley for a place in the Championship.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1592 på: Mai 24, 2015, 01:57:30 »
Beckford - floppet i PL og har 30 mål de siste 5 årene (!) på 116 kamper.

Jeg sier nei takk til en spiller som aldri har bevist noe på høyere nivå enn League One...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1593 på: Mai 24, 2015, 08:02:26 »
Beckford - floppet i PL og har 30 mål de siste 5 årene (!) på 116 kamper.

Jeg sier nei takk til en spiller som aldri har bevist noe på høyere nivå enn League One...
Hvor har du den statistikken fra? Wikipedia sier følgende:

2010-11 i Everton: 38 kamper 10 mål (Liga 32/8). Delt toppscorer i klubben, med Saha.
2011-12 i Everton: 2 kamper 0 mål (Liga 2/0) - solgt til Leicester for £ 2,5 mill.
2011-12 i Leicester:  44 kamper 15 mål (Liga 39/9).  Nr. 2 på klubbens toppscorerliste.
2012-13 i Leicester: 5 kamper 0 mål (Liga 4/0), før han ble utlånt til Huddersfield.
2012-13 i Huddersfield: 22 kamper 9 mål (Liga 21/8).  Nr. 2 på klubbens toppscorerliste.
2013-14 i Bolton: 35 kamper 9 mål (Liga 33/7). Toppscorer i klubben.
2014-15 i Bolton: 16 kamper 2 mål (Liga 13/0), før han ble utlånt til Preston.
2014-15 i Preston: 30 kamper 15 mål (Liga + playoff 25/15). Det blir vel 31 kamper etter dagens playoff-finale.

Sum 192 kamper 60 mål (Liga 169/47).

Det er drøyt å si at han floppet i PL. Men han har ikke fått tillit i samme klubb to sesonger på rad siden han forlot Leeds - det er et svakhetstegn. Det kan vel ha sammenheng med at han gjør fint lite annet enn å score.

Jeg tror ikke han kommer. Cellino liker unge, up and coming spillere, som han kan selge dyrt senere. En 31-åring som har spilt for mindre og mindre prestisjefylte klubber de siste årene passer ikke i det bildet. Ryktet var vel dessuten knyttet til Redfearns ønskeliste.
Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1594 på: Mai 24, 2015, 12:01:11 »
Nei takk til Beckford.
Ja takk til en up and coming  spiller , som scorer mål på bestilling.
Så er det bare og finne ut hvor slike spillere bestilles ;)

Josch

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1595 på: Mai 24, 2015, 12:46:40 »
Beckford  ser ikke ut til å være god nok for  ch.ship. Han har ikke lykkes særlig i Championship, dvs   i Leicester, Huddersfield eller Bolton (lite mål, masse utlån og benkesliter). :(

Selv om han scorer mye for  Preston nå, så er dette tross alt  Lg1. Tviler på om han slår til i ch.ship bare fordi han får på seg en Leeds-drakt. Jeg  tviler på hans disiplin også, særlig når Rosler er coach.
I Leeds fikk han flere idiotiske røde kort og ble sur da han ble byttet ut. Kun talentet redder ham i Lg1. I  ch.ship er det mye tøffere for ham. 8).  Jeg tror han kun blir et cover hvis Leeds signer ham.

Frode

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1596 på: Mai 24, 2015, 18:36:28 »
Der puttet han jaggu igjen  :D
 

samadhi

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1597 på: Mai 24, 2015, 18:40:26 »
Fantastisk utstillingsvindu for free agent Beckford på Wembley i dag.
Unner vår gamle helt alt godt. Usikker på om han bli noen ny messias på ER igjen.

Tror Preston og Simon Grayson er det han bør satse på.
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1598 på: Mai 24, 2015, 18:47:01 »
Fantastisk utstillingsvindu for free agent Beckford på Wembley i dag.
Unner vår gamle helt alt godt. Usikker på om han bli noen ny messias på ER igjen.

Tror Preston og Simon Grayson er det han bør satse på.
det tror jag med, även om han visar att han har målsinnet kvar
 

Josch

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1599 på: Mai 24, 2015, 19:39:15 »
To mål av Beckford før pause på Wembley  idag!!!!

Hobben

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1600 på: Mai 24, 2015, 19:44:52 »
Jeg håper vi henter Jermaine Beckford tilbake! Kommer gratis, så har ikke så veldig mye å tape.

Men jeg tror ikke han kommer, han putter 2-3 mål mot oss i begge møtene neste år, og da skal jeg koste på meg et lite flir!
Rogaland Whites

Mortenha

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1601 på: Mai 24, 2015, 20:18:55 »
Ser ut som Beckford blir playoff helt med hat trick for Preston.

brenaldo

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1602 på: Mai 24, 2015, 20:51:00 »
Gi han en en ettårskontrakt. Det har vi lite å tape på.

Ja, kanskje han sutrer av og til, men det er bedre med en som sutrer og scorer, enn en som scorer hver femte gang det blåser medvind.

Ja, gi han 1-års kontrakt, tror fortsatt han kommer til å putte i Championship. Mål nr 2 for Preston i dag var "pure class".
Medlem nr. 850

Josch

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1603 på: Mai 24, 2015, 21:59:43 »


Beckford: Man of the match
Grayson: Fire opprykk fra  League one
« Siste redigering: Mai 24, 2015, 22:05:18 av Josch »

TK20

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1604 på: Mai 25, 2015, 08:59:39 »
Beckford? JA TAKK!

Trulsaren

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1605 på: Mai 25, 2015, 20:43:16 »
Røsler så i hvert fall finalen på Wembley i går, så vi får se  :)

Selv sier jeg nok nei takk - til tross for hatrick i går.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

B_Ød

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1606 på: Mai 25, 2015, 22:54:42 »
Nei nei nei..helst ingen JB for oss...
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1607 på: Mai 25, 2015, 23:07:13 »
Nei nei nei..helst ingen JB for oss...


Sier aldri nei til en skikkelig JB ( Justerini & Brooks )


B_Ød

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1608 på: Mai 26, 2015, 09:20:50 »
Nei nei nei..helst ingen JB for oss...


Sier aldri nei til en skikkelig JB ( Justerini & Brooks )



Ser den...og helt enig i det  :D
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1609 på: Mai 26, 2015, 10:35:10 »
En spiller som passer best i 4-4-2 sammen med en targetman på topp.
Scoret masse mål i Leeds når han spilte sammen med Becchio og Kandol,
og gjør det samme med Garner i Preston.
I både Preston og Leeds spilte han i tillegg på topplag i L1 som helt sikkert gjorde det enklere å score mål.

Gjorde sine saker brukbart i Everton i PL, men fikk også en del kritikk.
Passet der ikke inn som alenespiss da han mangler en del vesentlige kvaliteter som første touch, arbeidsinnsats, duellstyrke og å holde på ball.
Skal likevel sies at han hadde ett ganske høyt snitt på scoring pr spilte minutt,
ble delt toppscoret med Saha i Everton og scoret årets mål i klubben med sitt soloraid mot Chelsea.

Er jo en notorisk goalgetter som er god i boksen, har fart, gode avslutningasferdigheter og kan også score noen skikkelige kremmerhus fra langt hold. Så som målscorer er han ganske unik.

Hadde elsket å sett Beckford skinne i Leeds igjen, men er redd han ikke vil passe inn i Rosler sin varslede 4-3-3. Har også slitt mye skader etter at han forlot Leeds.

Så konklusjon: er skeptisk til en gjenforening med Beckford... men skulle han komme så tar jeg gjerne i mot han  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Erik M

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1610 på: Mai 26, 2015, 11:41:26 »
Jeg blir blank i øyne og pulsen øker litt når Beckford og Gradel nevnes.  Hodet mitt sier at gårsdagens helter bør forbli nettopp det...
 

B_Ød

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1611 på: Mai 26, 2015, 11:42:18 »
Jeg blir blank i øyne og pulsen øker litt når Beckford og Gradel nevnes.  Hodet mitt sier at gårsdagens helter bør forbli nettopp det...

Det er akkurat det!  ;)
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Sv: Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1612 på: Mai 26, 2015, 12:52:25 »
Jeg blir blank i øyne og pulsen øker litt når Beckford og Gradel nevnes.  Hodet mitt sier at gårsdagens helter bør forbli nettopp det...

Gradel har jo bare steget i kvalitet siden vi solgte han. Han hadde jeg ønsket tilbake så det holdt. Beckford kan jeg heller forstå at vi kan diskutere om har en fremtid i Leeds.

Annesj

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1613 på: Mai 26, 2015, 13:04:32 »
Jeg blir blank i øyne og pulsen øker litt når Beckford og Gradel nevnes.  Hodet mitt sier at gårsdagens helter bør forbli nettopp det...

Gradel har jo bare steget i kvalitet siden vi solgte han. Han hadde jeg ønsket tilbake så det holdt. Beckford kan jeg heller forstå at vi kan diskutere om har en fremtid i Leeds.

Enig. Gradel ja takk. Becks usikker.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1614 på: Mai 26, 2015, 17:13:53 »
Han derre sutrekoppen Beckford kommer aldri til å funke sammen med Rösler ;)
Glem det!

Trulsaren

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1615 på: Mai 26, 2015, 17:51:05 »
Gradel startet jo litt halvveis kvalitetsmessig i Saint-Etienne, men har tatt seg voldsomt opp. Tar jeg ikke feil så var det vel de første 2/2.5 sesongene det var seriøs snakk om at han kanskje skulle returnere til Leeds siden det ikke løsnet for han i Frankrike. Nå har han dog levert sin beste sesong som fotballspiller og virker å spille noenlunde fast.

Jeg tar gjerne imot Gradel, men tror nok han er urealistisk på nåværende tidspunkt.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Blank_File

Sv: Sv: Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1616 på: Mai 26, 2015, 18:05:59 »
Gradel startet jo litt halvveis kvalitetsmessig i Saint-Etienne, men har tatt seg voldsomt opp. Tar jeg ikke feil så var det vel de første 2/2.5 sesongene det var seriøs snakk om at han kanskje skulle returnere til Leeds siden det ikke løsnet for han i Frankrike. Nå har han dog levert sin beste sesong som fotballspiller og virker å spille noenlunde fast.

Jeg tar gjerne imot Gradel, men tror nok han er urealistisk på nåværende tidspunkt.

Det er faktisk helt feil.

Han spilte flest kamper i sin første sesong for førstelaget til St. Etienne. Forrige sesong så var han en del skadet og hadde den dårligste sesongen så langt. I år har han vært god igjen. Leedsflørten har pågått med jevne mellomrom helt siden han flytta og har ikke vært preget av hvorvidt han har gjort det dårlig eller bra på fotballbanen.

Når det er sagt så tror jeg ikke vi har noen mulighet til å hente tilbake Max. Han virker ikke som en type har lyst å ned i lønn.

J-R

Sv: Sv: Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1617 på: Mai 26, 2015, 19:15:56 »
Gradel startet jo litt halvveis kvalitetsmessig i Saint-Etienne, men har tatt seg voldsomt opp. Tar jeg ikke feil så var det vel de første 2/2.5 sesongene det var seriøs snakk om at han kanskje skulle returnere til Leeds siden det ikke løsnet for han i Frankrike. Nå har han dog levert sin beste sesong som fotballspiller og virker å spille noenlunde fast.

Jeg tar gjerne imot Gradel, men tror nok han er urealistisk på nåværende tidspunkt.

Det er faktisk helt feil.

Han spilte flest kamper i sin første sesong for førstelaget til St. Etienne. Forrige sesong så var han en del skadet og hadde den dårligste sesongen så langt. I år har han vært god igjen. Leedsflørten har pågått med jevne mellomrom helt siden han flytta og har ikke vært preget av hvorvidt han har gjort det dårlig eller bra på fotballbanen.

Når det er sagt så tror jeg ikke vi har noen mulighet til å hente tilbake Max. Han virker ikke som en type har lyst å ned i lønn.
Flørt?
Bullshit å rykter er vel mer riktig å si!

Josch

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1618 på: Mai 26, 2015, 20:01:39 »
Jeg har sagt nei til Beckford på dette forum, pga at han ikke overbeviste i Everton og  ch.ship 2011-2014.
På en annen side så var han god (scoret) for Leeds mot  Manch U (1) og Tottenham (2) i cupen, så han KAN matche de beste på gode dager. 3 mål i en Play-off  finale er heller ikke noen "walk in the park". :)

Men Leeds må ha spisser som leverer uke etter uke i ch.ship, og det gjør  ikke Beckford, dessverre.
Jeg tror talentet og fysikken er der, men han mangler disiplin (hard jobbing) og stabilitet på høyt nivå. Derfor "lykkes"  han kun  i League 1  :) Der scorer han også på dårlige dager.

Jeg ser for meg en stor kraftig spiss (god i lufta og på bakken), noe a la Cameron Jerome (21 mål), med masse støtte fra midtbane/backer. :)

For øvrig mener jeg de "rette lagene" rykket opp, med tanke på gode  spisser og fint angrepsspill.
Beckford ville ikke fått plass hos noen av dem. Jeg blir litt skuffet hvis Leeds satser på Beckford. :)
« Siste redigering: Mai 27, 2015, 00:14:27 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1619 på: Mai 26, 2015, 20:05:11 »
Jeg har sagt nei til Beckford på dette forum, pga at han ikke overbeviste i Everton og  ch.ship 2011-2014.
På en annen side så var han god (scoret) for Leeds mot  Manch U (1) og Tottenham (2) i cupen, så han KAN matche de beste på gode dager. 3 mål i en Play-off  finale er heller ikke noen "walk in the park". :)

Men Leeds må ha spisser som leverer uke etter uke i ch.ship, og det gjør  ikke Beckford, dessverre.
Jeg tror talentet og fysikken er der, men han mangler disiplin (hard jobbing) og stabilitet på høyt nivå. Derfor "lykkes"  han kun  i League 1  :) Der scorer han også på dårlige dager.

Jeg ser for meg en stor kraftig spiss (god i lufta og bakken), noe a la Cameron Jerome (21 mål), med masse støtte fra midtbane/backer. :)

For øvrig mener jeg de "rette lagene" rykket opp, med tanke på gode  spisser og fint angrepsspill.
Beckford ville ikke fått plass hos noen av dem. Jeg blir litt skuffet hvis Leeds satser på Beckford. :)


du skal ikke se at Cameron Jerome blir ledig på markedet. Jerome og Bent hadde vært et kjempepar foran å angripe sesongen med