Skrevet av Emne: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka  (Lest 11206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #90 på: Juni 10, 2007, 05:21:26 »
Slik gikk det idag:

Gruppespill:

vs Chelsea 1-0 (we hate chelsea)
Styrer hele kampen, dominerer. Flere sjanser, men det er kun halvminuttet før slutt at Pål Aarås setter ballen inn.

vs Southampton 2-1
Soton  føringen på en omdiskutert straffe, men Leeds svarer knallhardt og lynraskt med to kanonscoringe som begge lå limt i krysset.

vs Norwich 0-0
Ren gruppefinale der begge lag tok det litt mer med ro og sikret seg selv avansement.

Vi ble dermed nr to i gruppen på dårligere målforskjell en Norwich.
Trukket til å møte Exeter City i 8.delsfinalen.
Tapte 2-0...

Dagen var ellers preget av EKSTREMT mye sol, og som ventet ga det også ekstremt tørre grusbaner - men alle gutta sto på å kjempet og spilte etter beste evne.

Vil hilse til alle som tok turen, igjen var vi en av de best representerte klubbene og har en mass hyggelige folk på sidelinja.

Vi sees igjen neste år - det kommer vel flere referater fra andre etterhvert...

SA



http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #91 på: Juni 10, 2007, 16:18:10 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Slik gikk det idag:

Gruppespill:

vs Chelsea 1-0 (we hate chelsea)
Styrer hele kampen, dominerer. Flere sjanser, men det er kun halvminuttet før slutt at Pål Aarås setter ballen inn.

vs Southampton 2-1
Soton  føringen på en omdiskutert straffe, men Leeds svarer knallhardt og lynraskt med to kanonscoringe som begge lå limt i krysset.

vs Norwich 0-0
Ren gruppefinale der begge lag tok det litt mer med ro og sikret seg selv avansement.

Vi ble dermed nr to i gruppen på dårligere målforskjell en Norwich.
Trukket til å møte Exeter City i 8.delsfinalen.
Tapte 2-0...

Dagen var ellers preget av EKSTREMT mye sol, og som ventet ga det også ekstremt tørre grusbaner - men alle gutta sto på å kjempet og spilte etter beste evne.

Vil hilse til alle som tok turen, igjen var vi en av de best representerte klubbene og har en mass hyggelige folk på sidelinja.

Vi sees igjen neste år - det kommer vel flere referater fra andre etterhvert...

SA



http://www.svendanders.com/



Takk for igår. Det var forøvrig Einar og Espen som skåra dei to praktfulle måla mot Soton. Dommaren må ta på seg skulda for straffa i same kamp[8D]

Pål Aarås vart av ein intern jury kåra til lagets beste spelar og fekk ei Leedstrøya signert av alle fjorårets spelarar. Grattis, Pål!



Ray Tørnkvist spratt på tradisjonelt vis rundt på løkka og knipsa bilder. Følg med i neste utgåve av FireFireTo. Coach Torgeir poserte for bladet, og i tillegg kjem sannsynlegvis eit lagbilde av oss med.



Takk til alle som møtte opp! Det var ei imponerande stor gruppe som også tok turen til Two Dogs. Håpar vi sjåast attende snart[:)]


Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #92 på: Juni 10, 2007, 16:21:44 »

Bak frå venstre: Svend Anders, Kenneth, Tommy, Einar, Geir, Pål, Rune, Magne
Foran frå venstre: Michael, Totto, Anders, Torgeir (coach), Jan Ove, Per-Stian.
Espen poserar i forkant.
« Siste redigering: Juni 14, 2007, 17:56:10 av Per-Stian »

pemberton

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #93 på: Juni 10, 2007, 17:36:50 »
Takk fo et fint bidrag

På vegne av meg selv og arangementskomiteen for Supportercupen vil jeg rette en spesiell takk til LUSCOS. Dere var med i aller høyeste grad til å gjøre turneringen sosial. Alle de andre klubbene syntes dere både var et flott bidrag med masse fans og banere og samtidig var en hyggelig gjeng. Senere på kvelden var faktisk dere den synligste supporterklubben på Two Dogs blandt 110 supportere i kun positiv rettning. Synd dere ikke vant, men det beviser bare at det sosiale er like viktig. De andre klubbene som Wesr Ham og Spurs hilser også. Stor takk til Torgeir nok en gang, og alle dere andre. Noe har tydligvis skjedd i LUSCOS siden sist år og håper vi sees igejn i neste års turnering.

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
Leder Supporterunionen
Leeds Medlem: 1018

pembo
pembo

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #94 på: Juni 10, 2007, 17:54:41 »
quote:
Originally posted by pemberton

Takk fo et fint bidrag

På vegne av meg selv og arangementskomiteen for Supportercupen vil jeg rette en spesiell takk til LUSCOS. Dere var med i aller høyeste grad til å gjøre turneringen sosial. Alle de andre klubbene syntes dere både var et flott bidrag med masse fans og banere og samtidig var en hyggelig gjeng. Senere på kvelden var faktisk dere den synligste supporterklubben på Two Dogs blandt 110 supportere i kun positiv rettning. Synd dere ikke vant, men det beviser bare at det sosiale er like viktig. De andre klubbene som Wesr Ham og Spurs hilser også. Stor takk til Torgeir nok en gang, og alle dere andre. Noe har tydligvis skjedd i LUSCOS siden sist år og håper vi sees igejn i neste års turnering.

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
Leder Supporterunionen
Leeds Medlem: 1018

pembo



Sjølv takk, Pizza-Ray[;)] Det sportslege gjekk ikkje som forventa. Etter fjorårets fjerdeplass hadde vi som målsetjing å bli blant dei tre beste, men krefter og evne strekte ikkje til. Exiten mot Exeter var fortent. Betre gjekk det heldigvis på fotball-quizen på Two Dogs. Tredjeplass er respektabelt.

Vi har tatt eit oppgjer med drikkekulturen i klubben vår, og difor var vårt bidrag i går av ein annan og betre karakter enn i fjor[8D]

PS! Håpar på ny Supportercup på Voldsløkka neste år, på nytt kunstgrasdekke.

Svend Anders

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #95 på: Juni 10, 2007, 18:47:17 »
quote:
Originally posted by Per-Stian
ny Supportercup på Voldsløkka neste år, på nytt kunstgrasdekke.



Ã…åhhhhhh, jeg gleder meg sånn!!!!

[8D]

SA,
mye sand i kjefen i går...

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #96 på: Juni 10, 2007, 18:49:40 »
quote:
Originally posted by Per-Stian


Bak frå venstre: Svend Anders, Kenneth, Tommy, Einar, Geir, Pål, Rune, Magne
Foran frå venstre: Michael, Totto, Anders, Torgeir (coach), Jan Tore, Per-Stian.
Espen poserar i forkant.




Legg spesielt merke til personen ytterst til høyre på bildet, sittende i skikkelig feriestol i bakgrunnen, nemlig ØBS (ikke nevnt av Per-Stian over)...

[:D]

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #97 på: Juni 10, 2007, 19:22:13 »
Du har eit godt auge for detaljar, Svend Anders. Sorry, Øyvind, det var ikkje meininga og late deg ute frå lagbildet. Du er vår viktigaste supporter saman med di fotograf-frue[;)]

Jon R

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #98 på: Juni 11, 2007, 04:18:16 »
Hyggelig å høre at vi dominerte den mest sosiale siden av arrangementet. Vurderte seriøst å ta meg en tur, men etterdønningene av firmafesten kvelden før ble rett og slett for overveldende. Synd jeg ikke klarte å hjelpe dere med quizen, karer. [B)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 11, 2007, 04:20:43 av Jon R »
Jon R.

TommyP

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #99 på: Juni 11, 2007, 19:51:01 »

 Hei alle deltakere på supportercupen!

 Takker alle som deltok i å gjøre det til en fin dag i solsteiken! God og rød søndag morgen, men like blid![:D][:D]



Forever Leeds!

 TommyP
Ingen sleiker øre som Ottar

 TommyP

Torgeir

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #100 på: Juni 11, 2007, 20:53:18 »
Da var jeg hjemme igjen fra Bergen...hilser til alle som var med både på cupen og festen etterpå.....INGEN SLÃ…R OSS I SOSIALE SAMMENGHENG...

Håper derre fortsetter å lese her på OEF....det vill komme flere sosiale tiltak utover høsten....følg med.

PS: Til dere som ikke var på løkka Lørdag....cupen er på samme tidpunkt hvert eneste år...så neste år setter dere av denne helga til sosialt samvær med Luscos....nå har dere ingen unskyldning...


"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #101 på: Juni 12, 2007, 19:29:34 »
Hei igjen. Eg skriv ein liten reportasje om årets Supportercup som skal med i neste TPN. Er det nokon som har noko spesielt (tips) som eg bør ta med i artikkelen?

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #102 på: Juni 12, 2007, 19:31:52 »
Og Torgeir: Eg ventar på ei komplett deltakarliste i mailboksen min[;)]

Torgeir

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #103 på: Juni 12, 2007, 20:05:46 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Og Torgeir: Eg ventar på ei komplett deltakarliste i mailboksen min[;)]



Sjekk en gang til[}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #104 på: Juni 12, 2007, 20:13:55 »
Takk for mailen, Torgeir[:)]

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #105 på: Juni 14, 2007, 18:13:02 »


ØBS og Magne H

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #106 på: Juni 14, 2007, 18:14:41 »


LUSCOS-gjengen på Voldsløkka

Per-Stian

Re: Supportercupen 2007 9 juni på Voldsløkka
« Svar #107 på: Juni 14, 2007, 18:15:53 »


Kenneth S og dottera