Paul Allen og Microsoft

Started by Leeeeeeeeeeeeds, May 09, 2007, 22:18:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Thomas

ragnar

Det hadde nestewn vert for got til å være sant. ;-)

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*

samadhi

quote:
Originally posted by Jon R

En styrtrik eier, som ikke nødvendigvis spyr ut penger ukritisk som russer`n, men som gir nok penger til en ambisiøs satsing med målsetning om å bygge et TOPPlag  i løpet av 5 år. DET er hva jeg ønsker meg. Vi skal ha suksess, men vi skal ikke komme FOR lett til det, slik jeg opplever Chelsea har. Null respekt for den klubben. [8)]

Jon R.

Er enig i det. Ã... gå samme veg som Chelsea blir nesten som å jukse...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

øystein

Hmmm.... Skeptisk. Vil ikke ha en ny Abramovich i klubben!!!

Sett i lys av dagens Leeds situasjon må dette være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge!!! Nei, vi vil ikke ha inn en kar med tonnevis ac cash!!?? Hva er det for noe?

-Øystein
-Øystein

Mats-

lojosang

quote:
Originally posted by GeirO

USA's 5. rikeste mann er good enough for me. Blir våren 2007 likevel fantastisk.....??????
Kanskje kjøper han Kaka 17.mai ????? (Kaka fra Milan, altså)

Du mener ikke tar Kaka, vel, Geir?

Er det ingen i Linuxmilliardærer som er fotballinteresserte, forresten? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

fmtj

quote:
Originally posted by Leedsvik

Vil bare si ar jeg før har gått ut og sagt at det verserer rykter om visse ting jeg ikke før har kunnet sagt, dette er de ryktene. Jeg informerte om dette i Januar -07. Og sa da at jeg skulle komme med mer utpå våren. Fra mine venner i Leeds som har gode kontakter i forretningsmiljøet, blir nesten dette bekreftet. Mannen var å observere i Leeds i forrige uke. Han ble også sett idag. iflg. MEGET sikre kilder. Det har vært noe stort på gang lenge, og det er ikke lenge før BATES ER UTE AV STOLEN:)

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

Er dette riktig så skal jeg slå hjul og da blir prolapsen et hælvete etterpå, med det er verd det!!![:p]
Yeboahs vitne

Cherry

Microsoft på brystet på drakta 07/08....helt greit!

RoarG

Ja, la oss få inn Allen, så vi kan raide Chelski[}:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ToreLA

Paul Allen skal visstnok være god for i overkant av 20 mrd dollar, så han har nok mer enn nok penger til å redde Leeds...

Ønsket mitt er likevel at det gjøres med nøkternhet om dette blir en realitet.

AndyMathie

Håper på Allen, det skal være sikkert å visst",

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Masinga

Samme for meg hvem den nye eier blir bare vi blir kvitt Ken Bates snart.

Hvor god greie har amerikaneren Allen på soccer?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Svend Anders

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Svend Anders
Ellers kan en jo spørre seg hvorfor dette kommer nå, og ikke da han faktisk eide klubben for to og et halvt år siden (og han atpåtil var med å solgte stadion til en latterlig lav pris han nå må betale det dobbelte for å få igjen).

SA

http://www.svendanders.com/

Akkurat dette gjør at jeg blir litt betenkt ifht denne Allen. Samtidig har det kanskje skjedd endel på disse to og et halvt årene, både med Leeds´ økonomiske situasjon og hans egen...

Uansett er det et godt tegn at ikke alle disse ryktene umiddelbart blir slått til jorden. Eller hva, Svend?[;)]

Hehe, nei man vet nå aldri i Leeds-sammenheng. Forøvrig var det, som allerede påpekt av en annen, Morris jeg henviste til...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

ToreLA

Skal ikke mye til for å ha like mye greie som det Abramovitsj hadde i starten, så det går nok bra. Han burde dog fått med seg noen på laget om han skulle sjamrere Leedsfansen. Radebe eller tilsvarende.

Robert H.

Dette er dessverre ikke noe annet enn et løst rykte. Skulle et konkret bud fra Allen bli en realitet så skal jeg åpne champis-flaska sporenstreks!

Runar

Jeg bruker samme taktikk som jeg gjorde før nedrykket ble en realitet...

Jeg har mentalt forbredt meg på at Bates er styreformann i minst en sesong til.....og blir dermed ikke skuffet eller overrasket dersom det skjer...

pedro

Eg henge meg på samme taktikk, klare snart ikkje mere nedturer - men nå romla det i magen igjen jaffal[;)]
quote:
Originally posted by Runar

Jeg bruker samme taktikk som jeg gjorde før nedrykket ble en realitet...

Jeg har mentalt forbredt meg på at Bates er styreformann i minst en sesong til.....og blir dermed ikke skuffet eller overrasket dersom det skjer...

Leedsomaniac

auren

quote:
Originally posted by øystein

Sett i lys av dagens Leeds situasjon må dette være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge!!! Nei, vi vil ikke ha inn en kar med tonnevis ac cash!!?? Hva er det for noe?

-Øystein

Jeg er skeptisk til intensjonen med Leeds. Vil ikke ha inn en eier som skal leke FM med klubben slik som Abramovitsj. Det er nok alle enige i. Gud forby om vi skulle vinne PL om 3 år etter å ha investert noen milliarder i nye spillere.

Vil ha inn en eier som krever satsing på egne talenter. At f.eks. minst ETT nytt talent tas inn i A-lagsgruppa hver sesong. At transferbudsjettet er satt forut for sesongen, slik at manager vet hva han har å forholde seg til, men likevel ha et "krisebudsjett" hvis ting går riktig gale, slik som i år. Et annet nøkkelpunkt er at klubben skal drives sunt og gå i overskudd.

Apropos egne talenter. Er det ikke slik at minst 6 (?) i A-lagsstallen skal være "egne" talenter? Når tres denne regelen i kraft? Og gjelder den for alle divisjoner?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Den gjelder forløpig bare i europa cuper...og vi er et stykke unna det ennå:-)

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by øystein

-Øystein

Jeg er skeptisk til intensjonen med Leeds. Vil ikke ha inn en eier som skal leke FM med klubben slik som Abramovitsj. Det er nok alle enige i. Gud forby om vi skulle vinne PL om 3 år etter å ha investert noen milliarder i nye spillere.

Vil ha inn en eier som krever satsing på egne talenter. At f.eks. minst ETT nytt talent tas inn i A-lagsgruppa hver sesong. At transferbudsjettet er satt forut for sesongen, slik at manager vet hva han har å forholde seg til, men likevel ha et "krisebudsjett" hvis ting går riktig gale, slik som i år. Et annet nøkkelpunkt er at klubben skal drives sunt og gå i overskudd.

Apropos egne talenter. Er det ikke slik at minst 6 (?) i A-lagsstallen skal være "egne" talenter? Når tres denne regelen i kraft? Og gjelder den for alle divisjoner?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Sleivind

Si ikke det! Vi vinner jo som kjent ligacupen neste år, og det betyr vel en plass i UEFA-cupen året etter det igjen!

Larsen.

Er redd dette bare et løst rykte som forblir et rykte, men skulle Allen ta over så skal jeg svømme over fjorden=) Don Revie noen som har kjenskap til han? Visst nok intresert han også..

Ole Kristian
Pride of Yorkshire

Adis

Don tror jeg har et lite problem med hjelpe oss er jeg redd.. ettersom han har 6 fot med torv å forsere samt stige ut av en heller stram tredress (R.I.P.), men sønnen Duncan derimot er interessert i å stable på plass et tilbud ja. Er vel en egen tråd om det.

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Adis

Hva gjelder Allen høres det jo knall ut.. men de to lagene han eier.. Seahawks og Trailblazers.. det er jo ingen videre suksessfulle lag vi snakker om i sine respektive ligaer, selv om seahawks røyk vel for Steelers i fjor hvis jeg ikke husker feil, så det er jo respektabelt. Uansett så bøtter jeg på med salt type hav, horn, bade og bord om Paul Allen men.. man vet jo aldri med LUFC, det er helt sikkert.

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Lids

quote:
Originally posted by Robert H.

Dette er dessverre ikke noe annet enn et løst rykte. Skulle et konkret bud fra Allen bli en realitet så skal jeg åpne champis-flaska sporenstreks!

Da kommeer jeg ned og drikker den opp sammen med deg. [:)]

Thomas
Thomas

roaldv

quote:
Originally posted by lojosang

Er det ingen i Linuxmilliardærer som er fotballinteresserte, forresten? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

Linuxmilliardærer!! [:D] Tror ikke det finnes så mange av dem, gitt...

MrK

Med så lang fartstid som den godeste Allen har i Microsoft, så håper jeg at det ikke blir mer gjennomtrekk pga åpne vinduer:-) (Windows) - dette kan være vår frelser!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Robert H.

Avtale! [:p]

quote:
Originally posted by Lids

quote:
Originally posted by Robert H.

Da kommeer jeg ned og drikker den opp sammen med deg. [:)]

Thomas

rastafari

Jeg ser potivt på dette, og at det ikke bare er løse rykter pga åpne vinduer.
Tror på de ryktene, og kjenningene, til Leedsvik som sier at dette er noe mer, og at vi har blitt vurdert lenge.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

RoarG

Enig. Ligacupen bør være et realistisk mål. Er så lei av å ryke ut i de innledende cuprundene i både Liga- og FA-cupen.
quote:
Originally posted by Sleivind

Si ikke det! Vi vinner jo som kjent ligacupen neste år, og det betyr vel en plass i UEFA-cupen året etter det igjen!

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Selvfølgelig er Leeds interessante, når West Ham kan være det. Det gjelder bare å legge ut et skikkelig åte for Bates, så biter han nok på. Kan umulig være bare gøy for Bates å være uglesett blant Leedsfansen, og han ønsker nok bort (det var jo til PL han skulle ikke til L1!).
quote:
Originally posted by rastafari

Jeg ser potivt på dette, og at det ikke bare er løse rykter pga åpne vinduer.
Tror på de ryktene, og kjenningene, til Leedsvik som sier at dette er noe mer, og at vi har blitt vurdert lenge.