Lewis blir!

Started by stefan, May 10, 2007, 21:05:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stefan

YEP melder at "steady Eddie" tar en ny sesong med oss etter å ha aktivert en klausul i kontrakten som gir ham en ett års forlengelse etter et visst antall kamper..

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sleivind

Viktig at en spiller som Lewis tar hvertfall en sesong til i Leeds! Dette viser vel at det faktisk er noen som har lyst til å fortsette å kjempe i Leedsdrakta. Håper dette også gjør at noen av de andre sier seg villige til å bli i Leeds, kanskje noen av leietagerne har lyst til å bli i Leeds permanent også?

Robert H.

Tipper kontrakten til Lewis er på et såpass høyt lønnsnivå at han er på klubbens transferliste rimelig fort... Jeg tror Lewis forsvinner så fort en klubb som kan betale lønna hans melder seg!

Per-Stian

Har han sjølv (og agenten) aktivert denne klausulen, eller er det kontrakta som seier at Lewis skal ha eitt år til fordi han har passert kampantalet?

Blir litt (positivt) overraska viss EL sjølv vil bli eitt år til. Han er ein fabelaktig spelar på sitt beste, og vi kan absolutt trenge han for å ha sjans til å rykke opp att på første forsøk.

Sheridan

quote:
Originally posted by Robert H.

Tipper kontrakten til Lewis er på et såpass høyt lønnsnivå at han er på klubbens transferliste rimelig fort... Jeg tror Lewis forsvinner så fort en klubb som kan betale lønna hans melder seg!

Det tror jeg desverre du får rett i, Robert.
Men det kan jo skje noe drastisk på ledersiden,
som igjen kan endre tingenes tilstand mye..vi håper [:)]

flynn

Det betyr vel i det minste at vi kan få penger for ham om han går, så det er uansett en gladnyhet !

flynn

Robert H.

"Kan få"; ja, men det mest sannsynlige er at Bates mer enn gjerne gir han bort p.g.a. lønnsnivået.

quote:
Originally posted by flynn

Det betyr vel i det minste at vi kan få penger for ham om han går, så det er uansett en gladnyhet !

flynn

Ferre

Lewis var god i år, og vil helt sikkert gjøre en meget god jobb i League One.

Mener også å ha lest at Rui Marquez har blitt tilbudt en ny kontrakt...

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Mange var skuffet over Lewis denne sesongen. Selv mener jeg han var en av få spillere som stod frem med 100 % innsats og moral i hver kamp jeg har sett etter nyttår. Han har også blitt veldig bra defensivt, ganske ulikt den "luksusspilleren" vi så i lange perioder under Blackwell. Dette var med andre ord en flott nyhet.  [8)]

Jon R.
Jon R.

inr

Positivt at det er noen spillere som faktisk ØNSKER å spille for klubben da. Etter alle de negative skriveriene som er omkring Wise, skulle en jo tro at alle ville bruke første og beste anledning til å komme seg bort.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Jon R

Mange var skuffet over Lewis denne sesongen. Selv mener jeg han var en av få spillere som stod frem med 100 % innsats og moral i hver kamp jeg har sett etter nyttår. Han har også blitt veldig bra defensivt, ganske ulikt den "luksusspilleren" vi så i lange perioder under Blackwell. Dette var med andre ord en flott nyhet.  [8)]

Jon R.

Fullstendig einig, Jon! Spelarar som viser slik iver og speleglede er av sjeldan art i klubben vår, spesielt blant dei "litt eldre". Håpar lønninga hans ikkje gjer han uhandterleg for klubben.

fmtj

Lewis tror jeg er en spiller som også kan bety noe utenfor banen, dette er bare positivt synes jeg!
Yeboahs vitne

Budda

Hva er det Lewis tjener da tru? I følge FM så tjener han 6 000 i uka og det er en del i League One. Vet ikke man kan stole på FM, men det høres  ikke så veldig galt ut
Endre

inr

lidsjunaited

Football Manager

Moore 4 England!

GeirO

Lewis er en av mine favoritter og jeg håper han blir. Han spiller stabilt godt stort sett hele tiden! Han kan utgjøre rutinen neste år.
MOT

Tom S

Lewis vil heilt klart vere ein fordel å ha med seg neste sesong dersom direkte opprykk er på agendaen. Er litt tvilande pga av lønn, men time will tell. Ofte er det sånn at spillerene går ut og seier at dei ønsker å bli, men det ligger ikkje i deira hender...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Torpegutten

Flott vis en så rutinert spiller som Lewis blir , han er en av de beste spillerene leeds har nå .

Milou

Lewis har sannsynlegvis vore den beste spelaren vår i år. Positivt at han vil bli.

jarle

HAr vi ambisjoner så kan vi vel ikke sparke ut alle spillere som vil ha litt lønn fot strevet!!!

Vi må jo oppføre oss som den storklubben vi er å begynne å satse de midlene som skal til for årykke opp...

Vi så hvordan det gikk å selge Hulse og Bakke for å spare litt penger... det ble som å piss i buksa i kuldegrader...
Fortsett den tankerekken så er vi i non amatør før vi vet ordet av det...

AndyMathie

Kjempenyheter, Lewis er en fantastisk bra spiller og en av de få som virkelig prøvde å holde Leeds i CCC.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

RoarG

Flott hvis Lewis blir, da han slår gode innlegg, og et og annet frisparkmål. Personlig hadde jeg regnet med at han forsvant etter nedrykket. Flere klubber i CCC må vel være interessert, så vi får se hvor lenge vi får beholde han.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

quote:
Originally posted by RoarG

Flott hvis Lewis blir, da han slår gode innlegg, og et og annet frisparkmål. Personlig hadde jeg regnet med at han forsvant etter nedrykket. Flere klubber i CCC må vel være interessert, så vi får se hvor lenge vi får beholde han.

Change is the constant that cannot be changed.

Lite innlegg i år - ihvertfall gode - men uansett godt nok niva til CCC 1:-)

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?