Hadde det vært mulig å fortsette i PL?

Started by Sydhagen, May 16, 2007, 16:21:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

veteranen

quote:
Originally posted by Asbjørn

Hehe, to ganger har jeg hatt klar innlegg på denne tråden her (i går kveld et ganske langt et [:)]), men lot være siden jeg var så fryktelig negativ, med piggene ute & alt det der...

Dette er ikke historisk - det er hypotetisk...

Historisk er om ting som har skjedd, om vi ikke hadde rykket ned er i høyeste grad en hypotetisk fremstilling...

Da kunne vi virkelig like godt ha begynt med "what if.." om vi ikke hadde hatt en betalt dommer mot oss i Europa på 60-tallet, ville vi da ha gått fra triumf til triumf og blitt det nye Real Madrid som Revie drømte om...
Eller "what if..." om Leeds ikke hadde blitt trukket inn i betaling -av-spillere-skandalen i 1918, ville vi ha da forblitt Leeds City, en obskruinitet i Engelsk fotball...

Men la nå debatten gå sin gang... [:)]

Det blir selvsagt mange hypoteser, når man skal prøve å besvare spørsmålet som ble stilt i innledningen av denne tråden.Men jeg synes ikke denne diskusjonen er mindre interessant enn de fleste andre diskusjoner her inne, for dette dreier seg da også i høy grad om historie. Historien kan vi (desverre!) ikke gjøre noe med - men vi kan lære av den!

Men samtidig hjelper det lite at supporterene lærer av tidligere feil, hvis ikke klubbens ledelse har vilje og evne til å gjøre det samme... [8)]

Erik_

quote:
Originally posted by veteranen

Hyggelig å se at vi er helt på linje når det gjelder vurderingene av hvorfor ting ble som de ble, Enrique. [:)]

Tror nesten vi får ta oss flere telefonsamtaler - du blir liksom så fornuftig og klok av det..! [:D]

Hehe. Slik at du kan fortsette "hjernevaskingen" ja. [:p]
Alltid hyggelig å ta en prat med deg vettu.

Nesten overraskende hvor enige vi er i denne saken. Da synes jeg det høres dobbelt så rett ut også. [:)]