Skrevet av Emne: Nye kontrakter til unggutter  (Lest 1879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Nye kontrakter til unggutter
« på: Mai 18, 2007, 21:13:03 »
Positivt dette, håper en kar som Rothery kan blomstre i L1 etter å ha fått bukt med skadeprobleme sine...

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1027179,00.html

Sheridan

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #1 på: Mai 18, 2007, 22:00:45 »
Spørs det om de skriver under da.
Men det er vel ikke så lenge de skal blomstre før
de forlater Elland Road, desverre.

Hvis de da viser å ha ett talent utover League one spill.


mari

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #2 på: Mai 18, 2007, 23:35:04 »
Positivt dette. Et godt signal om at man ønsker å satse mer på egne krefter. Forhåpentligvis får de i løpet av de neste 12 månedene nok muligheter til å vise om de er tilliten verdig....
 

RoarG

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #3 på: Mai 19, 2007, 00:11:50 »
Håper at de skriver under før noen større fisker sluker dem.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #4 på: Mai 19, 2007, 00:39:27 »
da betyr dette sannsynlegvis at det blir satset på Parker på venstrebacken
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #5 på: Mai 19, 2007, 00:49:18 »
quote:
Originally posted by Sydhagen

da betyr dette sannsynlegvis at det blir satset på Parker på venstrebacken



Tja, i øyeblikket er jo ikke konkurransen akkurat stor - med dagens stall må nok Parker spille BÃ…DE back og stopper samtidig ;-)

Jeg tror de ønsker han som back-up, ut i fra hva han har prestert i Bradford i alle fall...

SA

http://www.svendanders.com/

John I

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #6 på: Mai 19, 2007, 02:45:32 »
Har stor tro på at det satses på unge lovende spillere fra egne rekker slik situasjonen er.  Men det krever også at en del av de eldre spillerne blir værende.  Tenker da spesielt på spillere som Blake, Creswell, Gray, Douglas, Lewis, Derry og Kishishev.  Dette er spillere som kommer til å gjøre det godt på det nivået vi har havnet i!!  Må ha en blanding og unge lovende spillere og en del etablerte.
Marching on together

mari

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #7 på: Mai 19, 2007, 03:30:38 »
Enig - skulle veldig gjerne hatt med fire gamle kloke hoder som Kishisev, Derry, Lewis og Gray. Dessverre tror jeg ikke de vil spille på nivå 3, men man kan drømme. Blake, Creswell og Douglas må gjerne forsvinne - synes de har fått sjangsen til å bidra uten å ta den ordentlig. Det må ryddes i rekkene og gjøres solid plass til "den nye vin"....
 

Roy

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #8 på: Mai 19, 2007, 04:18:05 »
Måtte de bare skrive under. Dette er fremtiden vår.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

JanPSyse

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #9 på: Mai 19, 2007, 17:21:18 »
Jeg bare lurer paa naar Tottenham kommer og henter resten av vaare unge, lovende spillere...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Roy

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #10 på: Mai 19, 2007, 17:24:32 »
Tipper at det er flere en Tottenham som sikler etter ungutta våre. Fingrene av fatet. [}:)][}:)][}:)]
quote:
Originally posted by JanPSyse

Jeg bare lurer paa naar Tottenham kommer og henter resten av vaare unge, lovende spillere...

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #11 på: Mai 19, 2007, 17:43:18 »
Kanskje litt overraska over å sjå Ben Parker på denne lista. Trudde han vart vegd og funnen for lett. Gavin Rothery har eg venta på i mange år, håpar han får sitt gjennombrot snart. Saknar ein temperementsfull midtbanespelar frå eigne rekker. Scott Gardner har eg berre lese om. Ameobi blir ein spennande spelar å følgje. Spissar treng vi så absolutt!


Lasse15

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #12 på: Mai 19, 2007, 20:45:59 »
Jeg synes at vi bør satse på unge spiller som bayly, rothery, Gardner og ameobi.
Howson er jo en god ung spiller syns at leeds bør satse på han.
Håper at de skriver under !!

Roy

Re: Nye kontrakter til unggutter
« Svar #13 på: Mai 19, 2007, 20:52:12 »
Vi har gode tradisjoner med å avle frem gode unge spillere. Problemet har vært, og kommer fortsatt til å være, hvordan vi skal klare å beholde de.
Stand up and sing for LEEDS UNITED