Skrevet av Emne: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll  (Lest 2258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« på: Mai 22, 2007, 21:54:12 »
Jippi sier nå jeg.
Har nettopp meldt på guttungen til fotballskolen til Eidsvoll Turn og Leeds United.
Denne skolen på går fra 26 juni til 29 Juni



flynn

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #1 på: Mai 22, 2007, 21:59:30 »
Det samme er de på Stabæk, de var også der i fjor forøvrig. Tror det i praksis er en mann fra akademiet som er tilstede og har et slags overoppsyn med treningene. Min sønn har alikevel prioritert VIF-sommerfotballskole på Valle Hovin. Der har det vært flust med a-lagsspillere, det er enda kulere enn en person i Leeds-overtrekksdrakt.

flynn

Roy

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #2 på: Mai 23, 2007, 01:45:18 »
Noen vet hvem fra akademiet som kommer?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

rastafari

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #3 på: Mai 23, 2007, 04:36:58 »
quote:
Originally posted by flynn

Min sønn har alikevel prioritert VIF-sommerfotballskole på Valle Hovin. Der har det vært flust med a-lagsspillere, det er enda kulere enn en person i Leeds-overtrekksdrakt.

flynn



Deg om det...

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Budda

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #4 på: Mai 23, 2007, 04:47:54 »
quote:
Originally posted by flynn

Det samme er de på Stabæk, de var også der i fjor forøvrig. Tror det i praksis er en mann fra akademiet som er tilstede og har et slags overoppsyn med treningene. Min sønn har alikevel prioritert VIF-sommerfotballskole på Valle Hovin. Der har det vært flust med a-lagsspillere, det er enda kulere enn en person i Leeds-overtrekksdrakt.

flynn



VIF sommerfotballskole bedre? Er vel ikke så stort å møte Dos Santos eller Holm. Hadde det vært et lag med noen gode spillere så kunne jeg skjønt det [:)]
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #5 på: Mai 23, 2007, 06:38:04 »
quote:
Originally posted by flynn

Det samme er de på Stabæk, de var også der i fjor forøvrig. Tror  Min sønn har alikevel prioritert VIF-sommerfotballskole på Valle Hovin.

...si meg, hvilken sønn er det De har. Eller, hvilken far er det Deres sønn har?


(Dessverre er nok svaret at han har en god far som skjønner at avkommet i denne omgang må få lov til å tro at en norsk toppklubb har mer ved seg enn en engelsk bakgårsklubb...).


Forresten, en av hans samtidige (din sønns altså) - ikledd den der røde djeveldrakten - avbrøt meg i bensinfyllinga i går: "Bra at du fortsatt holder med de!"

Jeg stod der nok som et spørsmålstegn og lurte på hvordan denne laksevågingen (jeg var milevis hjemmefra) ante noe om meg & mitt... - før jeg omsider skjønte at han hadde sett min diskré Leedsgenser.

Det er noen av de som har skjønt det [:)]




I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AndyMathie

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #6 på: Mai 23, 2007, 09:00:00 »
Noen skjønner det enda. Jeg møtte på en Leeds supporter på flyet opp til Tromsø. Vi fant ut at begge elsket Leeds og at begge holdt med TIL, men så kom toppen av sammentreff. Han holdt også på Argentina i VM. Vi ble selvsagt bestiser med engang før noen av oss ante hvilke bra menn vi hadde satt oss ved.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

4ever arcticwhite

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #7 på: Mai 23, 2007, 14:30:57 »
Leeds og TIL er jo bare en kanonkombinasjon!

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

lojosang

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #8 på: Mai 23, 2007, 15:52:28 »
Vel, jeg personlig har vel aldri sett det helt store i Torvastad Idrettslag... [:D]
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #9 på: Mai 23, 2007, 16:14:34 »
quote:
Originally posted by Roy

Noen vet hvem fra akademiet som kommer?



Ja. Det er nok noen som vet det ja![:D]
Yeboahs vitne

Roy

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #10 på: Mai 23, 2007, 16:38:37 »
He-he. Prøver igjen. Noen som vet hvem som kommer fra akademiet? Litt for lite kaffe [8D][:I]

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Roy

Noen vet hvem fra akademiet som kommer?



Ja. Det er nok noen som vet det ja![:D]

Stand up and sing for LEEDS UNITED

flynn

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #11 på: Mai 23, 2007, 17:54:17 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by flynn

Det samme er de på Stabæk, de var også der i fjor forøvrig. Tror  Min sønn har alikevel prioritert VIF-sommerfotballskole på Valle Hovin.

...si meg, hvilken sønn er det De har. Eller, hvilken far er det Deres sønn har?


(Dessverre er nok svaret at han har en god far som skjønner at avkommet i denne omgang må få lov til å tro at en norsk toppklubb har mer ved seg enn en engelsk bakgårsklubb...).


Forresten, en av hans samtidige (din sønns altså) - ikledd den der røde djeveldrakten - avbrøt meg i bensinfyllinga i går: "Bra at du fortsatt holder med de!"

Jeg stod der nok som et spørsmålstegn og lurte på hvordan denne laksevågingen (jeg var milevis hjemmefra) ante noe om meg & mitt... - før jeg omsider skjønte at han hadde sett min diskré Leedsgenser.

Det er noen av de som har skjønt det [:)]




I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan



Jeg tar poenget Asbjørn, men dette dreier seg mer om Stabæk vs VIF enn Leeds vs VIF. På Stabæks-skolen er instruktørene fra Stabæks egen junioravdeling, men en eller to karer fra Leeds som mer eller mindre er programhelter, og i alle fall i bakgrunnen. På Valle Hovin får gutta VIFs a-lagsspillere som trenere og lekekamerater i en uke. For to år siden kom guttungen hjem og var dyvåt i håret etter vannkrig med Tore Andre Flo og Ketil Wæhler, mens han ble trent av bl.andre Tom Henning Hovi og Morten Berre. Nå skal det sies at a-lagsspillerenes engasjement var hakket mindre i fjor, da de sikkert hadde mer enn nok med å trene seg selv bort fra nedre halvdel av tippeligaen.

flynn, som har VIF som hobby og Leeds som livsstil

arneg

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #12 på: Mai 23, 2007, 19:13:24 »
Sålenge det er en trener fra akademiet il Leeds som kommerså er jo valget enkelt.  Hadde vært noe annet hvis det hadde vært spillerne.  Nå mangler nok Leeds noe på å ha 4 spillere som er gode nok for Norges landslagstropp slik Leeds har.  Dette gjør jo at valget uansett kunne blitt vanskelig for en liten gutt.

Når det gjelder VIF arrangementet så har nok han ifra Italia som tidligere jobbet i Leeds en delaktighet som gjør det intressant også for Leeds fan.  Ihvertfall de av oss som lever for begge de to gjeldende klubber.
 

Budda

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #13 på: Mai 23, 2007, 19:56:14 »
quote:
Originally posted by arneg

Sålenge det er en trener fra akademiet il Leeds som kommerså er jo valget enkelt.  Hadde vært noe annet hvis det hadde vært spillerne.  Nå mangler nok Leeds noe på å ha 4 spillere som er gode nok for Norges landslagstropp slik Leeds har.  Dette gjør jo at valget uansett kunne blitt vanskelig for en liten gutt.

Når det gjelder VIF arrangementet så har nok han ifra Italia som tidligere jobbet i Leeds en delaktighet som gjør det intressant også for Leeds fan.  Ihvertfall de av oss som lever for begge de to gjeldende klubber.



Skal ikke så mye til for å være god nok for den norske landslaget. Trur nok lett Healy hadde fått plass der [:)] Fire fra VIF og 17 fra Tippeligaen? Sier litt om nivået landslaget og norsk fotball er på for tiden!
Endre

arneg

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #14 på: Mai 23, 2007, 20:24:49 »
Skal ikke så mye til for å være god nok for den norske landslaget. Trur nok lett Healy hadde fått plass der  Fire fra VIF og 17 fra Tippeligaen? Sier litt om nivået landslaget og norsk fotball er på for tiden!
Healy hadde nok vært god nok, da etter prestasjonene på landslaget, ikke i Leeds.  Ellers er det smått med spillere som er gode nok på Leeds desverre.  Jeg savner de dager da problemstillingen var motsatt, er noen på landslaget gode nok for Leeds.......
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2645
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #15 på: Mai 25, 2007, 02:51:37 »
quote:
Originally posted by flynn
Jeg tar poenget Asbjørn,

Ojjj, prøvde bare å pay you litt respect jeg... [B)]

Var ikke skjult ironi med innslag av HB-provokasjon & Hot Shot-skudd her asse...



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Re: Leeds united Football academy kommer til Eidsvoll
« Svar #16 på: Mai 25, 2007, 14:42:28 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by flynn
Jeg tar poenget Asbjørn,

Ojjj, prøvde bare å pay you litt respect jeg... [B)]

Var ikke skjult ironi med innslag av HB-provokasjon & Hot Shot-skudd her asse...



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan



Neida, jeg tok faktisk det poenget også, respect [8D]