Skrevet av Emne: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..  (Lest 4731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #30 på: Mai 23, 2007, 04:18:02 »
j... medgangssupporter som har forvillet seg inn her.. men litt morro også da. ser hva lite de har og gjøre når de må inn på vårt kjære forum og rakke ned på andre klubber og spillere. LOL!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Runar

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #31 på: Mai 23, 2007, 04:28:45 »
quote:
Originally posted by man-u-4ever

til alle dere som tror jeg begynte å heie på man.udt i 99-03: gå å heng dere selv, jeg har fanden (pass på munnbruken, det er tydeligvis barn i forumet -.-) meg ALLE drakter fra 1989-2007 så du måkke komme her og komme her!

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P



eg gir vel faen om du har sesongkort de siste 50 årene.... å komme inn her å være så respektløs er latterlig du skulle prylt i stumper og stykker....

Om du er seriøs så er du en skam for alle man utd supportere i verden, og som du slev har påpekt - det er en del av de
 

Leedsulf


Budda

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #33 på: Mai 23, 2007, 04:43:38 »
Nok et bevis på hvor dum og usympatiske Man Utd fansen er. Har du noen gang møtt en trivelig Man Utd supporter? Jeg har i allefall ikke gjort det.
Endre

Leedsulf

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #34 på: Mai 23, 2007, 04:45:49 »
quote:
Originally posted by Budda

Nok et bevis på hvor dum og usympatiske Man Utd fansen er. Har du noen gang møtt en trivelig Man Utd supporter? Jeg har i allefall ikke gjort det.


Et par, faktisk. Men det er folk som har kommet gjennom puberteten.
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 04:48:16 av The boy Eddie Gray »

Sander

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #35 på: Mai 23, 2007, 04:46:56 »
Virker ikke som du er gamlere enn 14år altså. Sikker på du er eldre?? Helt sikker?

De draktene kan du ha kjøpt i etterkant da.. Samma det, stå på videre du! HEHE!!


 

Sten

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #36 på: Mai 23, 2007, 04:48:00 »
Det var jo artig med et lite innblikk i en annen verden - en verden der rettskrivning og.. ett eller annet annet går hånd i hånd. Litt sånn "slik lever dei der", for de over 40 som husker når det gikk på fjernsynet.

Ja, også stenger vi dette tullballet, og hiver ut ungen, og kommer med den sedvanlige  oppfordringen om å tie ihjel trollene.

Sten
Sten