Til Styret i LUSCOS

Started by Marius Høeg, May 29, 2007, 15:00:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marius Høeg

Siste nyhet som ble lagt ut på siden er fra midten av mai.

Riktignok har Leeds United rykket ned en divisjon, men betyr det at hjemmesiden vår også har gjort det? Jeg synes at Styret bør kjenne sin besøkelsestid og leve opp til noen av de løftene Tor Dalen og co ble valgt inn på!

Utfordringen er herved sendt!

fmtj

quote:
Originally posted by Marius Høeg

Riktignok har Leeds United rykket ned en divisjon, men betyr det at hjemmesiden vår også har gjort det? Jeg synes at Styret bør kjenne sin besøkelsestid og leve opp til noen av de løftene Tor Dalen og co ble valgt inn på!

Har sett det samme og er enig! Det er for stille, og mye beveger seg rundt klubben. Burde følges opp!
Yeboahs vitne

h.b

Føler også et det mangler noe på interessen for å drive denne side fra styret i Luscos

asLeeds

må desverre føye meg inn i denne rekka her...

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Asbjørn

...nå skulle jeg til å skrive et "forsvarsskrift" med tanke på "det nye diskusjonsforumet" som visstnok straks kommer - men mht Marius' spørsmål er vel forsåvidt det irrelevant...

Styret venter vel på utfallet av administrasjonen det også... [:)]

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Eg forstår nokså godt at det er stille frå vårt styre. Slik pleiar det å vere etter endt sesong. Trur alle vaknar når pre-season-programmet er komplett og eigarskapet er avgjort. Då blir det nok fart på spekulasjonane også.

inr

quote:
Originally posted by Marius Høeg

What's the problem? Det må da finnes tusenvis av websider som gir oppdaterte nyheter om Leeds - også i sommerferien. Kan noen hjelpe Marius med en link til disse, i og med at han tydeligvis ikke finner de selv?

morvar

Denne er jeg inne på en gang om dagen vanligvis. Syns den tar det meste...
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Leeds+United

Per-Stian

quote:
Originally posted by morvar

Denne er jeg inne på en gang om dagen vanligvis. Syns den tar det meste...
http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Leeds+United

Fin side, men sjølv der er det "dødt" om dagen. Berre spekulasjonar i The Sun- og Se & Hør-klassen.

Tom S

Forsåvidt einig i at luscos er lite oppdatert, men for min del er det ikkje først og fremst for nyheter om Leeds United eg besøker denne siden - det er pga det flotte forumet!

News Now er ei super side når ein er hungrig etter nyhende, rykter og spekulasjoner kring klubben vår. Ser ingen grunn til at luscos skal ta opp kampen med desse sidene kun for å kopiere det de skriver.

Men, det er no mi meining.

I tillegg skal ein ta med i betraktninga at dette vert utført på fritida til ressurspersoner vi skal vere glad har eit såpass engasjement at luscos.com og TPN i det heile eksisterer.
Ellers er det vel også fritt fram for alle og ein kvar å tilby si tid og tenester, tipper styret i luscos ville sette pris på det.

Venter i spaning på det nye forumet!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Enig med sistnevnte skribent. Bruker denne sida kun til OEF, og sjekker nyheter på NewsNow. Venter først og fremst på større grad av stabilitet i tider med mye trafikk på forumet.

Robert H.

Helt enig med Tom S og HåvardK. Styret bør bruke tiden på andre ting enn nyhetsoppdateringer på nettsiden. Dette finner vi andre steder.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Robert H.

Helt enig med Tom S og HåvardK. Styret bør bruke tiden på andre ting enn nyhetsoppdateringer på nettsiden. Dette finner vi andre steder.

...min tanke var at Marius tenkte på at styret oppdaterte oss om dets gjøren & laden ("slik de lovte") - og det har det vel vært smått med (så istedetfor å irettesette Marius slik jeg opprinnelig tenkte, endte jeg med å støtte ham jeg... [:I])

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert H.

Dine tanker er alltid gode og velmente Asbjørn [:)]

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Robert H.

...min tanke var at Marius tenkte på at styret oppdaterte oss om dets gjøren & laden ("slik de lovte") - og det har det vel vært smått med (så istedetfor å irettesette Marius slik jeg opprinnelig tenkte, endte jeg med å støtte ham jeg... [:I])

B.Dylan