Skrevet av Emne: Dennis Wise  (Lest 6132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Dennis Wise
« på: Juni 01, 2007, 18:03:22 »
har angivelig tilbudt seg å gå ned i lønn som følge av nedrykket.

Hvis det medfører riktighet så er det er i såfall det eneste riktige han har gjort siden han kom til klubben!
Så får vi håpe at evt. fallskjerm er tilsv. redusert!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Eriksen55

Re: Dennis Wise
« Svar #1 på: Juni 01, 2007, 19:18:02 »
slutt med det våset a. wise har gjort det helt greit med en nesten ubruklig spillerstall. dårlig trent,masse store tap, ikke noe innsats før han tok over. han fikk ordnet det defensive problemet, slet mer offensivt..men mye skader spiller inn der. de fleste som ble hentet inn ble skadet, flo, sa, thompson..tilegg slett cresswell med skader. og det var innsats vi ikke hadde sett på lenge. det er fakta og det kan du ikke overse. han klarte aldri å redde oss fra nedrykk, men mener at ikke wise skal ha hovedansvaret for det. Prob lemet ligger i hyppige manager skifter siste årene og hos bates! støtter wise!

MrK

Re: Dennis Wise
« Svar #2 på: Juni 01, 2007, 19:26:19 »
....om du taper med 4 eller 1 mål er fasit det samme - 0 poeng.

Forøvrig så hadde og Wise endel freske uttalelser i media og fra sidelinjen - det var vel bra det og?

Innsatt av og for Bates - ingenting å vise til - laget spillte against all odds play off finale til PL - Wise fikk oss ned en divisjon.

De spillerne han hentet var med få unntak som forventet - ubrukelig. Det viste seg da og i ettertid

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Ferre

Re: Dennis Wise
« Svar #3 på: Juni 01, 2007, 19:36:50 »
Wise gjorde ikke jobben sin, rett og slett! Beviste at han ikke er dyktig nok til å lede klubb som Leeds.

-WE'LL BE BACK-

veteranen

  • Gjest
Re: Dennis Wise
« Svar #4 på: Juni 01, 2007, 19:38:02 »
quote:
Originally posted by eriksen55

slutt med det våset a. wise har gjort det helt greit med en nesten ubruklig spillerstall.


Jeg er ikke helt enig med deg, eriksen. Spillerstallen var langt fra så svak som resultatene skulle tilsi. At Wise selv svekket stallen, bl,a ved å legge seg ut med sentrale enkeltspillere, er en ikke uvesentlig årsak til at det endte som det gjorde.

Men Wise fortjener ros for at han viser vilje til å ta litt ansvar og konsekvens av det han selv har bidratt til.

pettern

Re: Dennis Wise
« Svar #5 på: Juni 01, 2007, 19:50:31 »
Wise har bevist at han ikke holder mål.På meg virker det som om han tror at å gi alt for klubben er å være mest mulig bajas på sidelinja under kampene, samt å skjelle ut dommeren gang på gang.Må si at jeg blir skremt av de som mener han er rett mann for klubben.
 

Karl Hot Shot

Re: Dennis Wise
« Svar #6 på: Juni 01, 2007, 20:57:02 »
quote:
Originally posted by eriksen55

slutt med det våset a. wise har gjort det helt greit med en nesten ubruklig spillerstall. dårlig trent,masse store tap, ikke noe innsats før han tok over. han fikk ordnet det defensive problemet, slet mer offensivt..men mye skader spiller inn der. de fleste som ble hentet inn ble skadet, flo, sa, thompson..tilegg slett cresswell med skader. og det var innsats vi ikke hadde sett på lenge. det er fakta og det kan du ikke overse. han klarte aldri å redde oss fra nedrykk, men mener at ikke wise skal ha hovedansvaret for det. Prob lemet ligger i hyppige manager skifter siste årene og hos bates! støtter wise!



Jeg må si at Eriksen går hardt ut her. Analysen hans er bortimot noe av det svakeste jeg har lest her inne noensinne. Den der med at "han fikk ordnet det defensive problemet", var rett og slett hysterisk morsom.
 

mari

Re: Dennis Wise
« Svar #7 på: Juni 02, 2007, 00:29:58 »
Godt at vi har en her inne som sitter med fasiten og svarene - Takk hr. Hot Shot, nå vet vi hvor vi må henvende oss for å få den pure og rene sannhet !

Fra mitt ringe ståsted her på Romeriksprærien synes jeg at eriksen har et par poeng - selv om formen og fremførelsem er noe nedlatende ovenfor andres synspunkter. Noe som er totalt unødvendig. Vi trenger å stå sammen.

Selv hadde jeg ingen problemer med å se en fremgang i hvordan Leeds fremsto på hjemmebane mot slutten av sesongen i forhold til de patetiske kampene tidligere i sesongen....men øynene som ser ...

Men det holdt ikke. Slik at Wise feilet. Han hadde muligheten. Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Wise

Og Hr. gamle bankkollega i kristiansand - ikke noen fuktig aften foreløbig, dog hadde du rett i din kommentar om forrige helg! Men håper at det blir det etter at vi fremstår som gjeldfrie i aften.  

J
 

mari

Re: Dennis Wise
« Svar #8 på: Juni 02, 2007, 00:33:21 »
Det som ville glede meg var at Wise tok en revansj og førte oss tilbake neste år...

Forøvrig teller man akkurat nå stemmer fra det andre og avgjørende kreditormøtet. Iflg Yorkshire Radio.

 

lojosang

Re: Dennis Wise
« Svar #9 på: Juni 02, 2007, 08:30:09 »
Ã… karakterisere jobben til manageren som fikk oss ned i tredjedivisjon som "helt greit" faller på sin egen urimelighet. At vi spilte noe bedre i enkelte kamper på slutten enn vi gjorde under Carver skulle da også bare mangle.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Roy

Re: Dennis Wise
« Svar #10 på: Juni 02, 2007, 17:04:18 »
Wise har ikke gjort jobben - helt enkelt. Hvor mange poeng avgav vi egentlig i løpet av kampens siste 10 min? Fyren virker blottet for taktiske kunnskaper. Men han skal ha for å vise ansvar nå... eller er han bare redd for jobben sin?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Re: Dennis Wise
« Svar #11 på: Juni 02, 2007, 19:03:36 »
Les tabellen - Wisey gjorde ikkje jobben sin !
Fakta.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kato

Re: Dennis Wise
« Svar #12 på: Juni 02, 2007, 19:21:40 »
Av de nesten 100 managerne i det engelske ligasystemet vil jeg tro han er en av de tre dårligste :)
 

Roy

Re: Dennis Wise
« Svar #13 på: Juni 02, 2007, 19:41:26 »
Enig [:0]

quote:
Originally posted by kato

Av de nesten 100 managerne i det engelske ligasystemet vil jeg tro han er en av de tre dårligste :)

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: Dennis Wise
« Svar #14 på: Juni 02, 2007, 19:43:23 »
quote:
Originally posted by kato

Av de nesten 100 managerne i det engelske ligasystemet vil jeg tro han er en av de tre dårligste :)



har du noe grunnlag for den uttalelsen der..?  
wise førte jo faktisk millwall til cupfinalen for 2-3 år siden..er en god prestasjon uansett hvilke lag de møtte på veien.
wise klarte ikke å redde Leeds fra nedrykk, men er egentlig ikke så rart når moralen og treningsgrunnlaget var helt rævva!
Leeds var MYE bedre resultatmessig siste 2 mnd av sesongen enn de var i begynnelsen av sesongen.
har troen på at wise kan få inn en god arbeidsmoral i stallen bare han får roen nå i sommer og får gjort et par gode kjøp som styrker stallen. frem til nå har han vel ikke kunne velge fra "øverste" hylle må man få lov til å si.

greit nok at man ikke liker wise eller måten denne mannen oppfører seg på, men man kan jo være litt saklig likevel.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Re: Dennis Wise
« Svar #15 på: Juni 02, 2007, 20:33:51 »
Wise hadde god tid til å snu en trend. Det greide han ikke. Det kan man lese ut av tabellen. Man har ingen grunn til å hevde at "han gjorde jobben sin". Hadde han gjort det, ville Leeds ha oppnådd minst 21. plass, som jeg mener at det i anstendighetens navn ikke er for mye forlangt når klubben heter Leeds Utd..
Mener at vi ikke skal sparke Wise nå. Han kommer sikkert til å gjøre en OK jobb i L1.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Re: Dennis Wise
« Svar #16 på: Juni 02, 2007, 21:31:20 »
Uansett hva man mener om Wise's innsats så langt er det jo positivt at han tilbyr seg å kutte lønna, og det var vel hovedpoenget med denne tråden!

flynn

Budda

Re: Dennis Wise
« Svar #17 på: Juni 02, 2007, 21:43:01 »
quote:
Originally posted by flynn

Uansett hva man mener om Wise's innsats så langt er det jo positivt at han tilbyr seg å kutte lønna, og det var vel hovedpoenget med denne tråden!

flynn



Enig, veldig positivt av Wise. Trur ikke det er så mange som ville ha gjort det
Endre

Ove

Re: Dennis Wise
« Svar #18 på: Juni 03, 2007, 15:16:00 »
Jeg mener heller ikke at Wise er den rette mannen til å lede Leeds videre, men jeg synes han får mye pepper.

Wise overtok et Leeds som slapp inn 3-4 mål i hver kamp, og det fikk han rettet på, og han var uheldig med skader. Han la seg vel heller ikke ut med mange spillere, Kelly var vel den eneste, og det var tragisk nok i hans siste sesong i klubben.

Og Wise brenner ikke inne med noe. Det skal han ha. På den andre siden kunne nok mye vært usagt.
 

Ferre

Re: Dennis Wise
« Svar #19 på: Juni 03, 2007, 16:23:08 »
quote:
Originally posted by RoarG


Mener at vi ikke skal sparke Wise nå. Han kommer sikkert til å gjøre en OK jobb i L1.

Change is the constant that cannot be changed.



En OK jobb holder ikke til å føre oss opp i CCC igjen. Vi trenger en som kan gjøre en god jobb.

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Dennis Wise
« Svar #20 på: Juni 03, 2007, 17:29:30 »
Kan bare bifalle det. Siden jeg ikke tror noe på at Wise får sparken av Bates, med mindre Leeds roter det skikkelig til, blir det også League One-spill på Leeds sesongen 2008/09 også.
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by RoarG


Mener at vi ikke skal sparke Wise nå. Han kommer sikkert til å gjøre en OK jobb i L1.

Change is the constant that cannot be changed.



En OK jobb holder ikke til å føre oss opp i CCC igjen. Vi trenger en som kan gjøre en god jobb.

-WE'LL BE BACK-



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Re: Dennis Wise
« Svar #21 på: Juni 03, 2007, 18:08:29 »
ja vi rykket ned, men det grunnlaget var lagt før wise kom inn..mener jeg det. han måtte jo legge inn off sesaon trening i november pga det stå såpass dårlig til formen på spillerne. I tilegg ble det sakte men sikkert en stigning i form og spill. Men for all del, det finnes bedre managere sikkert. Men Leeds er ikke tjent med enda ett bytte av manager. Jeg støtter Wise, fordi jeg mener han fortjener å få vise hva han duger til når han kan legge opp sesongen på sin måte. Ligger ikke Leeds i toppen ved juletider, er jeg helt enig i at et bytte skal vurderes. Men han viser engasjement og nå også hjerte for klubben, bare det er vel mer enn enkelte andre har gjort de siste årene. Han er ikke noe verre enn andre på sidelinjen, og det har blitt sagt før her..hadde Leeds liggi toppen hadde ikke folk brydd seg om den saken. han er en smågutt ang dårlig oppførsel i forhold mourinhio??? og wenger.

Hyppige manager skifter er døden for en klubb...Hvor manger har ikke Leeds de siste åra??

Sverre

Re: Dennis Wise
« Svar #22 på: Juni 03, 2007, 19:20:15 »
quote:
Originally posted by Ove

Jeg mener heller ikke at Wise er den rette mannen til å lede Leeds videre, men jeg synes han får mye pepper.

Wise overtok et Leeds som slapp inn 3-4 mål i hver kamp, og det fikk han rettet på, og han var uheldig med skader. Han la seg vel heller ikke ut med mange spillere, Kelly var vel den eneste, og det var tragisk nok i hans siste sesong i klubben.

Og Wise brenner ikke inne med noe. Det skal han ha. På den andre siden kunne nok mye vært usagt.




Han la seg vel også ut med både "muldvarpen", Shaun Derry/Neil Sullivan (?), Richard Cresswell, David Healy og Kevin Nicholls.
 

Eriksen55

Re: Dennis Wise
« Svar #23 på: Juni 03, 2007, 20:20:04 »
Cresswell? ikke jeg fått med meg Sverre. Hva var det?

Stiller ikke spmtegn ved det du sier, intet grunnlag til det...mildt sagt så får vel du med deg en del mer enn meg :)

en annen ting, vet du har vært syk. Men når er det neste TPN kommer igjen?



h.b

  • Gjest
Re: Dennis Wise
« Svar #24 på: Juni 04, 2007, 14:18:54 »
Etter min mening har ikke Wise fått ut det beste av gutta.Wise er nok ikke noe annet enn en midlertidig løsning håper jeg.At Wise ber om å få gå ned i lønn frivillig er meget bra, men muligens et utspill for å ikke bli sparket på grunn av dårlig jobb.
I League one som nå Leeds har kommet i så er nok Wise i sitt rette element.Mener jeg da at Wise bør fratre sin stilling nå.
Ja mener jeg.Dette fordi Wise absolutt ikke kommer til å miste jobben hvis Leeds rykker opp igjen. Er det da rette tiden å sparke Wise ved et oppprykk.Ja mener jeg.
Så kommer vi til CCC med Wise som trener igjen, og havner nede i sumpa igjen fordi vi har en manager som ikke duger.
Nei få tak i den rette manageren nå og spar oss for et mulig nedrykk fra CCC året etter at vi har rykket opp fra League One



RoarG

Re: Dennis Wise
« Svar #25 på: Juni 04, 2007, 16:05:58 »
Nå er vi inne på managerbytter. Igjen! Dersom man ikke har bedre alternativer enn det sittende regimet, som kan overta omgående, får den nåværende manageren bare sitte. Men Leeds vil, under Wise, ikke rykke opp til CCC.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Re: Dennis Wise
« Svar #26 på: Juni 04, 2007, 21:21:24 »
ikke vær så negative nå. Alt ordner seg for snille gutter, og dem er det mange av her. Så utrolig mye mer behagelig å være positiv og litt optimist :)

Som skrevet før, tror Leeds er mindre tjent med nok et manager bytte. Syntes Wise skal få sjansen fra off season. Så får man heller evaluere og se ann hvordan det går frem mot jul. Jeg er helt sikker på at vi ligger i toppen og går rett opp igjen.

blir spennende å se hva folk syntes om Wise da:)


Men, om Leeds ikke presterer og ligger for langt bak ved juletider, så kan jeg være med på at Wise kan få gå.
« Siste redigering: Juni 04, 2007, 21:24:05 av eriksen55 »

veteranen

  • Gjest
Re: Dennis Wise
« Svar #27 på: Juni 04, 2007, 22:43:28 »
quote:
Originally posted by eriksen55

ikke vær så negative nå. Alt ordner seg for snille gutter, og dem er det mange av her. Så utrolig mye mer behagelig å være positiv og litt optimist :)


Ikke vanskelig å være enig med deg i at det er mye kjekkere å være optimistisk og positiv, enn å se mørkt på tingene.  Men hvis jeg skal være positiv og optimistisk med tanke på Leeds, så blir jeg nødt til å tenke veldig langsiktig, og si til meg selv: "Ingenting varer evig - heller ikke Bates og Wise."

"Evig eies kun det tapte", skrev Ibsen. Hvis fyren hadde rett, så er det nok få klubber som "eier" mer enn Leeds. Og før Bates og Wise er ferdig med sine gjerninger i klubben, så kommer vi til å "eie" adskillig mer...



knut_eknes

Re: Dennis Wise
« Svar #28 på: Juni 05, 2007, 07:18:50 »
Har sansen for Wise, håper han fortsetter!

På slutten av sesongen var jo vi et av formlagene og det er ganske bra med tanke på at vi stod til brystet i dritt (gjeld, muldvarp saken, kapteinen vil plutselig bort, nye spillere i hver kamp, null penger å bruke på kvalitet osv osv)

Og når det gjelder drittslengingen på sidelinjen og uttalelser han har hatt i media så er det vel ingenting mot Mourinho, Wenger, Feruson osv!

Innser at jeg nå legger hodet mitt til hogg og vil nok bli kalt det ene og det andre, men jeg liker Wise og synes han gjør en kanon jobb! Han må vi ikke kvitte oss med!
 

asLeeds

Re: Dennis Wise
« Svar #29 på: Juni 05, 2007, 13:11:07 »
[:)]hva er addressa di Knut?
tenkte eg skulle sende deg 1 ok hogge-stabbe[:D][8D][;)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES