Main Menu

Møtet

Started by Ferre, June 01, 2007, 19:05:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boxman

Vet ikke hvorfor dere kaver dere sånn opp. Jeg er 99% sikekr på at det eneste som blir avgjort i dag, er om Bates fortsatt får stå som eier eller ikke. Ingen Sheiker i dag, og selv om Bates får fortsette, vil det ikke skje noe konkret før Football League har godkjent avtalen. Neste møte er vel 6. juni tror jeg...

quote:
Originally posted by Ferre

Ã...hhh... spent!! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

auren

Helt sikkert flere møter i tiden som kommer.. Kommer sikkert en ullen uttalelse som ikke gjør oss særlig klokere...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjalle Skien

Vil slutningen komme på "lokal radioen"???

www.jarlebakke.tk

marve

quote:
Originally posted by Boxman

Vet ikke hvorfor dere kaver dere sånn opp. Jeg er 99% sikekr på at det eneste som blir avgjort i dag, er om Bates fortsatt får stå som eier eller ikke. Ingen Sheiker i dag, og selv om Bates får fortsette, vil det ikke skje noe konkret før Football League har godkjent avtalen. Neste møte er vel 6. juni tror jeg...

quote:

-WE'LL BE BACK-

Proud to be Leeds!

Er det ikke viktig at vi får alt dette uten om fotballen på plass nå da ,vi riskerer jo å ikke få forbredt oss skikkelig til vårt første år i leage one .MEGET VIKTIG OG MEGET SPENNEDE mener nå jeg dagen i dag er .

mari

I denne fasen er vel greia at dersom det ikke blir en positiv beslutning til forslaget til kreditorløsning innebærer dette at ingenting skjer de nærmeste 4-6 ukene mens KPMG prøver å komme frem til et nytt forslag til kreditorene...Og klubben vil være  fullstendig handlingslammet i hele sommer - uten å kunne gjøre nødvendige endringer i spillerstallen..Noe som etter mitt skjønn vil få dramatiske konsekvenser for våre opprykksjanser.

Boxman

Selvsagt er det å håpe og foretrekke at det hele blir avgjort, en gang for alle, i dag. Problemet er bare at sjansen for at du faktisk får se kameler, bokstavelig talt, på Elland Road i dag, er like stor, som en endelig avgjørelse.

quote:
Originally posted by marve

quote:
Originally posted by Boxman

quote:

-WE'LL BE BACK-

Proud to be Leeds!

Er det ikke viktig at vi får alt dette uten om fotballen på plass nå da ,vi riskerer jo å ikke få forbredt oss skikkelig til vårt første år i leage one .MEGET VIKTIG OG MEGET SPENNEDE mener nå jeg dagen i dag er .

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Seth_J

Posiviteten er som vanlig på topp her på forumet...

Adis

De kommer med info på Yradio med den gang de hører noe.

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Jon R

quote:
Originally posted by mari

Og klubben vil være  fullstendig handlingslammet i hele sommer - uten å kunne gjøre nødvendige endringer i spillerstallen..Noe som etter mitt skjønn vil få dramatiske konsekvenser for våre opprykksjanser.

For ikke å si våre nedrykkssjanser. [V]

Jon R.
Jon R.

Ferre

quote:
Originally posted by mari

I denne fasen er vel greia at dersom det ikke blir en positiv beslutning til forslaget til kreditorløsning innebærer dette at ingenting skjer de nærmeste 4-6 ukene mens KPMG prøver å komme frem til et nytt forslag til kreditorene...Og klubben vil være  fullstendig handlingslammet i hele sommer - uten å kunne gjøre nødvendige endringer i spillerstallen..Noe som etter mitt skjønn vil få dramatiske konsekvenser for våre opprykksjanser.

Er også redd for det. Får håpe vi får avklart dette så fort som mulig.

-WE'LL BE BACK-

chief

1 4 all and all 4 1

Tobb

chief

75.02% i Bates favør.

Recounting during the weekend.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

mari

75.02% Ny telling over helgen !

lidsjunaited

quote:
Originally posted by Tobb

75.02 % Bates

[:0]

Moore 4 England!

DaGa

quote:
Originally posted by Tobb

75.02 % Bates

Dæven steike. Betyr det at Leeds er gjeldsfrie nå?

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Adis

Må vente til mandag kl. 11 nå for en omtelling. Ken Bates fikk så vidt over 75% (75.02 er det nøyaktige tallet) av stemmene slik jeg forstod. Fordi det var så jevnt vil altså KPMG telle på nytt. Så vi må vente litt til for å være heeelt sikre.

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

auren

sykt jevnt... selvsagt et nytt møte over helgen. Klokken 10 på mandag...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Litt kjedelig resultat, men ikke overraskende. Vente til mandag for å få bekreftet resulatatet, men jeg tror nok Bates kommer til å sitte med kontrollen over klubben. Da får vi bare håpe han selger klubben i løpet av sommeren.

-WE'LL BE BACK-

marve

Nok en skuffelse ,hvor lenge skal vi pines da ???????????.Mandag er dagen nå da får en håpe !!!!!!.

pale

Var vel som forventet. Selv om det ble med små differenser.
Nå er gjelda borte og Bates kan selge klubben og sitte igjen med en del pund...

Håper jeg.

marve

quote:
Originally posted by pale

Var vel som forventet. Selv om det ble med små differenser.
Nå er gjelda borte og Bates kan selge klubben og sitte igjen med en del pund...

Håper jeg.

Håper jeg også [:)]

Tom S

Tipper at det ikkje vert nokon overraskelse etter ny telling og at Bates med sitt nye selskap har kontroll over eit gjeldsfritt Leeds United.

Mykje positivt i dette, sjølv om det optimale hadde vert å blitt kvitt skjeggsmurfen.
Men, kanskje er det håp om det likevel...
Det viktigaste for United no er å legge dette bak seg å starte rekrutteringen av stallen for L1. forhåpentligvis er det midler tilgjengelig til satsing no då klubben er gjeldsfri!

we all love leeds

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

75,02% av stemmene? Hvor mange var det som stemte egentlig?

Robert H.

Dette er i mine øyne et godt resultat for Leeds United, men jeg er litt overrasket over den knappe marginen i favør av Bates.

Håper og tror dette var første viktige milepæl i gjenreisningen av LUFC!

marve

quote:
Originally posted by Tom S

Tipper at det ikkje vert nokon overraskelse etter ny telling og at Bates med sitt nye selskap har kontroll over eit gjeldsfritt Leeds United.

Mykje positivt i dette, sjølv om det optimale hadde vert å blitt kvitt skjeggsmurfen.
Men, kanskje er det håp om det likevel...
Det viktigaste for United no er å legge dette bak seg å starte rekrutteringen av stallen for L1. forhåpentligvis er det midler tilgjengelig til satsing no då klubben er gjeldsfri!

we all love leeds

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Ja og nå må vi få se innvestorene som bates sier står  klare med penger .

lidsjunaited

Noen som gidder å forklare kort hva som skjer nå, og hva som hadde skjedd dersom Bates hadde fått under 75%?

Moore 4 England!

Ove

Er dette en skinnmanøver? Hvor lang tid tar det egentelig å telle stemmene på nytt? Skal man virkelig møtes på mandag bare for å telle en gang til?

Kanskje skjer det noe nå utover kvelden eller i helgen. F.eks. at Bates har fått kontrollen og nå tar stilling til evt. bud?

pale

quote:
75,02% av stemmene? Hvor mange var det som stemte egentlig?

Det går vel ikke på antall kreditorer, men hvor mye hver kreditor har til gode.

Totalsummen var vel 35 mill. Har du 3,5 mill til gode stemmer du med dine 10%.
Og da er det sikker en del småkreditorer på 0,1%, 0,05% osv.
Trur dette stemmer.

marve

Når en vet at krasner har gått ut å spådd rettsak hvis bates fikk kontrollen over leeds ,så vet jeg ikke om dette som har skjedd i dag er bra eller dårlig for vårt kjære leedsu.