Main Menu

T.P.N. 140

Started by Sverre, June 04, 2007, 16:26:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

<i>Legger ut samme sak her som på forsiden, ettersom mange ikke er innom der...</i>

<b>Da har vi endelig sendt ut et nytt medlemsblad. The Peacock News nr. 140 (juni) ble sendt ut fredag morgen, og de første medlemmene har trolig bladet i postkassene innen uken er omme.</b>

Det ble dessverre en noe redusert utgave denne gangen, men vi maktet likevel å sy sammen 64 sider i etterkant av sesongen. Ã...rsaken til dette er undertegnedes sykdom, og vi beklager selvsagt at en del av de faste artiklene måtte vike plass i denne utgaven.

Vi fikk likevel med oss en del av det som skjedde på Elland Road i løpet av april og mai 2007. Nedrykket er behørig kommentert, og det samme er naturligvis også spekulasjonene om hva som skjer på Elland Road i disse dager. Vi har også de siste øvrige nyhetene fra Elland Road siden forrige utgave - både i stikkords-form i "Leeds Unitd Diary" og i noe mere utfyllende karakter i "Nytt fra Elland Road".

Videre er samtlige av de faste spaltistene på plass, og både Tor Dalen, Kurt Olav Helle, Geir Wang, Tommy Marklund, Kai Verner Nielsen, Lars P. Brevig og Øystein B. Lund har sine faste bidrag. En stor takk til alle dere! Som nevnt preger selvsagt nedrykket denne utgaven, og alle de faste skribentene har sitt å si om nettopp dette i sine spalter.

Av våre ivrige medlemmer, finner du en kort presentasjon av Promo (kjent som "Promotion '07" på OEF) i "På Nett", mens vi presenterer den faste skribenten av "Leeds United Diary", Dag Skipenes, i "Medlemsportrettet" denne gang. Dag utfolder seg jo i T.P.N.'s spalter regelmessig, men i en serie som "Leeds United Diary" får han jo ikke fremme mange av "sine" synspunkter på samme måte som i et portrett-intervju. Takk også til Dag og Knut Christian som sporty stilte på svært kort varsel...

Det ble også spilt en supporter-turnering på Elland Road i etterkant av Ipswich-kampen. Vi har også med en oppsummering av denne, samt lagbilde av de norske spillerne som fikk spille kamper på Elland Road!

Komplett statistikk for sesongen har vi også fått plass og tid til, og vi håper at bladet totalt sett faller i smak når det dukker opp i nettopp din postkasse.
Jeg vil også minne om at vi håper på fornuftige tilbakemeldinger om hvordan vi kan forbedre medlemsbladet til neste sesong.

Takk for sesongen, og velkommen tilbake i august!!!  [8D]

AndyMathie

Det må ha vært stort å få spille fotball på Elland Road. Ikke rent lite misunnelig der nei.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Thomas

Hmm. Jeg har ikke fått det enda. Har dere andre? Har vært lenge borte i vinter/vår (militæret) og det er meget mulig jeg ikke har fått betalt medlemskontigenten. Kanskje Sverre har en database eller lignende og kan skjekke om jeg faktisk er medlem? Hvis ikke melder jeg meg så fall inn igjen sporen streks!

DON REVIE

lojosang

Jeg har fått, og lest mitt blad, ja. Og nå tror jeg regningen for neste års medlemskap skal være betalt også. Skandiabanken (eller slurvete tasting) holdt på å utsette betalingen til langt uti august. Skulle tatt seg ut! [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Einar

Litt skuffende at det bare var med ett av to lagbilder fra Elland Road, men vi får vel skylde den på Torgeir ;-)