Håper på ro i rekkene

Started by Leeeeeeeeeeeeds, June 06, 2007, 16:41:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Nå som det ser ut til å være fakta at Bates eier klubben velger jeg å se på dette med nye, og positive øyne. Hvis Bates mener det han har sagt om at han har et langtids syn på vår kjære klubb, så velger jeg å tro på det. Hvem vet hva som skjer fremover. La oss dra sammen nå. Alle håper vel at klubben skal komme tilbake dit vi hører hjemme. Mange er negative og synes veien dit er unormalt lang, men jeg tror ikke det. Vi får nok de spillerne vi trenger for å komme oss tilbake til CC neste sesong. Bates er nok en liten luring, og jeg tror ikke at han har gått gjennom den skjærsilden som han har gjort , bare for å la klubben forfalle. Da hadde han heller samlet på frimerker. Som buisnessmann har en ting eller to å bevise når det gjelder Leeds, og det tror jeg han gjør. Uansett så synes jeg det er fantastisk at så mange "die hard" Leeds fans fortsatt skriver her inne på forumet. Keep up the good work. Vi kommer tilbake, og kan snart glede oss over bedre tider.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Roy

Prøver alltid å være positiv, men K.B. har gjort så pass mye merkelig etter at han kom til klubben at jeg er noe skeptisk til han. Resultater har han heller ikke oppnådd. Bygger han Leeds opp til et storlag i PL så skal jeg være blant de første til å applaudere...men jeg har mine tvil. Mannen er ute etter penger, and that`s it!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

Bates er englands svar på stalin.
Han aksepterer ikke at andre prater han imot. ref,Healy,Kelly,Cresswell m.flere.
Han er en tragedie for Leeds og jo fortere han kommer seg bort jo bedre

MrK

Uansett hvordan en snur og vender på det så er pt. Leeds KB's leketøy fortsatt.

Håpet er at han forstår at hvis han skal tjene penger på klubben så må han investere i laget for å få det oppover i div. systemet - hvis så ikke skjer i første forsøk så tror jeg at vi forblir i myra, dessverre!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Ja, Bates har gjort mykje urett mot klubben vår, men han har også gjort oss tilnærma gjeldsfri. Eg håpar og trur at han har lært av dei foregåande sesongane og skjønar at det krevst investeringar, samarbeid med supporterklubbane, velvilje mot samfunnet, og at potensielle investorar vert lytta til og forhåpentlegvis får på plass eit samarbeid. For å drive ein så stor klubb som Leeds United må ein samarbeide med omgjevnadane. Bates klarar ikkje dette aleine, men då må han lære seg å samarbeide!

Erik M

Tror ikke vi skal frykte/håpe at Bates har langsiktig interesse i klubbens beste.  Men han har helt sikkert en kortsiktig ønske om å tjene penger på klubben.  Kanskje er det i klubbens interesse også - på lang sikt.  Tror Bates er helt ute om et år. Leeds er i CCC.

baste

quote:
Originally posted by h.b

Bates er englands svar på stalin.
Han aksepterer ikke at andre prater han imot. ref,Healy,Kelly,Cresswell m.flere.
Han er en tragedie for Leeds og jo fortere han kommer seg bort jo bedre

[xx(] "Stalin var ett mennske, som oss..men han var ikke no kuul"
[8D]

stian

"... en voldelig fyr, han var - frelst"

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Per-Stian

No har Bates funne seg ein ny hoggestamme:

Leeds chairman Ken Bates says the club had to go into administration due to the actions of the Inland Revenue.
Bates told BBC Radio Leeds: "The Inland Revenue acted extremely unreasonably.

"Over the last two-and-a-half years Leeds have paid between £15m and £20m to the Revenue, but our cash flow dried up and we asked for a holiday."

"The Revenue said no and put foward the petition to wind up the club. I'm sorry small creditors have lost money, but that is totally down to the Revenue."

Bates added: "We were happy to pay everyone over a period of time.

"The fault for Leeds United creditors should be place fairly and squarely at the Revenue's door."

Leeds chairman Ken Bates says the club had to go into administration due to the actions of the Inland Revenue.
Bates told BBC Radio Leeds: "The Inland Revenue acted extremely unreasonably.

"Over the last two-and-a-half years Leeds have paid between £15m and £20m to the Revenue, but our cash flow dried up and we asked for a holiday."

"The Revenue said no and put foward the petition to wind up the club. I'm sorry small creditors have lost money, but that is totally down to the Revenue."

Bates added: "We were happy to pay everyone over a period of time.

"The fault for Leeds United creditors should be place fairly and squarely at the Revenue's door.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/6727329.stm

Sverre

Ja, ja. Det finnes vel de som kjøper dette også...

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sverre

Ja, ja. Det finnes vel de som kjøper dette også...

Bates added: "We were happy to pay everyone over a period of time. The fault for Leeds United creditors should be place fairly and squarely at the Revenue's door."

Han er vel på friarferd for å få seg nokre nye vennar. No er plutseleg Ridsdale, Levin med fleire gløymt. Det er trist å sjå at Bates til stadigheit skaffar klubben nye fiendar.

Per-Stian

It has been revealed that Leeds United still owe £100,000 to Swindon Town after hiring Dennis Wise and Gus Poyet last season whilst under contract to Swindon Town.

The article in The Independent lists a selection of debts United must pay to creditors although it focuses mainly on the Football related debts that must be paid in full.

http://www.swindon.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=68735

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne