Ballyhoo Banners & Balloons

Started by Chris Whyte, June 08, 2007, 17:42:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chris Whyte

Den svarte soga om Leeds United etter milleniumsskiftet er ikke uten komiske skjær, faktisk er det grunnlag for en hel vitsebok med gullfisker, mystiske sjeiker, uærlige ballgutter og svindlere som ligner på julenissen.

Seneste gjenstand i hylla for galgenhumor er firmaet Ballyhoo Banners & Balloons som Leeds visstnok skylder 914 pund for utlegg til nyttårsfester. [:D]

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=68887

Vel kan vi le, men jeg må si jeg har en viss forståelse for alle disse små kreditorene. De har grunn til å føle seg svindlet...

fmtj

quote:
Originally posted by Chris Whyte

Den svarte soga om Leeds United etter milleniumsskiftet er ikke uten komiske skjær, faktisk er det grunnlag for en hel vitsebok med gullfisker, mystiske sjeiker, uærlige ballgutter og svindlere som ligner på julenissen.

Seneste gjenstand i hylla for galgenhumor er firmaet Ballyhoo Banners & Balloons som Leeds visstnok skylder 914 pund for utlegg til nyttårsfester. [:D]

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=68887

Vel kan vi le, men jeg må si jeg har en viss forståelse for alle disse små kreditorene. De har grunn til å føle seg svindlet...

Ja, det er ingen tvil om at komikkens skjær hviler over noe av denne historien, men den er mest av alt et vitnesbyrd på udugelighet over lang tid. For små kreditorer er dette sikkert utrolig frustrerende selv om det forhåpentligvis ikke fører til at noen konker som følge av dette. Jeg liker ikke tanken på at dette vil bli forbundet med Leeds United! Tenk på hvilke assosiasjoner klubbnavnet vil ha for mange av disse fremover og for ikke å tenke på; hva våre rivaler sysler med av fornedrende tanker om vårt kjære lag[B)]!
Yeboahs vitne

auren

Hva har de å klage over? Får hele 9 pund og 14 pence tilbake... :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Hvorfor bruker Leeds så mye penger på gummi?

Var det kanskje all denne tilgjengelige elastikken som gjorde at Morris i sin tid hentet fram kråkematen på en fest?
- Leif Olav