Stand up for Leeds United!

Started by auren, June 09, 2007, 07:51:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Samme hva som skjer - Leeds er laget vårt. La oss samle oss i denne tråden og spre positive tanker og energi...

We're gonna stay with you forever, whether it goes up or down!

Det sier det meste!

Sign on and love Leeds United Football Club!

auren![:)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Vi går opp neste år.. Er vi under trygg grunn, så går vi lett opp! Lett sier jeg.. LETT!!! Heia oss!!!!!!!!!!

Førde

Heia Heia Heia SUPER LEEDS !!!
Marching On Together

raggen

super super leeds, super super leeds, super super leeds,super Leeds United:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

Opp eller ned eller status quo, Leeds er laget!
Yeboahs vitne

Bye

Trønder i Bergen!

Per-Stian

"På vegne av meg selv og arangementskomiteen for Supportercupen vil jeg rette en spesiell takk til LUSCOS. Dere var med i aller høyeste grad til å gjøre turneringen sosial. Alle de andre klubbene syntes dere både var et flott bidrag med masse fans og bannere og samtidig var en hyggelig gjeng. Senere på kvelden var faktisk dere den synligste supporterklubben på Two Dogs blandt 110 supportere i kun positiv retning. Synd dere ikke vant, men det beviser bare at det sosiale er like viktig. De andre klubbene som Wesr Ham og Spurs hilser også. Stor takk til Torgeir nok en gang, og alle dere andre. Noe har tydligvis skjedd i LUSCOS siden sist år og håper vi sees igejn i neste års turnering."

Med vennlig hilsen

Ray Tørnkvist
Leder Supporterunionen
Leeds Medlem: 1018

pembo

Gårsdagens sosiale samankomst på Two Dogs var av ein svært positiv karakter. Vi sang oss håse på ulike Leeds-songar og viste at vi står samla, også i tyngre periodar. Aldri tidlegare har eg opplevd ei så god stemning blant norske Leeds-supportarar. Likte spesielt "We're shit and we know we are", "We're Yorkshire's number five" og "Super Leeds United". Når vi dro i gong "Super Leeds"-songen stemte faktisk folka frå Liverpool og West Ham med!!! Det var utruleg rørande og kjekt[:)]

Beste Leeds-helsing frå ein hås og lojal supporter

chief

quote:
Originally posted by Per-Stian

"

Gårsdagens sosiale samankomst på Two Dogs var av ein svært positiv karakter. Vi sang oss håse på ulike Leeds-songar og viste at vi står samla, også i tyngre periodar. Aldri tidlegare har eg opplevd ei så god stemning blant norske Leeds-supportarar. Likte spesielt "We're shit and we know we are", "We're Yorkshire's number five" og "Super Leeds United". Når vi dro i gong "Super Leeds"-songen stemte faktisk folka frå Liverpool og West Ham med!!! Det var utruleg rørande og kjekt[:)]

Beste Leeds-helsing frå ein hås og lojal supporter

He he. utrolig bra.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1