Spillere vi kan kjøpe fra norske klubber

Started by pettern, June 11, 2007, 05:22:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

UAnsett så er dette mer enn for Ben Parker som ingen har hørt om!

Synes det er latterlig det Haugesund driver med og i tillegg er det synd på moderklubbene. Investor gruppa skal vel kjøpe del i Nordtveit slik at Haugesund får sine penger nå? Meningsløs deal forøvrig!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Eriksen55

Abiodun fra HamKam hadde forsterket Leeds. Han er litt ustabil i hode, men regner med Leeds er proffere og takler han bedre. Han er en uslipt diamant!

Eriksen55

Abiodun fra HamKam hadde forsterket Leeds. Han er litt ustabil i hode, men regner med Leeds er proffere og takler han bedre. Han er en uslipt diamant!

Dennis

quote:
Originally posted by eriksen55

Det var svært sterke ord!

- Dennis
Marching on together!

auren

Leeds har vel vist å være en "god" klubb for folk som er litt ustabil i hodet... Ikke flere takk!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Birger drar ingen steder. Han blir i SF[}:)].
quote:
Originally posted by pale

Hadde jeg vært f.eks. Birger Madsen, spilt på et bunnlag i tippeligaen, få tilskuere og 7-800 000 i lønn, fått tilbud fra Leeds United, hadde jeg takket Gud. (selv om jeg ikke var Leeds-fan)

Spille på en klubb med aura, 15-20 000 på tribunen, tjene det dobbelte og i løpet av et par år med stor sannsynlighet spille i ccc. Ja, takk. I tillegg er det mye lettere å vise seg fram for evt. andre større klubber ved å spille i England.

Problemet er selvsagt at slike spillere blir priset alt for høyt av norske klubber.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Roy

Enig! Vi har/hatt nok av fysisk og/eller psykisk syke i klubben vår. Ikke et vond om disse gruppene generelt, men de som har vært i Leeds kan vi klare oss uten. [xx(][xx(][xx(]

quote:
Originally posted by auren

Leeds har vel vist å være en "god" klubb for folk som er litt ustabil i hodet... Ikke flere takk!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Stand up and sing for LEEDS UNITED

MrK

quote:

tullprat fra ende til annen...........den mannen skal bak lås og slå og etterpå burde han blitt utvist!

fmtj

quote:

[xx(][xx(][xx(]
Yeboahs vitne

Wexler

dET BØR VÆRE VILJE TIL Ã... SATSE PÃ... LAGET FOR FREMTIDEN. KAN BATES DET ??? AV SPILLERE I NORSK LIGA BURDE LEEDS SNAPPET OPP KOREN OG MIFSUD I FORRIGE SESONG OG KANSKJE BEHOLDT PLASSEN.  

quote:
Originally posted by pale

Hadde jeg vært f.eks. Birger Madsen, spilt på et bunnlag i tippeligaen, få tilskuere og 7-800 000 i lønn, fått tilbud fra Leeds United, hadde jeg takket Gud. (selv om jeg ikke var Leeds-fan)

Spille på en klubb med aura, 15-20 000 på tribunen, tjene det dobbelte og i løpet av et par år med stor sannsynlighet spille i ccc. Ja, takk. I tillegg er det mye lettere å vise seg fram for evt. andre større klubber ved å spille i England.

Problemet er selvsagt at slike spillere blir priset alt for høyt av norske klubber.

Runar

Enkelte reserver i tippeligaen er jo mer gode nok til å spille league one - uten at jeg mener vi skal hente alle disse så kan jo en bare ramse opp sånn helt ut av det blå...

Helge Haugen
Øyvind Storflor
Robbie Winters
Cato Guntveit
Erik Huseklepp
Karim Essediri
Petter furuseth Olsen

Jostein.

Det er en spiller jeg har lusst til å nevne. Jan Kjell Larsen, som er keeper for Molde i 1. Div. Han var også landslags aktuell for et år siden. En veldig god keeper, med stort talent. Han ville garantert blitt fristet av en overgang til Leeds. Han har jo ikke akkuratt noe å tape ved å gå til England. Lønns nivået er mye høyere, og det er mye lettere å bli lagt merke til av andre store klubber i England, ved å gå til en engelsk klubb!!
Leeds Carajo!

Budda

Tja, Jan Kjell Larsen har potensiale, men er litt ustabil. Kan være en mann for fremtiden. Molde hadde sikkert solgt han hvis de får et godt tilbud
Endre

Jostein.

Ja, men en sesong i England kunne gjort underverker. Man vet aldri :)
Leeds Carajo!

auren

Deler ikke ditt syn her josjanse. Jeg tror aldri Jan Kjell Larsen blir en skikkelig god keeper. Han er som sagt for ustabil, og er dårlig i feltet. Ønsker ham ikke til LUFC.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

quote:
Originally posted by MrK

quote:
Originally posted by baste

hva med Trond Olsen?? ...en rask og god spiller,  som scorer mål. Har sykt harde.. gode frispark....

;o))

Som var en total flopp i Tippeligaen og som ikke er god nok for noe annet enn å spille på Glimt.

[8D] En total flopp? Man må jo få tillitt for å vise seg fram. Bengt Sæternes fikk jo i sin tid beskjed i Viking å bare legg fotballskoen på hylla førr at han ikke holdt mål..fikk tilitt i B/G og vips..så holdt han mål. Trond Olsen er rask..skyter jævla godt..og bør holde 3 div nivå..Innsats til 1000...og det BØR telle...gode løp og gode innlegg......[:o)]  men det er vel ikke bra nok ???

stian

quote:
Originally posted by Runar

Enkelte reserver i tippeligaen er jo mer gode nok til å spille league one - uten at jeg mener vi skal hente alle disse så kan jo en bare ramse opp sånn helt ut av det blå...

Helge Haugen
Øyvind Storflor
Robbie Winters
Cato Guntveit
Erik Huseklepp
Karim Essediri
Petter furuseth Olsen

Den dagen Cato Guntveit debuterer for Leeds vil være det svarteste øyeblikket på transferfronten siden offentliggjøringen av kjøpet av Frank Strandli

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

pedro

Eller Odd Fjeldkårstad kanskje[;)]
quote:
Originally posted by josjanse

Ja, men en sesong i England kunne gjort underverker. Man vet aldri :)

Leedsomaniac

lidsjunaited

Per Morten Kristiansen fra FKH! Han har knapt gjort en dårlig kamp på snart 1 og et halvt år, og etter min mening er han bedre enn landslagskeeper Opdal.

Moore 4 England!

Sydhagen

hva er det han heter han unge midtstopperen på moss? (16-17 år)  han kunne vel vært et bra kjøp med tanke på fremtiden
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpegutten

Michael trulsen paa junior laget til FFK en kanon spiller , noen burde tipse leeds om han scorer i hver ffk kamp baade som junior og b lag spiller , det er jo med tanke paa fremtiden :)

leeds-4-eva

ingen, absolutt ingen, kan vi kjøpe fra norske klubber. Ikke vil de til League 1 og dessuten ønske norske klubber en god slump penger. forget it!

fmtj

quote:
Originally posted by Sydhagen

hva er det han heter han unge midtstopperen på moss? (16-17 år)  han kunne vel vært et bra kjøp med tanke på fremtiden

Usikker på hvem du tenker på her men Moss har Vidalon og muligens denne Askar som er svært gode spillere. Tror Vidalon har kapasitet og vil nok etterhvert havne høyere i systemet. Skal han skaffes bør det være snart med tanke på overkommelig pris!
Yeboahs vitne

MrK

En får bare fortsette å hausse spillere som er i Addeco liga eller TL - faktum er vel at det er få norske spillere pt. som har NOE SOM HELST å gjøre i England - L1 eller ei!

Forøvrig - Jan Kjell har vist seg ustabil både iår og fjor!

MooCow

Kem mi kunne faott tak i frao norge ? Neppe nåken frao Elite'n knapt nåken frao 1.divisjon.

Ibba frao Skeid - sinnsjuk teknikk, men så er kanskje ikkje L1 teknikardivisjon
Andreas Moen frao Saogndal - super avsluttar, får av ein eller anna merkeleg grunn svært få sjansar i Sogndal, bøtta innpå mål i 2.divisjon for Lørenskog i fjor.

Leeds04

Kjøp Stabæk!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Lars E

quote:
Originally posted by pedro

Eller Odd Fjeldkårstad kanskje[;)]

Kan være et kupp![;)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Trygve

Tippeligaen overpriser spillerene ,så tror ikke det er stedet for leeds og hente spillere.
Wehrman er vel klar for Fredrikstad ,eller ?
Og Adeccoligaen har vel ikke de helt store spillerene for et lag som vil opp fra L1,og kan være med videre i CCl. Tror det finnes spillere i england med potensiale ,det er bare kunsten og snappe disse opp. Nå har de muligheten til og bygge nytt fra bunn av, samt at det trengs noen rutinerte som kanskje har noen år igjen til og hjelpe Leeds tilbake til CCL. Kanskje et år i L er bra for klubben,for deretter og gli igjennom CCL og rett opp i PL :)

Bye

Overpriset,ja, men se nå bare på f.eks. Rosenborg, hele 7 spillere har fra i dag av mulighet til å forhandle med andre klubber, og hvem sier vel nei til Braaten på free transfer? Så klart bør Leeds helst satse på å dyrke frem spillerne selv, men tror ikke Norge er det dårligste alternativet å se til når laget skal suppleres med spillere fra andre land. Noen kjøpsorgie tar ikke Leeds sjansen på igjen uansett.
Trønder i Bergen!

sindre12

Hva med Birger Madsen?
Tegstrøm?
Wehrmann i bytte med Einarsson :)
Heinz Muller tipper han velger Leeds overfor Tykes??

Beckford 4 England!