Leeds vinner L1 iflg. bookmakere!

Started by fmtj, June 12, 2007, 20:39:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Wise gjorde ikke jobben sin, det kan vi bli enige om. Leeds og Wise hadde flere "matcballer" hvor vi kunne fått ett pusterom, men det klarte vi ikke. Vanskelig å skylde bare på Wise, men han hadde tok noen valg som jeg ikke ville gjort.

Vil ikke ha noen manager bytte nå, med mindre vi klarer å signe en GOD manager..og det er leenge siden folkens. Trur vi skulle satset på T. Sollied..Burde vært prøvd framfor å beholde Wise.

Leeds rykker opp, noe annet vil være en katastrofe for klubben og oss....mener at jeg sa noe slikt foran fjorårets sesong også...

Come on LEEDS

jarle

Da blir konklusjonen at vi hadde en fantastisk gjeng med spillere men en manager som gjorde alt for at de skulle spille pissdårlig å rykke ned...

Egentlig var stallen god nok til å rykke opp men Wise var så elendig at vi rykket ned...

Lurer på hvordan han fikk Milwall til FA cup finalen... for der må det jo ha vært motsatt... en haug med middelmådige spillere som pga en god manager klarte kunststykket å gå hele veien til Wembley... eller tar jeg feil igjen???

Sessongen røyk vel med våre 7 tap av 8 mulige med 22 baklengs... under Blackwell siste og Carver suksessfager... da kom vi skikkelig ned i gjørma....

lojosang

Syns Baste oppsummerer denne tråden på framifrå vis.
Bifalles på alle punkt. Med mindre en virkelig GOD manager er klar til å ta over (eller et medium som kanaliserer Salig Revies ånd) beholder vi han vi har nå. Ingen vits å skifte Wise ut bare for å skifte ham ut. Selv om han gjorde en begredelig innsats forrige sesong.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

fmtj

Lurer på hvordan dette ligger an nå jeg?
Yeboahs vitne

pesi

quote:
Originally posted by fmtj

Lurer på hvordan dette ligger an nå jeg

Ser på SkyBet på TeamTalk

Nottingahm Forest 9\2
Leeds Utd         7\1
Doncaster         9\1

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

fmtj

quote:
Originally posted by pesi

quote:
Originally posted by fmtj

Lurer på hvordan dette ligger an nå jeg

Ser på SkyBet på TeamTalk

Nottingahm Forest 9\2
Leeds Utd         7\1
Doncaster         9\1

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!

Takk skal du ha!
Yeboahs vitne

GeirO

Drister meg til følgende tips (med 1,01 i odds): Bookmakerne tar feil! Leeds kommer ikke til å vinne L1. Det er sikkert.
MOT

Tore

Tror desverre du har rett Geir....
Det er nok for mange lag i denne divisjonen som vil satse 110% for å få en seier mot laget vårt :-(

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

Sheridan

Tviler sterkt på at vi vinner divisjonen neste sesong...

LeedsUnited

I fjor etter salget av Hulse ved sesongstart nevnte jeg at Leeds ville slite for å berge plassen i Championship, til stor forundring fra enkelte.  Tror det samme kommer til å skje denne sesongen i League One.  Hvis vi i det hele tatt skal kjempe om opprykk må det hentes inn minst 5-6 spillere som holder høy kvalitet til dette nivået å være.
Alle som kjenner Bates etter hvert vet at så ikke kommer til å skje.  Han vil nok ikke investere noen penger til spillerkjøp.  Det blir nok heller falne storheter på korttidskontrakter.  Typer ala Flo som vil tilbringe mesteparten av tiden på skadebenken.
Som andre har nevnt er Wise en alt for fersk og dårlig manager til å skape gull av gråstein, så vi kan ikke forvente noe særlig fra den kanten heller.
Den skikkelige gjennoppbyggingen av Leeds vil starte den dagen Bates er kjøpt ut, eller at alderen hans taler til vår fordel.
Kommer fortsatt til å ikle meg Leedsdrakten med stolthet hver kampdag, men har ingen forutsetninger til å forvente det store av laget så lenge Bates er ved roret.

jarle

YEPP...

ifjor solgte vi toppscoreren og våre kreative midtbanefolk forsvant...
Samme har nå skjedd igjen!!!

Peter7

0-0 mot York er jo ikke akkurat tillitvekkende ...
Men - tror selvsagt på opprykk i år igjen. Så får vi se hvor wise det var.

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'