Leeds Looking For New Manager..!!!

Started by Sydhagen, June 14, 2007, 02:07:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leeeeeeeeeeeeds

Hvem f... bryr seg om kvinnefotball?. Ikke jeg ihvertfall. Hadde vært en god ide å gi Wise sjansen der. men han har vel ikke draget på damene heller?

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

MacMurder

For å sitere en ikke ukjent Hoff, med fornavn Ivar : "Kvinnefotball?, hva er det?, ikke er det kvinner og ikke er det fotball".

RoarG

Ikke mye likestilling å spore her på forumet, nei. Mannschauvinister.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lids

Den der holder ikke lenger. Fotballen de spiller er ikke stor, men større en den var - men damene som spiller nå er jo flotte!

Thomas
Thomas

Alu69

Kvinners lek med ball. Må ikke forveksles med fotball[;)]

Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

Per-Stian

Tittelen på tråden burde kanskje ha vore presisert litt betre, så andre slepp å setje kaffen i halsen. Men personleg tykkjer eg likevel at tråden fortenar å vere på OEF. Dette omhandlar klubben vår, uavhengig av kjønnet. Tenk kor kjekt det hadde vore om vi fekk ein norsk trenar for kvinnelaget vårt! Kanskje Pellerud kan seie opp kontrakta si med det canadiske landslaget og ta over damene våre?

Roy

... og når alt kommer til alt - noe det ofte gjør - så har jo damene mer suksess på banen and gutta har!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

Yeboahs vitne