Forumets form og innhold

Started by Sten, June 17, 2007, 02:34:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Sten
Kan ikke se at jeg brøt noen av disse.
Jeg la ikke ut navn eller bilde. Muligens skulle jeg formulert meg annerledes med å si at istedenfor mine foreldre burde det stå tenk deg senariet med at en person gjorde dette.

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

Sydhagen

let it go hb..dette var en problemstilling som du burde holdt for deg selv.
har ingen problemer med tankegangen din, men har også forståelse for at det blir fjernet..er en problemstilling som ikke har noe inne på luscos å gjøre.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lars E

Er h.b utestengt nå?? Er ikke det litt teit da?? Unnskyld meg men forumet er ikke akkurat så sykt spennende for tiden, og da virker det ekstra dumt å stenge ute en av få fargeklatter..

Bring back h.b!!

Forever Leeds

Forever Leeds

morvar

quote:
Originally posted by Lars E

Er h.b utestengt nå?? Er ikke det litt teit da?? Unnskyld meg men forumet er ikke akkurat så sykt spennende for tiden, og da virker det ekstra dumt å stenge ute en av få fargeklatter..

Bring back h.b!!

Ikke bare dumt om h.b er utestengt! Det er faktisk grunnløst!! Hvis det er tilfelle at h.b er utestengt så få endra det, og helst litt kvikt... Har vi råd til å ekskludere Leeds-fans også nå da?

Satser virkelig på at det er tull, og at h.b ikke er utestengt.

Sten

hb har tatt seg en pause fra forumet etter i går kveld ja. Han er ikke utestengt fra LUSCOS, men fra dette forumet iht reglene.

Han kommer nok tilbake ganske snart. EDIT: h.b. er, etter at vi har snakket litt om diverse saker, tilbake.

morvar (og andre): Jeg har ikke spesielt lyst til å utbrodere hvorfor eller om du eller andre mener det er grunnløst eller ikke. Slik jeg ser det er det en sak mellom den som er utestengt og moderatorene. Ã... diskutere det her blir urettferdig - ikke minst for hb. Vi kan diskutere forumets innhold og form generelt, men ikke ett enkelt medlems opptreden.

Sten
Sten

Bye

Heisann! Passende nok fant jeg denne fine, gamle posten, om forumets form og innhold.
Jeg tenkte at jeg skulle høre litt med dere, om hva dere syns om, nettopp, form og innhold på forumet.
Jeg er klar over at jeg verken er administrator eller en av de som skriver mest her inne, men jeg har tidligere ymtet frempå i andre poster om nettopp dette.

Jeg liker forumets (forumdelen av den "nye" siden) layout. Det er kanskje mest en grafisk endring, men det er likefullt lettere og mer oversiktlig nå.
Likevel mener jeg at det kan bli langt bedre..jeg er ikke sikker på at så altfor mange er enige her, men jeg prøver meg på et forslag; hva med, å begrense antall nye emner? Slik det er nå, dukker det opp en sak hver gang det skjer noe. Om for eksempel Cellino gjør ditt, eller datt, dukker det straks opp to-tre poster angående dette, á la "Cellino ute på bærtur nå igjen" eller "Cellino. Hva syns vi?", selv om vi allerede har minst étt "offisielt" emne om Massimo Cellino. Dette burde holde i lange baner. Alle personer, burde ha hatt ett emne hver, og likefullt étt emne for f.eks. Overganger (per sesong, la oss kalle den "overganger 2016/2017" som inkluderer både kjøp/lån/salg/frigivelser osv. osv.

Jeg innser mens jeg skriver dette, at det først og fremst høres ut som en massiv administrator-jobb, og at jeg mistenker at flytting av poster ikke er høyest på listen over hva folk ønsker og bedrive fritiden sin med. Jeg føler likevel, at det i mange tilfeller burde gjøres enklere for admins å "tvangsflytte", evt. slette de emnene som flyter over i hverandre. Det er tross alt ikke en konkurranse om å starte opp emner først/selv.

Bare en tanke, nå som det uansett er sommerdvale og overgangsvinduet enda ikke har åpnet.

PS: Jeg har ikke alltid vært så opptatt av "ryddighet", det er utrolig hva noen år med flittig kjerringemne kan gjøre med en stakkar. Tilgi meg.
Trønder i Bergen!

Cbas10an

Som Lexmark over her sier, så er heller ikke jeg den som bidrar så mye her inne. Er ofte innom for å lese, men det stopper der.
Jeg er i utgangspunktet enig med alt det Lexmark skriver.
Det er ikke behov for et emne som heter Cellinos høyrefot, og et som heter Cellinos venstre fot.
Alt som skrives om Cellino burde stå i posten som heter Cellino.
Det samme med den som i skrivende stund er hovedtrener. Man trenger ikke en post som tar for seg når han får sparken.
Man kan i tillegg ha en post som tar for seg rykter om overganger osv. Når spilleren er signert får han egen post.
Jeg er tilhenger av ryddighet!
Mange vil kanskje hevde at jeg som ikke skriver her inne bør ytre mine meninger rundt dette, men som en flittig leser av forumet, har jeg dannet meg en mening om det.
Med fare for å bli hengt opp etter lilletåa på veggen, anbefaler jeg samtidig å ta en titt på Rbkweb.com.
Et forum som i mange år( i mine øyne) har fungert svært godt, og oppfattes som særdeles ryddig.

"Henger ut det hvite fredsflagget"
MOT

Joachim

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Jeg skjønner ikke helt problemet her. Det er kun 2 Cellino-tråder på forsiden - en som omhandler Cellino selv og en som omhandler Cellinos board - altså støtteapparatet. Jeg synes ikke dette er for mange tråder om Cellino. Det er heller ikke opprettet flust med tråder de siste dagene. At det er kommet et par nye etter at Monk ble ansatt er vel OK? Jeg synes moderatorene gjør en svært god jobb her på forumet og er flinke til å slå sammen tråder hvis det er flere innlegg som omhandler samme sak.

Personlig er jeg innom sikkert minst 30 ganger om dagen, så sett fra mitt eget ståsted gjør det ingenting om det kommer en ny eller to tråder til dagen (noe som det sjelden gjør) så lenge de ikke omhandler det samme. Jeg skjønner godt det vil virke uoversiktelig hvis en bruker kun er innom noen ganger i måneden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Quote from: auren on June 03, 2016, 17:53:49
Jeg skjønner ikke helt problemet her. Det er kun 2 Cellino-tråder på forsiden - en som omhandler Cellino selv og en som omhandler Cellinos board - altså støtteapparatet. Jeg synes ikke dette er for mange tråder om Cellino. Det er heller ikke opprettet flust med tråder de siste dagene. At det er kommet et par nye etter at Monk ble ansatt er vel OK? Jeg synes moderatorene gjør en svært god jobb her på forumet og er flinke til å slå sammen tråder hvis det er flere innlegg som omhandler samme sak.

Personlig er jeg innom sikkert minst 30 ganger om dagen, så sett fra mitt eget ståsted gjør det ingenting om det kommer en ny eller to tråder til dagen (noe som det sjelden gjør) så lenge de ikke omhandler det samme. Jeg skjønner godt det vil virke uoversiktelig hvis en bruker kun er innom noen ganger i måneden.

auren
Jeg slår sammen tråder jevnlig, som oftest uten at noen merker det tror jeg.  :)

En tråd som omhandler "alt" om Cellino blir ikke mer ryddig etter min erfaring, snarere tvert i mot, men jeg er selvfølgelig åpen for forslag til forbedringer.
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on June 03, 2016, 18:01:01
Quote from: auren on June 03, 2016, 17:53:49

auren
Jeg slår sammen tråder jevnlig, som oftest uten at noen merker det tror jeg.  :)

En tråd som omhandler "alt" om Cellino blir ikke mer ryddig etter min erfaring, snarere tvert i mot, men jeg er selvfølgelig åpen for forslag til forbedringer.

Jeg rydder mange gamle tråder og retter opp i EX og ikke EX. Min oppfatning er også at dette er et ryddig og oversiktlig forum!

Vi må ta høyde for veldig sterke meningsytringer og følelser i det som blir skrevet! VI ER JO TROSS ALT EN STORKLUBB!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Mulig dette er feil tråd men jeg har lenge hatt et ønske om at noen som følger Leeds tett kunne skrive en kommentar ved viktige hendelser i klubben. F.eks "sommervinduet 2018"  eller "sparkingen av PH".

Kommentaren blir selvsagt subjektiv for det finnes jo meninger om alt.
Flere her skriver fornuftig  med basis i fakta og "synsing" selv jeg ikke alltid er enig i alt. Det skjer jo stadig noe viktig  i klubben (bra eller dårlig) så det mangler ikke stoff.

Respons?