Main Menu

Drakter

Started by Tom S, June 18, 2007, 01:16:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Er det nokon som sit inne med informasjon om nye drakter og evt ny draktsponsor for neste sesong?
Var ein tur innom lufc shopen, men den er stengt.

Vi må vel dressast opp til den nye sesongen!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

fmtj

Redd det kan bli Fretex, da Boing-klubben nektet å sponse!
Yeboahs vitne

abbe

Blir vel et stort bilde av en naken Bates som poserer lett skrevende på toppen av verdiløse gjeldsbrev med et hånflir rundt kjeften?

Dennis

quote:
Originally posted by abbe

Blir vel et stort bilde av en naken Bates som poserer lett skrevende på toppen av verdiløse gjeldsbrev med et hånflir rundt kjeften?

[:D] [:0] [}:)]

- Dennis
Marching on together!

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Tom S

Takk for all hjelp!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

kjelvi

quote:
Originally posted by Stephen

http://forum.gnonline.net/showthread.php?t=98155 er ganske langt nede på siden

Har sett dette bildet flere plasser.
Vær ops på at det har en fan laget ut fra hva han tror.
Dette er ikke noe off. bilde av den nye drakta - sjøl om mye tyder på at SafeStyle.uk blir ny draktsponsor.

fmtj

Ser ok ut synes jeg!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Så lenge draktene våre vert heilkvite utan for mange og glorete annonsørar skal eg verte nøgd[:)] F.o.m. 1.juli reknar eg med vi får svar på mange spørsmål og at klubben vår omsider byrjar å ta form att.

Dennis

Helhvite drakter uten noe striper og slikt syns jeg hadde vært artig! Husker draktene fra 95\96(?) sesongen, da Leeds spilte i helhvitt med Thistle Hotels reklame.

- Dennis
Marching on together!

SOL

Må bare si at jeg IKKE LIKER ADMIRAL draktene[:(!]

Bye

Var det ikke snakk om NY draktleverandør tidligere også da? Mulig det bare var rykter,men..Jeg synes heller ikke noe særlig om Admiral-draktene, de stripene er ikke fine. Diadora-draktene var hakket bedre.
Trønder i Bergen!

Sydhagen

likte ikke den røde fargen på sponsoren...den bør forandres til blå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Stephenjazz

Peters

ADMIRAL tar oss tilbake til Premier League!
Leeds og Admiral hører sammen, basta [:D]
Den gule bortedrakten er rå bra!

Yeboah

Den Gillette drakta var utrolig rå! Men vi kan vel bare drømme om Nike? :)

Lars E

Hva med å få litt stil tilbake i klubben? Prøve å skape et image av at vi nå er et veldrevet lag me ett mål for øyet: suksess. Vi vil klatre. På den måten kan vi lokke til oss bedre spillere (League One standard selvsagt, får være makan til dagdrømming..). Men altså det handler om å profilere seg som klubb, på en så positiv måte som mulig.

Den dagen vi får nye eiere bør klubben sterkt vurdere et imageskifte. Legge denne grusomme tiden bak oss. Da må isåfall disse draktene til admiral vekk. Tenker med skrekk og gru på disse forferdelige grilldressene Wise/Gus stilte i når de kom til klubben. Jeg gleder meg til vi spiller i adidas. (Og har en rik eier, og Boothroyd som manager.)

Forever Leeds

Forever Leeds

MooCow

Kappa drakte hadde vå topp !

Ove

Kappa er bra. Jeg likte både de hvite diadora-draktene og ikke minst de blå draktene med gule "spetter" på armene. De ble vel brukt i sesongen før vi rykket ned fra PL. Bl.a. i den uforglemmelige borteseieren mot Arsenal, hvor Kewell scoret tidlig og Viduka satte spikeren i kista med en sen scoring.

fmtj

quote:
Originally posted by Yeboah

Den Gillette drakta var utrolig rå! Men vi kan vel bare drømme om Nike? :)

Ja, enig, likte den!
Yeboahs vitne

Lars E

Ja to striper i gult å blått var bra altså..

Forever Leeds

Forever Leeds

Bye

Enig, jeg stemmer på Nike/Gillette-skjorta!!:)
Trønder i Bergen!

Stephenjazz

trosetti

Hadde vært veldig morsomt hvis Yorkshire Radio hadde sponset oss ja, men sjansen for det er vel lik sjansen for at Nicholls drar på seg den stolte hvite drakten igjen!

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

fmtj

quote:
Originally posted by trosetti

Hadde vært veldig morsomt hvis Yorkshire Radio hadde sponset oss ja, men sjansen for det er vel lik sjansen for at Nicholls drar på seg den stolte hvite drakten igjen!

At Bates skal sponse seg selv er vel lite trolig.
Yeboahs vitne

ragnar

Hjemmedrakten bør være i mest mulig helhvit, kanskje med få touch av blått/gult.

Bortedrakten bør være helgul.

Tom Admiral klarer å få en drakt til å se stilfull ut. Det handler jo bare om å ha litt smak. Selv om Leeds spiller i L1 neste sesong så bør draktene være designet for å spille i PL. [}:)]

Admiral er utstyrsleverandør neste sesong og? Og Leeds får ny hovedsponsor?

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*