Den spanske ligaen...

Started by Dennis, June 18, 2007, 04:08:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Barca leder 3-0 borte mot Gimnastic, mens Real Madrid trøbler hjemme mot Mallorca og er under 0-1 fem minutter ut i annen omgang.

Real feiret lite sportslig seriegullet allerede forrige serierunde, da Mallorca hjemme skulle være en ren sjarmøretappe.

Jeg håper på Barcelona!

- Dennis
Marching on together!

Stifler

Sevilla hadde vært det gøyeste å håpe på:)
men går nok ikke ¨nå ettersom Barca vinner.

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Bye

Daa ble det Real Madrid i år da, til en forandring. Lykke på reisa, Roberto Carlos! Beckham skal til en tøyseliga, så han klarer seg nok uten mine lykkønskninger..Los
Trønder i Bergen!

Per-Stian

Eignentleg ein fin ting at den spanske ligaen skil laga på innbyrdes oppgjer. Tykkjer det er betre å samanlikne topplaga på denne måten enn ved målskilnad.

Real Madrid unnar eg ikkje noko nytt meisterskap, men det var vel kanskje greit at ikkje Barca vann for tredje året på rad. Eigentleg var det vel outsideren Sevilla som også eg hadde håpa på.

Dennis

Jeg syns det blir galt å dømme en vinner utifra innbyrdes oppgjør når det er snakk om 38 kamper og 9 måneder med fotball. Målforskjell må være den mest rettferdige måten å kåre en vinner på, ettersom det er det laget med flest scorede mål kontra baklengs som i realiteten har spilt best fotball sesongen sett over ett.

Barcelona er laget mitt i Spania, uten at det kan sammenlignes med mine følelser for Leeds. Er ikke bitter fordi Real Madrid vant ellernoe slikt, og forandring kan også være sunt for ligaen. Håper Roberto Carlos gjør det bra i Fenerbache og at vi får se han igjen i CL. Beckhams overgang til LA Galaxy kunne jeg sagt svært mye om, men det velger jeg å ikke gjøre nå :)

- Dennis
Marching on together!