Thommo set for Leeds United U-turn

Started by h.b, June 20, 2007, 20:05:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sports-headlines?articleid=2966616.
Slikt liker en gammel traver som meg å høre. Hvis dette stemmer så vil han kunne være meget verdifull i League One[^]

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

Yeboah

Unnskyldt? Godt du holder oss oppdatert sier jeg :)

Jeg sier i tillegg JA TAKK til Thompson!

pedro

Eg trave med deg h.b, håpa detta går i orden[:)]
Leedsomaniac

Sander

Med en god pre sesong og noen spilte kamper, vil Thompson bli utrolig viktig for oss! Håper bare han kan holde seg skadefri nå. Med den erfaringen han har, vil han gjøre de rundt seg bedre, forhåpentligvis noen av våre unge spillere..

flynn

Nå fikk jeg ikke opp linken, men tolker dere dithen at Thommo vil fortsette. Det er godt nytt i så fall, han kan vise seg like verdifull neste sesong som Strachan gjorde i sin tid!
Han står på midten (bokstavlig talt) og er sjef, mens Howson, Rose og de andre står for løpinga.

flynn

trosetti

Bare han holder seg skadefri, så!

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Stifler

-Nr 2 er den første taperen-

baste

Pay cut...ett must om Thomson, Flo og de andre "gammlingene" Hadde sett at alle pengene ble brukt til unge, friske frammadstormende spillere...stoortalenter...

kjelvi

Endelig litt Good News!
Thommo bør være mer enn god nok på et L1-nivå.
En flott ledertype som kan ta ansvar.

Tom S

Thommo drar på åra, men kan heilt klart gjere manns jobb for oss i L1.
Litt skeptisk til om dette er hold i, litt for godt til å vere sant liksom...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Skal vi applaudere at Thompson og Flo skal være med og danne grunnstammen i "nye Leeds United? Lærte vi ikke noe da vi hentet inn disse spillerne ifjor? Greit nok: Godtar de en "pay as you play" kontrakt så kan det være verdt sjansen. Ã... sprenge banken (lønn) for to aldrende og skadeforfulgte spillere(som vi gjorde i januar) høres imidlertid IKKE fornuftig ut. [B)]

Jon R.
Jon R.

fmtj

Dette kan vise seg viktig for oss, trenger en nestor!
Yeboahs vitne

Dennis

quote:
Originally posted by Jon R

Skal vi applaudere at Thompson og Flo skal være med og danne grunnstammen i "nye Leeds United? Lærte vi ikke noe da vi hentet inn disse spillerne ifjor? Greit nok: Godtar de en "pay as you play" kontrakt så kan det være verdt sjansen. Ã... sprenge banken for to aldrende og skadeforfulgte spillere(som vi gjorde i januar) høres imidlertid IKKE fornuftig ut. [B)]

Jon R.

Støttes! Kan ikke se for meg at hverken Flo eller Thommo vil skrive under noen pay-as-you-play kontrakt for Leeds; jeg regner med at de tjener rundt £6000 hver dersom de skriver under, noe som er et reint ran ettersom de nok ikke vil spille mer enn toppen 1\3 av kampene. Syns Bates og Wise ser ut til å gå i den samme fella gang på gang når det gjelder å signere spillere.

Etter hva de har vist med skader, burde ikke disse to tjent ett eneste pund dersom de gikk skadet. De kunne heller hatt "lukrative" kontrakter ved godt spill. Jeg gremmes! [xx(]

- Dennis
Marching on together!

Budda

Tja, Thompson er klasse i League One hvis han holder seg skadefri. Men historien har jo vist at slike spillere har en tedens til å bli skadet i Leeds. Hvis han skal komme så må det være på en god deal for Leeds. Frykter at Flo og Thommo kommer til å gå skadet på høy lønn
Endre

samadhi

Virker ikke så veldig lojalt av hverken Thompson eller Flo. Begge sa etter sesongen at de ikke ble med Leeds ned i Leauge One. Nå har tydeligvis begge sett at de ikke er så veldig attraktive for andre klubber og da synes jeg det er litt merkelig at de nå kommer tilbake da vi plutselig er blitt gode nok..

Når det er sagt ville selvsagt begge to vært solide spillere til neste sesong om de holder seg skadefrie...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Vi behøver noen nestorer, men ikke for mange i L1. Spe på med ungdommen.
MOT

AndyMathie

Dette handler ikke lengere om penger. Thompson har allerede tjent sine millioner pund så han har det bra, men han ønsker å spille for en klubb han bryr seg om og da mine kjære Leeds venner kommer han til å bli gull verdt for oss.  Tror han kommer til å spille 3/4 av kampene og at han skyter oss opp i CCC denne sesongen.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Totto

quote:
Originally posted by Jon R

Skal vi applaudere at Thompson og Flo skal være med og danne grunnstammen i "nye Leeds United? Lærte vi ikke noe da vi hentet inn disse spillerne ifjor? Greit nok: Godtar de en "pay as you play" kontrakt så kan det være verdt sjansen. Ã... sprenge banken (lønn) for to aldrende og skadeforfulgte spillere(som vi gjorde i januar) høres imidlertid IKKE fornuftig ut. [B)]

Jon R.

Er enig i konklusjonen din isolert sett, men ringvirkningene av å ha to "stjernespillere" i League One skal også vurderes.

Selv om vi ikke synes stort om Flo her hjemme, så er mitt inntrykk at han fortsatt har et godt navn i England.
Thommo er en "luksusspiller" som har kvaliteter som kan løfte laget i de kampene han er skadefri. Ikke ulikt SuperRay i Fredrikstad.
Jeg vil tro at disse to både kan ta litt av skuldrene til de yngre spillere, og samtidig være et salgsargument i jakten på nye signinger.

Vi kommer sikkert til å skrive side opp og ned her inne hele sesongen når vi leser om de nye skadene de stadig drar på seg, men samtidig synes jeg det er svært viktig å så snart som mulig få satt sammen en stall som tror de kan være i toppen av denne divisjonen.

Er det noe både laget og supporterne trenger så er det en tro på at dette skal gå.

Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

MrK

De her "gamlingene" skulle fått ppm - pay per match så kostet det ikke så mye - samt det faktum at de hadde en egen interesse å holde seg "fit"

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Eit kvart lag treng rutinerte ringrevar som kan rettleie unggutane (men då må dei ha gode kommunikative evner). "Pay as you play"-kontrakt høyres fullkoment ut, men det vert nok ikkje tilfelle. Thommo er velkomen tilbake på TA viss han ikkje forlangar for mykje lønn.

Cherry

Enig med at HVIS vi skulle gå for de her, som har prestert på ett høyt nivå før i tiden - så MÃ... det være på pay pr game kontrakt!