muller fekk 2 kamper.

Started by asLeeds, June 28, 2007, 00:39:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

asLeeds

heilt rett spør du meg.
den bevegelsen han gjer med kneet når han går opp KAN ikkje være normal!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Sheridan

hele beveglesen var feil....og det så frode olsen som har en lang karriere som keeper...all ære til at han tok bladet fra munnen når alle andre var forsiktige (inkludert bjønebye) - alle så at han hadde spilleren i sidesynet da han hoppet opp......jævla stygge faen....juling skulle han hatt

Lars E

fortjent straff.

Forever Leeds

Forever Leeds

Germ

SYns dette er typisk LSK. Syns det generelt er mye stygt spill fra den klubben. Albuer osv. Kippe og Ocean i spissen.

"Shine On You Crazy Diamond"
"Shine On You Crazy Diamond"

Tom S

Straffen var korrekt.
Etter å ha sett episoden fleire ganger virker det ikkje som ein "normal" bevegelse.

Om det er heilt bevisst eller kun reflekshandling er vanskelig å seie. Eg velger å tru at Muller ikkje bevisst prøver å skade motstanderen.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Oggy

Straffen kunne vel vært enda strengere,
skal være enig med Bjørnebye om akkurat det.
Oggy

Dennis

Straffen var for mild. Kanskje er ferien tatt med i beregningen, men det blir bare for dumt. Som da Edgar Davids ble dømt til 3mnd straff for doping og 2 av de mndene var det sommerferie.
Straffen til Muller var helt klart for billig, han gjør det med overlegg. Jeg tror ikke han mente å brekke kinnbeinet på Fevang - altså, han tenkte ikke på konsekvensene - men at han går opp med beinet for å treffe han, det tror jeg. Det kunne blitt fatalt!

- Dennis
Marching on together!

Lars E

http://www.youtube.com/watch?v=hy94gU-1stg

Jeg regner med alle husker denne. Men jeg klarer ikke å huske om han fikk karantene for den? For den er i hvert fall jævlig stygg...

Forever Leeds

Forever Leeds