Skrevet av Emne: Ikke le alt for mye nå.  (Lest 6193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roy

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #30 på: Juli 23, 2007, 15:14:19 »
Aarøy vs. Chappy. Alvorlig talt!!!!!!!!!!!!! Chappy var stor (som spiller) Aarøy er bare høy.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

MrK

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #31 på: Juli 23, 2007, 16:26:13 »
quote:
Originally posted by h.b

Tor Hogne Aarøy.Den nærmeste jeg kan komme Chapman i spillestil i Norge. Glimrende på hue og kan nikke inn masse mål i League 1. Det forutsetter selvsagt at innlegg kommer fra kantene. Tror at mange jevne kamper kan avgjøres på denne måten



Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg



En av Norges dårligste spisser og nå når Hulsker er i AIK den mest usympatiske!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #32 på: Juli 23, 2007, 16:27:33 »
quote:
Originally posted by eriksen55

han svein arve har jeg hørt mye bra om. kalles bare "dukk opp arve" på folkemunne. Lynhurtig, samt stor og sterk. Tror faktisk Leeds kunne gjort et scoop her:)



sikkert deror han spiller på det nivået.........herregud, sunnmøringer med dårlig eller ingen selvinnsikt!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Harte

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #33 på: Juli 23, 2007, 17:02:52 »
Ã…røy usympatisk? Har du møtt han eller? En hyggeligere og mere jordnær kar skal man lete lenge etter. Men det er vel vanskelig for en Molde mann å se at Ã…lesund gjør det bra :-)

Men å spille for Leeds er han nok for dårlig til.

Traff faktisk Hulsker på et fly til Stockholm en gang. Meget hyggelig kar, ikke som man kjenner han fra fotballbanen.
 

lojosang

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #34 på: Juli 23, 2007, 17:08:21 »
Rørende å se at en del fortsatt mener at en middels god tippeligaspiss ikke er god nok for Leeds for tiden.
Men norske spillere med kontrakt er for dyre.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

MrK

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #35 på: Juli 24, 2007, 15:17:42 »
quote:
Originally posted by Harte

Ã…røy usympatisk? Har du møtt han eller? En hyggeligere og mere jordnær kar skal man lete lenge etter. Men det er vel vanskelig for en Molde mann å se at Ã…lesund gjør det bra :-)

Men å spille for Leeds er han nok for dårlig til.

Traff faktisk Hulsker på et fly til Stockholm en gang. Meget hyggelig kar, ikke som man kjenner han fra fotballbanen.



Ã…røy er usympatisk på banen - det samme er Bernt og at Ã…lesund gjør det så bra er vel å ta i............noen runder til nå, så er de på plass som Elvestad sa!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Harte

Re: Ikke le alt for mye nå.
« Svar #36 på: Juli 24, 2007, 15:37:27 »
Det er vel øyet som ser. Siden jeg kjenner Ã…røy privat er jeg nok innhabil. Men Berg Hestad er ei klyse :-)

Ã…lesund gjør det vel bra, vinner kamper og ligger an til å klare seg for første gang i tippeligaen.

Du må jo være enig i at det hadde vært gøy med noen lokaloppgjør neste sesong, helst i tippeligaen!