Fingeren i jorda & høye ønsker......

Started by Cherry, July 02, 2007, 15:36:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Lei blanding det der. Hjerne vs hjerte!

Mange inne her som "ønsker seg" mange profilerte navn, men hvis man tenker seg som spiller selv: Hvorfor velge Leeds i år?  League One, Dennis Wise som manager.....hva trigger liksom?
Misforstå meg rett, er Leeds tvers igjennom jeg - men fra ett spillersynspunkt.....
Fansen er klubbens største ressurs nå om dagen, samt at ER er en KUL League One arena - kan nok muligens lokke noen spillere med dette.
Men det var lønninger også da. Cash is king.

Fra  morgen vet vi mere, og utover i uka kommer det til og hagle deals.....inn & ut. 5 1/2 uke til seriestart. Må vi få ett lag med spillere som spiller for både fans & klubb denne sesongen.
La oss få noen nye helter og heie på, DET er det virkelig lenge siden det har vært i klubben vår nå......helter altså.

Avslutter med det ultimate Manager-ønsket: Gordon Strachan...

fmtj

quote:
Originally posted by cherry

Lei blanding det der. Hjerne vs hjerte!

Mange inne her som "ønsker seg" mange profilerte navn, men hvis man tenker seg som spiller selv: Hvorfor velge Leeds i år?  League One, Dennis Wise som manager.....hva trigger liksom?
Misforstå meg rett, er Leeds tvers igjennom jeg - men fra ett spillersynspunkt.....
Fansen er klubbens største ressurs nå om dagen, samt at ER er en KUL League One arena - kan nok muligens lokke noen spillere med dette.
Men det var lønninger også da. Cash is king.

Fra  morgen vet vi mere, og utover i uka kommer det til og hagle deals.....inn & ut. 5 1/2 uke til seriestart. Må vi få ett lag med spillere som spiller for både fans & klubb denne sesongen.
La oss få noen nye helter og heie på, DET er det virkelig lenge siden det har vært i klubben vår nå......helter altså.

Ja dette er kloke ord. Vi kan ikke forvente at de store stjernene står og sikler etter å jobbe for Wise! Nøkternt sett tror jeg vi må satse på blanding av våre unge og noen slitere som vet å blø for drakta de har på seg. Hvor langt dette vil føre oss vil tiden vise, men jeg tror ikke det blir noen parademarsj tilbake oppover rankinglistene.
Vi vil måtte stabilisere oss, bygge opp et nytt lag, skape klubbfølelse for de spillerne som kommer inn utenfra osv. osv. Klubben er imidlertid heldig med en ting, som du og påpeker, en fantastisk tilhengerskare!
Yeboahs vitne

Sydhagen

quote:
Originally posted by cherry

har ingen tro på at strachan vil komme til leeds nå..muligens om noen år når vi er lenger oppe i ligasystemet..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Karl Hot Shot

Dersom Leeds United kunne makte å lokke til seg noen av de beste spillerne fra andre League One-klubber, ville man lagt et grunnlag. Jeg tenker på spillere som Chris Greenacre (Tranmere Rovers) og Luke Varney (Crewe Alexandra) for eksempel.

Manager Tony Mowbray i West Bromwich Albion hentet i dag den nederlandske midtstopperen Shelton Martis fra Hibernian for bare £50.000. Martis har stort potensial og Mowbray har gjort et røverkjøp. Jeg hadde gjerne sett at Wise foretok noen slike kjøp, og ikke bare hentet oldiser (som ikke har den aggressiviteten som trengs).

Cherry

desverre ikke en god Chief scout i Leeds om dagen.....men for og forsvare denne personen også: Ganske begrensede midler til rådighet!
Noen som vet hevm dette er i år?  Gwyn Williams??