Kamptråd: Shelbourne - Leeds

Started by flynn, July 06, 2007, 15:59:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Over til Sporten;

Etter noen dager på treningsfeltet stiller Leeds opp mot irske Shelbourne på lørdag. Dette blir et velkomment avbrekk i en hverdag ellers preget av alt annet enn sportslige sesongforberedelser.
Håpløst å gjette hvilket lag Leeds stiller med, personlig håper jeg at Frazer, Rui, Lewis, Blake, Douglas, Derry, Howson, Beckford og Gylfi spiller. Ellers blir det vel sjanse for å vise seg fram for en del av de som er på vent, unggutta fra Man.Utd for eksempel. Dessuten er det spennende å se hvilke andre av ungsauene våre som prioriteres på denne tida av sesongen, Rose er kanskje ikke Wise's favoritt for tida ettersom han signaliserer sterk vilje til å komme seg bort?
Uansett deilig å tenke på lagoppstilling og resultater igjen!

flynn

Dennis

Ettersom dette er en friendly, så betyr vel det at Leeds har lov til å stille med alt av spillere som trener med oss?

Det kan jo bety at vi får se spillere som Thompson, Constantine, Mullan, Radsinzki, Prutton osv, dersom det stemmer at de trener med oss? Eller?

- Dennis, som er svært spent på fysikken til Blake! [:)]
Marching on together!

fmtj

quote:
Originally posted by flynn

Over til Sporten;

Etter noen dager på treningsfeltet stiller Leeds opp mot irske Shelbourne på lørdag. Dette blir et velomment avbrekk i en hverdag ellers preget av alt annet enn sportslige sesongforberedelser.
Håpløst å gjette hvilket lag Leeds stiller med, personlig håper jeg at Frazer, Rui, Lewis, Blake, Douglas, Derry, Howson, Beckford og Gylfi spiller. Ellers blir det vel sjanse for å vise seg fram for en del av de som er på vent, unggutta fra Man.Utd for eksempel. Dessuten er det spennende å se hvilke andre av ungsauene våre som prioriteres på denne tida av sesongen, Rose er kanskje ikke Wise's favoritt for tida ettersom han signaliserer sterk vilje til å komme seg bort?
Uansett deilig å tenke på lagoppstilling og resultater igjen!

flynn

Hurra! En tråd som handler om fotball igjen! Det blir spennende å se hvem som stiller ja!
Yeboahs vitne

Bjorn

aaah. Deilig med en slik tråd oppi all forvirringen rundt klubben. Skulle bare ønske vi visste litt mer om hvem som faktisk er i klubben nå om dagen. Klarer vi å stille med et lag som kommer igjennom 90 min med æren i behold?
Gleder meg uansett utfall til de neste ukene.

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Asbjørn

Heppsan... Der var jo Bjørn også... Heh, tipper det er flere "gamlinger" som tar pennen fatt igjen nå som det blir litt ordentlig "fotball" på menyen også :)

Flott, Flynn'ern

Lagoppstillingen vil nok som vanlig inkludere godt over 20 mann der man max spiller i en omgang.

Det interessante blir vel heller hvem som IKKE spiller (f.eks. Healy)

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Skal bli artig med kamp igjen! Får håpe vi får en bedre pre-season i år enn vi har hatt de siste årene. Er viktig å vinne kamper og spille bra, selv om det bare er "ubetydelige" vennskapskamper.

Som dere nevnte, det skal skal bli meget spennende å se hvilke spillere som er i troppen.

-WE'LL BE BACK-

Bjorn

Er alltid her jeg Asbjørn. Har som regel ikke tid til å skrive, men nå som sesongen nærmer seg må man jo ta i et tak..

Marching On! 4276
Marching On! 4276

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3010666

Ikke mye avisene vet om laget heller; her er det kun noen få ord om en keeper som skal prøves!
Yeboahs vitne

Lars E

Har savnet dette! Det blir veldig interessant å se hvem som spiller og hvordan vi gjør det. Kanskje får vi også se de nye draktene. Spennende!

Forever Leeds

Forever Leeds

h.b

skal bli deilig med sesongens første seier

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

Sander

Hehe h.b, tror nok vi taper i dag.. Alle skal prøves i 45 minutter tydligvis. Gleder meg til å se om noen skiller seg litt ekstra ut. Når begynner kampen egentlig?

Peter7

Gus som stopper ... tja, hvorfor ikke?
41 år er ingen alder, han er sikkert raskere enn Butler/Gregan/Heath ...

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Stifler

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1068926,00.html

Her er hele troppen som skal være med...
kan ikke se noen annen plass som noen har skrevet/lagt ut en link om troppen.

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Svend Anders

Gylfi fortsatt skadet....?

Om Wise har tre sjanser til å signere spillere bør vel minst to av de være forsvarsspillere. Richardson og Delph som eneste defensive alternativer på fire plasser er jo litt urolig... (Heath og Marques sitter vel dog å venter på kontrakt)

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Sentrallinja Gay-Gus-Doug-Becks høyres interessant ut på papiret, emn i realiteten held vel ikkje dette til siger mot Shelbourne. Forventar eit klart tap (1-3).

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Taper 3-1. Blake putter for oss.

-WE'LL BE BACK-

Stifler

Tror på  1-2  seier. (Beckford og Kandol)  

Budda

Er kampen ferdig? Eller var det et tips?
Endre

Stifler

opps:P skulle vel skrevet det som et tips:P
Ikke begynt ei gang:P

Budda

quote:
Originally posted by Stiffler

opps:P skulle vel skrevet det som et tips:P
Ikke begynt ei gang:P

Hehe, var litt lett å misforstå [:)] Når begynner kampen da? Tipper 2 - 3 og mål av Kandol, Poyet og Thommo
Endre

Stifler

hehe ja skjønner Budda!:P Begynner vel i 9 tiden? (norsk tid)

Sander

Hvorfor er ikke Delph og Elliott med i troppen? Bra Bayly er det, men syns vi burde ha med flere juniorer også. Dette er vel kanskje kampen for de som vil komme til oss...?

Svend Anders

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Hvorfor er ikke Delph og Elliott med i troppen? Bra Bayly er det, men syns vi burde ha med flere juniorer også. Dette er vel kanskje kampen for de som vil komme til oss...?

Fordi de kun begynte å trene igår og foreløpig er tiltenkt å trene med juniorlaget.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Stifler

Var ikke Elliot tatt med ut på U17 landslaget også?
har det noe med det å gjøre?

Stifler

Elliot på topp med Blake!

Sander

Ã...? Syns Wise sa at Delph skulle være med i år jeg da.. Finni ut laget fra start?

raggen

blir spennende dette:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sander

Går kampen på gratisradio/radio i det hele tatt? Sorry at jeg ikke har fått med meg dette