Sesongstart Tranmere - Leeds United

Started by SveinArve, July 13, 2007, 16:26:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SveinArve

GLEDER MEG SÃ... SINNSYKT TIL KAMP I MORRA!!!!!!!!!!!!!!
SITTE Ã... SKJELVER.. 6 BRUNE KJELLERKALDE ER KJØPT INN!!

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SveinArve

noen som har info om Tranmere?

CCC - here we come

Proud member of LUSCOS

KeyserSoze

Skulle veldig gjerne SETT kampen da, radio blir ikke helt det samme..

Er vel tvilsomt om vi får se et eneste oppgjør denne sesongen :(

kjelvi

Leeds fan Chris Greenacre relishing a reunion

TRANMERE striker Chris Greenacre says he is "thrilled" by the prospect of kicking off the new season tomorrow against the club he supported and played for as a youngster.
Wakefield-born Greenacre was a Leeds United fan and a member of their school of excellence set-up during his early teens.
"I'm so excited that we are playing Leeds," Greenacre said. "I have been waiting for Saturday's game ever since the fixtures came out.
"I had a season ticket at Elland Road when I was a lad and would go to watch games on Saturday afternoons with my uncle.
"They were great times. Leeds were in the old second division when I started watching them, then went up into the Premiership and into the European Cup.
“I saw some fantastic European games at Elland Road, like the so-called Battle of Britain with Rangers.
"For us to be playing against them is a great way to start the season. I'm thrilled."
While Greenacre was establishing his professional career at Manchester City, Mansfield, Stoke and Tranmere, the fortunes of his favourite club entered a roller coaster ride.
Those heady nights of European football were followed by days of financial crisis which would result in Leeds' steep decline.
Two relegations in four seasons mean Leeds arrive at Prenton Park tomorrow to start a campaign in the third tier of English football for the first time in their history.
Greenacre said: "Like every Leeds fan I believe deep down that the club will recover from this. They are such a big club and I think someone will emerge to lead them on the upward path again.
"But is going to be a long hard road and this season may be the hardest for them.
"The players at the club now, the ones signed by Dennis Wise, are going to be burdened with the history as well as all the other difficulties. That's what you get when you play for a big club."
Greenacre, Tranmere's leading marksman in the last two seasons, will be hoping for a starting place tomorrow, although he faces competition from fellow strikers Calvin Zola, Gareth Taylor and Craig Curran.
Leeds have sold their allocation of tickets for the Cowshed Stand at Prenton Park but the game is not all ticket.

icliverpool.icnetwork.co.uk/

Leedsulf

Håper på dette laget:

Casper
Gardner - Rui - Parker - Lewis
Prutton - Howson - Thompson - Westlake
Kandol - Beckford

Samme som mot Wigan med andre ord, bare med Howson inn for Douglas, og Casper for Loach.

Håper ikke Diego Armando Richardson kommer og rapper plassen på høyre back. Gardner har spilt bra de siste kampene, og bør få fornyet tillitt i morgen.

Ferre

Tror det blir dette laget:

Casper

Frazer - Heath - Rui - Lewis

Weston - Hughes - Thompson - Westlake

Beckford - Kandol

-WE'LL BE BACK-

jarle

Casper
Gardner Rui Heath Parker
Carole Howson Thompson Lewis
Beckford Kandol

Robert H.

Her tror jeg du har fasiten Ferre!

quote:
Originally posted by Ferre

Tror det blir dette laget:

Casper

Frazer - Heath - Rui - Lewis

Weston - Hughes - Thompson - Westlake

Beckford - Kandol

-WE'LL BE BACK-

Kickthemdown

Er det noen som faktisk vil ha Frazer på laget , eller er det bare noe dere tror skjer? Her imponerer Gardner så det holder mot Wigan også skal han ikke fortsette når konkurrenten er den dårligste backen i hele ligasystemet? [B)][xx(]

Kan ikke løpe, kan ikke heade, kan ikke takle, KAN oppheve offsiden gjerne flere ganger i løpet av samme kamp osv...

Slakt? Ja

På sin plass? Uten tvil

Alta-White

peacock

Enig, Frazer er elendig. Dog uenig i en ting:
"Kan ikke løpe"
Faktisk det eneste han kan; løpe anstendig fort. Har raske muskelfibre, og er derfor ofte strekkskadet. Totalt ubrukelig på alt annet.

Peter7

Richardson imponerte slett ikke i fjor, nei. Gardner høres ut som et bedre valg.

Ankergren
Gardner - Marques - Heath - Lewis
Hughes - Thompson - Howson - Weston
Beckford - Kandol

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ferre

quote:
Originally posted by Alta-White

Er det noen som faktisk vil ha Frazer på laget , eller er det bare noe dere tror skjer? Her imponerer Gardner så det holder mot Wigan også skal han ikke fortsette når konkurrenten er den dårligste backen i hele ligasystemet? [B)][xx(]

Kan ikke løpe, kan ikke heade, kan ikke takle, KAN oppheve offsiden gjerne flere ganger i løpet av samme kamp osv...

Slakt? Ja

På sin plass? Uten tvil

Alta-White

Vil ikke ha Frazer i laget, bare tror det skjer. Håper Gardner kan spille seg fast på backen i løpet av sesongen, Frazer er ikke god nok for laget.

-WE'LL BE BACK-

SveinArve

HEILT ENIG

CCC - here we come

Proud member of LUSCOS

Volda69

quote:
Originally posted by Volda69

Trur og håper på dette laget:

Casper
Gardner, Rui, Heath, Parker
Weston, Prutton, Thompson, Lewis
Flo, Beckford

Det kan så klart kome nye namn i løpet av veka. No spelte vel Kandol faktisk ein god kamp mot Wigan, så det er mogleg at Wise satsar på at Kandol og Beckford er så samspelte at Flo vert benka. Er det nokon som veit kvifor Heath ikkje spelte i det heile tatt på laurdag, forresten? Parker gjorde det jo faktisk bra i midtforsvaret, så han kan absolutt vere makkeren til Rui. Då må i så fall Lewis ned på backen, og den plassen kjenner han jo godt etter kvart.

MOT

Prutton er så klart ute, så då håper eg Howson kjem inn for han. Eg ser at Flo heller ikkje er med i troppen, så då må det bli Kandol i par med Beckford. Ã...rets første siger kjem i første kamp!!

MOT
MOT

raggen

drømte i natt at jeg kom hjem og så leeds hadde vunnet 1-0 med scoring av flo. håper jeg er sanndrømt men må jo bli noen andre enn flo som scorer iom han ikke er med i troppen

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

quote:

quote:

Trur og håper på dette laget:

Casper
Gardner, Rui, Heath, Parker
Weston, Prutton, Thompson, Lewis
Flo, Beckford

Det kan så klart kome nye namn i løpet av veka. No spelte vel Kandol faktisk ein god kamp mot Wigan, så det er mogleg at Wise satsar på at Kandol og Beckford er så samspelte at Flo vert benka. Er det nokon som veit kvifor Heath ikkje spelte i det heile tatt på laurdag, forresten? Parker gjorde det jo faktisk bra i midtforsvaret, så han kan absolutt vere makkeren til Rui. Då må i så fall Lewis ned på backen, og den plassen kjenner han jo godt etter kvart.

MOT

Prutton er så klart ute, så då håper eg Howson kjem inn for han. Eg ser at Flo heller ikkje er med i troppen, så då må det bli Kandol i par med Beckford. Ã...rets første siger kjem i første kamp!!
MOT

AMEN OG MOT!!!
Yeboahs vitne

Ferre

quote:
Originally posted by raggen

drømte i natt at jeg kom hjem og så leeds hadde vunnet 1-0 med scoring av flo. håper jeg er sanndrømt men må jo bli noen andre enn flo som scorer iom han ikke er med i troppen

Rykte på waccoe sier at Flo OG Alan Martin (keeper?) er med i dagens tropp.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Man kan høre kampen på matchlive, kan man ikke?
-SirOlsen-

ToreLA

Endelig! Sesongen igang igjen. Nå kan vi bry oss om det som er morsomt. Da kommer til og med jeg utav dvalen.

raggen

quote:

quote:
Originally posted by raggen

Rykte på waccoe sier at Flo OG Alan Martin (keeper?) er med i dagens tropp.

-WE'LL BE BACK-

Da håper jeg at jeg er sanndrømt:)

Forever Leeds United!!!!!!!!

marve

HERLIG ENDELIG KAMP DAG!!!.Drakta er på ølen er åpna så jeg er klar !.
Ekstremt viktig med en god start så den gode og herlig stemningen kan fortsette.Vansklig kamp men vi er da ikke slått på forhånd eller ???.

baste

krysser fingrene nu, spent so f**n....Lykke til gutter og jenter.. "this is it"

SirOlsen

-SirOlsen-

RuneSve

http://www.bbc.co.uk/leeds/index.shtml

Står at de skal ha live coverage av Tranmere - Leeds og en annen kamp.

14:00       West Yorkshire Sport
Exclusive coverage of Tranmere Rovers v Leeds United on FM, and Bradford City v Macclesfield Town on AM.

Leeds04

Jeg er utrolig glad for at sesongen nå er i gang.
Jeg har til tider vært svært frustrert over alle "utenomsportslige" hendelser denne vinteren. Jeg håper vi kan legge dette bak oss, og se fremover. Derfor er det så utrolig viktig med en god start. 3 poeng er selvsagt det beste. Vi har jo endel å ta igjen, men det viktigste er spillet og motivasjonen til spillerne.
Det bør gnistre i hver eneste takling! Vi skal vinne første og andreball...jeg tar gjerne den tredje også...

Mitt tips:

1 - 2

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Eriksen55

det her blir gøy og spennende. For en lørdag, kamma direkte på tv og Leeds på radion!

tipper Leeds vinner 2-0, thommo og kandol

Ferre

quote:
Originally posted by eriksen55

det her blir gøy og spennende. For en lørdag, kamma direkte på tv og Leeds på radion!

Ja, skal bli godt å se Glimt knuse HamKam og høre Leeds knuse Tranmere! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Eriksen55

quote:

quote:

-WE'LL BE BACK-

blir nok ingen knusing, noen veier..men rimelig sikker på kamma seier og 6 poeng til mine lag:)

Flo er ikke i troppen i dag, for de som har lest det. Men kandol og thommo skaffer 3 p likevel:)

Robert

quote:

quote:

quote:

-WE'LL BE BACK-

blir nok ingen knusing, noen veier..men rimelig sikker på kamma seier og 6 poeng til mine lag:)

Flo er ikke i troppen i dag, for de som har lest det. Men kandol og thommo skaffer 3 p likevel:)

Du har en vanvittig god kombinasjon der eriksen55. Regner med at det er du som er på VG-forumet også [:)].
Kamma & Leeds [:)]
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

GeirO

NÃ... er det jammmmen ikke lenge igjen til ny sesong og en ordentlig Leeds-kamp.

Jeg TROR vi taper (det har grodd fast en stor pessimist inni meg etter mange år med skuffelser på rad).
Jeg HÃ...PER på Beckford-show, to mål og 2-0 til oss.
MOT