Sesongstart Tranmere - Leeds United

Started by SveinArve, July 13, 2007, 16:26:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndyMathie

Vi vant helt fortjent selv om det var en forferdelig dårlig første omgang. Rui var meget god og det var også Lewis. Kandol var helt konge så det kan være vi får se en helt ny Kandol denne sesongen. MOT

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Lids

Thomas

Ferre

GeirO

Fantastisk frisparktrekk som jeg ikke har sett før. Det er jo så enkelt, og ingen følger våre to på løpet! Kan umulig være Wise som har pønsket ut dette.
MOT

trosetti

Jævlig bra trøkk blant Leeds-fansen! Tipper vi utkonkurrerer de fleste på deres egen hjemmebane[:)]

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

ØBS

quote:
Originally posted by Stiffler

Wise ligner på en av hobbitene i Ringenes herre!:P

Enjoy you sick bastard:)

Han ligner ennå mer på Joe Dalton (yngste av brødr. Dalton) i Lucky Luke.

Spesielt når han er forbanna og hopper opp og ned...[:D]

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Eriksen55

quote:
Originally posted by soumoh

Deilig med Leeds seier. Eneste "minuset" er at Kandol scoret og får fornyet tillit i noen kamper til :-|

We'll be back.

Hvorfor er det et minus? så lenge han scorer så er vel det bra han og Leeds. Alltid noen som skal klage. Syntes du skal glede deg over at vi vant

soumoh

jeg er ikke lei meg over at vi vant. skrev at det var deilig med seier. men problemet til kandol er at han bommer for ofte. bare fordi han har scoret et mål nå, betyr det ikke at han er god. han får vise det over en periodes tid. det er det samme for meg hvem som scorer, han ingenting i mot kandol personlig. men mye tyder på at han er time waster.

We'll be back.
We'll be back.

h.b

Er til viss grad enig med Soumoh. Problemet med ham er at han putter for lite. Han har nok ikke det i seg som skal til desverre. Men skal gjerne ete noen av de hundre hattene til Jon R hvis jeg tar feil ang Kandol. Har alltid sagt det. Kan O`Leary så kan kandol

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Eriksen55

alle spisser har det sånn av og til. han har bøttet inn mål før. tillit og selvtillit har alt å si. Den kommer nå. hva sier du om beckford da? kan ikke si at han virker å være så mye vassere.
Kandol kommer til enormt mye sjanser, da er det naturlig at bom % også stiger.

3 poeng og minus 12..det var det viktigste, kandol 1 k, 1 mål..delt toppscorer i klubben hehe

h.b

Så på kandol ifjor og får å si det enkelt. Helt for jævlig var han. Han virker ikke på meg som noen spiss som bøtter inn mål i spillestilen sin. Skal gi han 10 kamper. Har han ikke putta minimum 4 på 10 kamper så er det vekk med gutten. Tror bare at denne scoringa blir den eneste vi får oppleve av kandol etter 10 kamper

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

monsivar

Håper Kandol gjør alle til skamme og blir toppscorer i L1!!!

Deilig med den første seieren

soumoh

enig med deg h.b. jeg tror ikke det blir mange scoringene på kandol i år. 10 kamper er det han bør få. det leeds trenger i år, er spisser som kan putte 20+ mål i løpet av en sesong.

We'll be back.
We'll be back.

auren

Vinnermålet var bedre enn jeg hadde trodd. Liker måten han skaffer seg posisjon og plass på forut for målet. Han var så ABSOLUTT klar over at det var han som puttet målet!

auren, som er spent på om Kandol kan score flere i cupkampen i morgen kveld...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

quote:
Originally posted by h.b

Så på kandol ifjor og får å si det enkelt. Helt for jævlig var han. Han virker ikke på meg som noen spiss som bøtter inn mål i spillestilen sin. Skal gi han 10 kamper. Har han ikke putta minimum 4 på 10 kamper så er det vekk med gutten. Tror bare at denne scoringa blir den eneste vi får oppleve av kandol etter 10 kamper

Håper denne spådommen gjøres grundig til skamme, men jeg er enig med vurderingen på bakgrunn av det han har vist tidligere. Han må blø mye mer skal det bli scoringer!
Yeboahs vitne

Cherry

Herlige bilder!  Tror jammen det er Flo som kjemper frem ballen til Kandol i lufta` der også!!

auren

Ja, det er Flo i godt samarbeid med Jermaine Beckford som kjemper ballen til Kandol. Er vel knapt borti ballen, men forstyrrer nok.

auren, som håper på mange unggutter mot Macclesfield i morgen aften...

Leeds
Till
I
Die!

Mats-

Veldig rutinert gjort av Kandol på målet, sniker seg bak den store "mølja" av spillere, skaffer seg rom og en frekk vinkel. Mens han låser av siste forsvareren bak seg med den store fysikken, class act.

GeirO

Tabbe av forsvareren å følge Kandol på løpet inn. Ville ha vært offside ellers.

Bra hjul han slo etter målet!
MOT

Ferre

Høydepunktene er kommet på LUTV nå.

-WE'LL BE BACK-

auren

Gode høydepunkt. Utrolig å se hvordan spillerne jublet over målene. Har nesten aldri sett slike jubelscener før i en seriekamp som ikke kan karakteriseres som svært viktig.

Kandol kom til 4 sjanser, ett mål, to hvor han gjorde en god jobb, og en hvor han utrolig nok ikke klarte å treffe målet (heading på corner).

auren

Leeds
Till
I
Die!

CoachKarlstad

KeyserSoze

SveinArve

Noen som har sett Extended highlights av kampen på LUTV?
Hør på slutten av klippet. Wise står å roper "Becks! Come in here!! Becks!!" (for å samles i en ring etter kampen) Samhold.

Så kommer Beckford: "12 points!!! Yeah!!!!"

Det virker som om Becford trives godt og er innstilt på å gjøre en jobb for Leeds.

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Læshy

Bare for å korrigere deg så tror jeg Wise roper "Gus. Gus.."

Men utrolig hærlig å se gleden i ansiktet til Beckford :)

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no