Skrevet av Emne: Leauge 2 next  (Lest 5001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Leauge 2 next
« på: Juli 14, 2007, 02:01:23 »
Har alltid vært evig optimist og trodde vi skulle rykke opp lett til P.L forrige sesong.

Nå tror jeg imidlertid Leauge 2 står får tur, og ikke CCC. Bakgrunn for dette er at alle "stjernene" forsvinner nok en gang (som da vi rykket ned fra P.L). Det har lenge vært klart at Healy forsvinner, så den er grei. Vedder på at han blir en ny kevin philipps i P.L. Idag solgte vi også Blake, og iflg rykter forsvinner Lewis, Creswell, Douglas og Derry. Til og med Beckford, som tross alt bøttet inn mål i leauge 1 ryktes å forsvninne. Som om ikke det er nok ser jeg rykter om at stortalentet Rose forsvinner til Spurs.

Dette var spillere vi måtte beholdt om vi skulle snakket om opprykk. Vi selger unna rubbel og bit, og skal nok en gang bygge opp nytt lag. Kontinuitet er et fraværsord i Leeds, og sportslig satsning er tydligvis noe andre lag en Leeds holder på med.

Dersom vi skulle rykket opp, måttet vi holdt på "stjernene"/våre beste spiller. Bates og Wise klarer imidlertid ikke å få til dette. Greit nok at det kommer inn nye, men de skulle ikke kommet som erstattere for de som reiste, men som forsterkninger i tillegg.

På toppen av det hele må vi leve under et lønnstak i leauge 1, som forhindrer oss i å hente spillere av noe særlig kaliber.

Hadde vi hatt en manager og sjef, som hadde hatt litt folketekke, kunne vi kansje lurt en og annen, på dette nivået, toppspiller. Heldigvis har vi ikke det.

Jeg vet at vi har nok en tung sesong forran oss, og vi havner helt sikkert ikke i toppen.

løkjafsølkajsdf gjhsdfagjkohdlkjgfdsgdfhjkjdfghksdfgjlsdfghjsdfjhkjdsfjhkdgljhkldsfjhksdgjhkgfjdhsljksdgjhkgfjøafsaølksdøasfdkasølfkjasdlkjføfkjfaøsdkjføalksjdfaøljøalskjføalskjdføkl..

Beklager, måtte bare banke hodet litt i tastaturet til slutt der.

Før eller siden kommer vi tilbake, men jeg vet det blir siden.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Kickthemdown

Re: Leauge 2 next
« Svar #1 på: Juli 14, 2007, 02:17:07 »
Feil.. Denne blir lagret i favoritter. Kan garantere at unggutta med Leeds i sjela gjør en like god jobb som "stjernene" . Ærlig talt... Stjerner? Haha [:D]

Mvh

Alta som gleder seg til å se unggutta herje...


sindre12

Re: Leauge 2 next
« Svar #2 på: Juli 14, 2007, 02:42:33 »
vi rykker opp..
rd1 hvilke? vis det er healy du tenker på så har vi bedre enn han vi trenger spillere som har lysten på vinne kamper healy var bare ute etter å komme seg til PL presterte ikke noe og vi får det bedre med Moral!!
flo spilte ikke mye kamper og skorte med en gang en som har lyst er juniorene synes ikke at healy kan ses på som stjerne alså.
blake heller ikke stjerne men god spiller og vi henter en stjerne i michalik!
Beckford 4 England!

Per-Stian

Re: Leauge 2 next
« Svar #3 på: Juli 14, 2007, 02:44:05 »
Vi klarar oss utan Blake, Lewis, Cresswell, Healy, Douglas og Derry. MEN, dette krev at vi hentar inn erstattar som vil blø for Wise og klubben. Slike spelarar er sjølvsagt sjeldne varar (slik vi har opplevd det sidan Venables si tid i klubben med få unntak).

Eit nytt nedrykk kjem ikkje på tale! Men om vi rykkjer direkte opp att er heller ikkje særs truleg (med dagens stall, minus våre best betalte som forsvinn). Får vi has på ein god keeper, Michalik, Prutton og Constantine, så kan situasjonen sjå lysare ut.

Det viktige no er å stagge masseflukten av vår lovande ungdom. Gi dei tillit og god opplæring, så vil dei gjenreise den gamle stormakten Leeds United.

rd1

Re: Leauge 2 next
« Svar #4 på: Juli 14, 2007, 02:46:37 »
Jeg nevner hvem jeg forventer skal ut. Når jeg snakker om "stjerne" (legg merke til hermetegn[:)]) er det på dagens leedslag, altså våre beste spiller.

Vi har da vitterlig ingen ungespillere av kaliber, alle er solgt. Når det gjelder Lubo, står det i en "lubo tråden" at han sam vil beholde ham.

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Juli 14, 2007, 02:47:44 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

jarle

Re: Leauge 2 next
« Svar #5 på: Juli 14, 2007, 02:51:36 »
Enig... vi er nødt til å beholde kvalitetspillere... hvis ikke er vi kun et league 1 lag...

Eneste måten å rykke opp på er å ha de beste spillerne... da kan vi ikke selge alle de nevnte...

Blake og Healy og Derry tror jeg vi kan klare oss uten...
Lewis Cress og Doug vil jeg gjerne beholde.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leauge 2 next
« Svar #6 på: Juli 14, 2007, 03:47:39 »
quote:
Originally posted by jarle

Enig... vi er nødt til å beholde kvalitetspillere... hvis ikke er vi kun et league 1 lag...

Eneste måten å rykke opp på er å ha de beste spillerne... da kan vi ikke selge alle de nevnte...

Blake og Healy og Derry tror jeg vi kan klare oss uten...
Lewis Cress og Doug vil jeg gjerne beholde.



Vi er altså et L1 lag! Det er faktum! Lev ikke i troen på noe annet. La oss ta det derfra! Dessuten hadde vi et lag uten en eneste stjerne spør dere meg! Vi hadde et middelmådig lag som viste seg åvære desidert dårligst i CCC! Stikk fingern, nei forresten hånda i jorda folkens! Støtt L1 laget Leeds United!
Yeboahs vitne

GeirO

Re: Leauge 2 next
« Svar #7 på: Juli 14, 2007, 03:48:20 »
NESTEN uansett hva som skjer tror jeg det hverken blir nedrykk eller opprykk på oss denne sesongen. Men vi vil få merke at det er mange lag som vil ta Leeds denne sesonegn, og som faktisk er bedre enn oss.

Tipper oss som nr 13 (ja, vi vet lite om spillerstallen nå....)

Tør ikke å lagre dette tipset.
MOT

asLeeds

Re: Leauge 2 next
« Svar #8 på: Juli 14, 2007, 06:40:45 »
NR 1 !!!!!!!!!! OPPRYKK!!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

SveinArve

Re: Leauge 2 next
« Svar #9 på: Juli 14, 2007, 06:44:06 »
Vi rykker ikke opp bare ved å hete Leeds United. Vi treng også gode spillere, og det har vi ikke i overflod i skrivende øyebikk. Forest blir vel å regne med, pluss et par overraskelseslag vil det alltid være...
Vi treng fleire GODE spillere og eit klarere spillemønster for å rykke opp, det har vi ikke no

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Re: Leauge 2 next
« Svar #10 på: Juli 14, 2007, 06:59:25 »
Begynnelsen av sesongen blir vanskelig med mange spillere som ikke har spilt med hverandre før. Klarer vi å få sånn noenlunde heng på topp 6 ved juletider, og når transfervinduet åpner igjen 1.januar så skal man ikke se bort i fra topp 6, enten play off, eller kanskje et direkte opprykk.

Mener vi er sterkt avhengige av en noenlunde bra start. Ligger vi halvveis fortapt til midt på tabellen eller litt lengre ned, blir det en "kjedelig" sesongavslutning. Tror ikke vi rykker ned. Men man vet jo ALDRI med Leeds United!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: Leauge 2 next
« Svar #11 på: Juli 14, 2007, 07:00:28 »
quote:
Originally posted by auren

Begynnelsen av sesongen blir vanskelig med mange spillere som ikke har spilt med hverandre før. Klarer vi å få sånn noenlunde heng på topp 6 ved juletider, og når transfervinduet åpner igjen 1.januar så skal man ikke se bort i fra topp 6, enten play off, eller kanskje et direkte opprykk. Da trengs det nye forsterkninger i januarvinduet.

Mener vi er sterkt avhengige av en noenlunde bra start. Ligger vi halvveis fortapt til midt på tabellen eller litt lengre ned, blir det en "kjedelig" sesongavslutning. Tror ikke vi rykker ned. Men man vet jo ALDRI med Leeds United!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Giske

Re: Leauge 2 next
« Svar #12 på: Juli 14, 2007, 07:14:34 »
Tjah... Det verste med måten Leeds har spilt fotball på de siste årene, er den TOTALE mangel på guts å innsats på banen. Jeg blir mørkeredd av å se Leeds spille på den måten!! Når Leeds United blir nevnt skal det gå kaldt nedetter ryggen på motstandere og deres supportere, det har det ikke gjort på en stund.. Helt siden Bowyer, Bakke, Dacourt og Batty osv forsvant, forsvant også mye av den innstillingen som vi mangler pr dags dato, litt "die hard" no nonsence krigerinnstilling. Hvis motstanderene har et "bedre lag på papiret" så takler vi dem i senk;)

Er det noen som gir oss den innstillingen tilbake så er det kanskje Dennis Wise? Med Jon Douglas som innpisker på midten(hvis han ikke forsvinner...?)

så League2 neste? neppe.. CCC?? kanskje?

www.giskeil.no

auren

Re: Leauge 2 next
« Svar #13 på: Juli 14, 2007, 07:19:58 »
5% for nedrykk
20% for direkte opprykk
25% for kvalik plass
50% for plassering i ingenmannsland

Mine tips sånn roughly og raskt...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Re: Leauge 2 next
« Svar #14 på: Juli 14, 2007, 14:25:40 »
Har faktisk liten tro på at Leeds skal rykke ned. Til det er det fremdeles for mange gode spillere der fremdeles.Men hvis noen ifjor på disse tider forklarte meg at Leeds ville rykke ned til L1 så hadde jeg fått krampetrekninger av latter. Så at Leeds skal rykke ned er for meg utenkelig, men det kan faktisk skje hvis eksporten ut av Elland Road fortsetter.



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Leauge 2 next
« Svar #15 på: Juli 14, 2007, 18:06:10 »
quote:
Originally posted by auren

Begynnelsen av sesongen blir vanskelig med mange spillere som ikke har spilt med hverandre før. Klarer vi å få sånn noenlunde heng på topp 6 ved juletider, og når transfervinduet åpner igjen 1.januar så skal man ikke se bort i fra topp 6, enten play off, eller kanskje et direkte opprykk.



tror ikke dette er noe dårlig tips auren
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Re: Leauge 2 next
« Svar #16 på: Juli 14, 2007, 18:45:08 »
Har vanskelig for å tru at Leeds rykker ned endå eit nivå.

Har tru på opprykk ved første forsøk, men veit det vert vanskelig.
Eg venter til eg veit kven som er solgt og kven som er kjøpt før eg tør spå kva plassering vi ender på.

No gleder eg meg vanvittig til avspark 11/8 !!!!

Come On Leeds !



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

rd1

Re: Leauge 2 next
« Svar #17 på: Juli 27, 2007, 19:36:26 »
Min spådom nærmer seg stadig.. Sjansen for at den slår til øker for hver dag!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Re: Leauge 2 next
« Svar #18 på: Juli 27, 2007, 19:40:50 »
Er redd at dette kan skje ja rd1. Vi svekker til stadig laget. Laget blir mere og mere frustrerte tipper jeg. Kan umulig være harmoni innad i klubben nå. Pr dags dato vil jeg tro det er større sjanse for et videre nedrykk til L2 enn det var på denne perioden ifjor når vi diskuterte sjansene for opprykk kontra nedrykk. Hvis noen i fjor påsto at Leeds ville rykke ned til L1 så ville den mannen bli kategorisert som gal



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Cherry

Re: Leauge 2 next
« Svar #19 på: Juli 27, 2007, 19:55:13 »
h.b. - Du har definitivt en dårlig dag i dag......[:)]

Tapping av troppen visste vi kom, eller at Leeds måtte kvitte seg med "BigEarners" - for det er DET som blir gjort nå om dagen...
Med unntak av Rose, som ikke VILLE spille for Leeds, synes jeg det er helt naturlig, ettersom budsjettet er anderledes enn i CCC.

Spøsmålet som "henger", er om Bates i det hele tatt VIL satse noen £££ etterhvert. Er redd han ser an 6 mnd, da Leeds ligger midt på tabellen - og så selger unna.....
Og tilbake til dagens situasjon, kun 20 spillere i troppen i flg The League...er reglene under Administration...
 

Roy

Re: Leauge 2 next
« Svar #20 på: Juli 27, 2007, 20:14:19 »
quote:
Originally posted by rd1

Har alltid vært evig optimist og trodde vi skulle rykke opp lett til P.L forrige sesong.

Nå tror jeg imidlertid Leauge 2 står får tur, og ikke CCC. Bakgrunn for dette er at alle "stjernene" forsvinner nok en gang (som da vi rykket ned fra P.L). Det har lenge vært klart at Healy forsvinner, så den er grei. Vedder på at han blir en ny kevin philipps i P.L. Idag solgte vi også Blake, og iflg rykter forsvinner Lewis, Creswell, Douglas og Derry. Til og med Beckford, som tross alt bøttet inn mål i leauge 1 ryktes å forsvninne. Som om ikke det er nok ser jeg rykter om at stortalentet Rose forsvinner til Spurs.

Dette var spillere vi måtte beholdt om vi skulle snakket om opprykk. Vi selger unna rubbel og bit, og skal nok en gang bygge opp nytt lag. Kontinuitet er et fraværsord i Leeds, og sportslig satsning er tydligvis noe andre lag en Leeds holder på med.

Dersom vi skulle rykket opp, måttet vi holdt på "stjernene"/våre beste spiller. Bates og Wise klarer imidlertid ikke å få til dette. Greit nok at det kommer inn nye, men de skulle ikke kommet som erstattere for de som reiste, men som forsterkninger i tillegg.

På toppen av det hele må vi leve under et lønnstak i leauge 1, som forhindrer oss i å hente spillere av noe særlig kaliber.

Hadde vi hatt en manager og sjef, som hadde hatt litt folketekke, kunne vi kansje lurt en og annen, på dette nivået, toppspiller. Heldigvis har vi ikke det.

Jeg vet at vi har nok en tung sesong forran oss, og vi havner helt sikkert ikke i toppen.

løkjafsølkajsdf gjhsdfagjkohdlkjgfdsgdfhjkjdfghksdfgjlsdfghjsdfjhkjdsfjhkdgljhkldsfjhksdgjhkgfjdhsljksdgjhkgfjøafsaølksdøasfdkasølfkjasdlkjføfkjfaøsdkjføalksjdfaøljøalskjføalskjdføkl..

Beklager, måtte bare banke hodet litt i tastaturet til slutt der.

Før eller siden kommer vi tilbake, men jeg vet det blir siden.

"Who needs Cantona??"



JEG VET AT DET BLIR FØR[:D][:D][}:)]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

27.10.1961

Re: Leauge 2 next
« Svar #21 på: Juli 27, 2007, 20:26:24 »
Vi rykker ned med slik som klubben styres nå.
 

Peter7

Re: Leauge 2 next
« Svar #22 på: Juli 27, 2007, 20:43:10 »
Le auge 2 høres da morsomt ut.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

morvar

Re: Leauge 2 next
« Svar #23 på: Juli 28, 2007, 00:23:40 »
Jeg er heller ikke optimist, mest av en eneste grunn;

Bates vil ikke bruke penger på Leeds.
Vi har som kjent godt under 20 a-lags spillere og kan dermed fylle opp med nye. Bates vil ikke dette før han evnt får "aksjen" tilbake. Og når det er tilfelle at han heller vil vente på aksjen, så prioriterer han det "sikre". Bare så synd at det "sikre" her betyr å slege unna de som kan skaffe £, slik som Cresswell, Douglas(?) og evnt andre som fremdeles er verdt noe..

Dermed er vi ribbet ved ligastart, og vi er langt nærmere nedrykk enn opprykk. Ta en reality-check om du måtte være uenig.. Det værste er at det ser ut til at Bates er veldig fornøyd med tilstanden. Hadde han ment noe ville han i det minste sørga for at spillerne får lønn - slik at de ikke kan dra fra Leeds GRATIS, kanskje Bates våkner da? Skremmende. Og om noen mener noe annet - svar meg da på dette:

- Hvorfor vil ikke Bates ta en "risiko" og hente inn 3-4 forsterkninger? Etter som jeg forstår FÃ…R vi spille i league 1 selv uten aksjen.. Så spørsmålet blir - hvorfor får ikke den inkompetente managern vår lov til å handle spillere? Kan noen forklare meg fornuften i det? Vi KAN handle - hvorfor gjør vi det ikke??

Jeg hadde foran nedrykkssesongen fra PL en tid tilbake 2 målsettinger for Leeds United:

1. Unngå konkurs
2. Unngå nedrykk

Da samme målene setter jeg i år. Klarer vi det er jeg storfornøyd - faktisk! Skal jeg justere dette må nye spillere inn snarest. Sentrallinja vår er jo en stor vits.. Og hva når skader og suspensjoner kommer? Douglas, Flo osv, de er jo av og til utilgjengelige for spill - for å si det forsiktig.. Hva gjør vi da - inn med u16 spillere? Tja.. DE vil i alle fall med stor sannsynlighet kjempe for klubben. Er ikke på langt nær alle "våre" nåværende spillere som gjør det i løpet av en kamp..
« Siste redigering: Juli 28, 2007, 00:28:05 av morvar »
 

Tom S

Re: Leauge 2 next
« Svar #24 på: Juli 28, 2007, 00:37:57 »
No kan du kanskje arrestere meg på dette morvar, men eg meiner ganske sikkert at vi ikkje har anledning til å kjøpe spillere så lenge vi ikkje har aksjen.

Dersom eg har rett i dette, noko eg har, fell heile innlegget ditt i grus.
Du kan like godt slette det.

Lat oss vente å sjå kva som skjer dersom Leeds United igjen kan tenke sportslig før vi svartmaler alt om klubben vår.
Det er tunge tider for oss alle, men det hjelper ikkje på med desse negative innleggene i hytt og pine.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

rd1

Re: Leauge 2 next
« Svar #25 på: Juli 28, 2007, 01:21:14 »
VI HAR LOV TIL Ã… HENTE SPILLERE. Men overgangene må godkjennes av FL..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

morvar

Re: Leauge 2 next
« Svar #26 på: Juli 28, 2007, 07:11:12 »
Tom S:
Kommer ikke til å slette innlegget. Det sammenfatter hva jeg tror skjer - og hvorfor vi er nærmere league2 enn "wankership" i øyeblikket, etter min mening.

Vi kan hente spillere, og det er rett som rd1 sier.. det er noen kriterie de spillerne få fylle. Bla noe med makslønn har jeg skjønt, samt en totatvurdering i fht evnt kjøpesum..
 

Dennis

Re: Leauge 2 next
« Svar #27 på: Juli 28, 2007, 15:34:40 »
Jeg har sagt siden nedrykket at jeg tror vi ender på 14.plass. Akkurat nå føler jeg akkurat det samme, noe jeg hadde håpet ikke ville skje. I sommer ville Bates hente inn flere gode navn på dette nivået, trodde jeg, men det har ikke skjedd.

Vi kan skylde på Bates, fortsatt Ridsdale eller at vi ikke får golden share tilbake, men det forandrer ikke det faktum at neste sesong vil bli en knallhard kamp - kanskje mot nedrykk. [V]

Ønsker ikke å være så pessimist når det gjelder Leeds, jeg skulle gjerne ha gått rundt og ledd av folk som tror vi vil slite, men alle tegnene er der. Spillerne vil vekk, vi har ikke lov å hente nye, vi har ikke penger, vi har en udugelig styreformann som bare skaper misnøye og vi har akkurat rykket ned, samt mistet de beste spillerne som var med på nedrykket. Det høres ikke positivt ut i mine øyne. Håper dagenes Leeds-mannskap motbeviser meg! [}:)]

- Dennis
« Siste redigering: Juli 28, 2007, 15:35:37 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sydhagen

Re: Leauge 2 next
« Svar #28 på: Juli 28, 2007, 16:44:47 »
tror at vi starter sesongen svakt/midt på treet, men i november/desember har det nye laget satt seg, og vi kommer til å ende på direkte opprykk etter en forrykende avslutning av sesongen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Re: Leauge 2 next
« Svar #29 på: Juli 28, 2007, 20:49:48 »
"The United manager has already missed out on several transfer targets, but he is expected to move quickly once the share is returned."

Dette er klipp fra YEP idag, meiner det styrker min mistanke om at Leeds United ikkje kan handle spillere før vi har fått aksjen vår tilbake.



quote:
Originally posted by morvar

Tom S:
Kommer ikke til å slette innlegget. Det sammenfatter hva jeg tror skjer - og hvorfor vi er nærmere league2 enn "wankership" i øyeblikket, etter min mening.

Vi kan hente spillere, og det er rett som rd1 sier.. det er noen kriterie de spillerne få fylle. Bla noe med makslønn har jeg skjønt, samt en totatvurdering i fht evnt kjøpesum..



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!