DIN START 11´ver...

Started by jarle, July 16, 2007, 19:19:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Her er min - dette er å blir et kongelag i nivå 3...

Ankergren*

Frazer Marques Heath Lewis

Carole Douglas Howson Thompson

Creswell Beckford*

Benk:
Parker
Prutton
Westlake
Kandol
Elliot
Flo

* Sign Ankergren...NÃ...
* Tror Becks slår til for fullt iår.. han må ikke slippes... en mann som kan lage kunstmål som han gjorde sist sesong i Scun er det noe ektra med...

Svend Anders

Hadde vi klart å stable dette laget på banen, og samtidig ikke være alt for skadeplaget, kan vi gå en svært lys sesong i møte.

Jeg tror nok at Cresswell risikerer å ryke pga lønna. Det ryktes allerede overgang til Sheff.W. Inn for han tror jeg både Kandol og Elliott kan gjøre en god jobb - eller kanskje Constantine som er mer lik Cresswell (sier jeg uten å ha sett ham).

Også benken er imponerende, om vi kan ha både Westlake og Prutton der, i tillegg til Gylfi... og Weston tror jeg signer.

Etter det jeg skjønner er det fortsatt aktuelt med Casper - selv om vi fikk inn Watford-unggutten.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sheridan

I lokalavisa stod det nylig at Casper kom til å skrive under på en 3 årskontrakt med Leeds, ifølge agenten hans. Han ble sterkt linket til IK Start for noen uker siden.

Stifler

Fevennen tenker jeg, Sheridan?
men å ny er den arktikelen? stod for en stund siden at Han ble sterkt Linket til Leeds.

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Sheridan

1 uke siden eller noe i den duren mener jeg.
Og da stod det at han på det nærmeste var Leeds klar.
Agenten utalte seg...

Er forøvrig enig i røstene som mener vi bør signe Dansken!

SveinArve

Jeg for min del har troa på Elliot i år.

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Giske

Tipper laget blir noe sånt:

Keeper (forhåpentligvis Ankergren)

Richardson    Heath       Marques     Lewis

Carole        Prutton     Douglas     Thompson

Flo         Cresswell

Unggutta blir vel plassert på benken hvis dette laget holder seg skadefri, men Flo og Thompson med flere blir jo skadet etter 4 minutt, så sjansene vil by seg!

www.giskeil.no

Benjamin

ankergen har lige meldt ud i danske medier at han savner afklaring..! han har afvist nogle klubber men jeg ved ikke hvilke..

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

raggen

så bra ut det laget der ja jarle men tror du kan bytte inn flo for cressy(som tilsynelatende forlater klubben)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Svend Anders

Ut i fra Tyskland-troppen og noen gjetninger kan vi se for oss følgend dobbeltdekning på laget i år:

Casper / En av de to på prøve

Fraz/Delph - Rui/???? - Heath/???? - Lewis/Parker

Carole/Prutton - Douglas/Howson - Weston/Westlake - Thommo/Bayly

Kandol/Constantine - Beckford/Elliott

Midtbanen litt tilfeldig fordelt, men med et par forsterkninger (??) til så er vi ikke langt unna å ha både god aldersblanding med mange unge, erfaring fra høyere nivå og noen usikkerhetsmomenter som kan slå begge veier.

Må bare Wise få anledning til å signere spillere nå... og kanskje noen pund til å hente en eller to til som vi kan legge litt mer i. Savner bl.a. kanter, og vi er nødt til å ha flere på stopperplass. det blir igjen en laaaaang sesong...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

jarle

LOOKS GOOD FOR DIVISION... var det 3...

UP UP UP we go!!!

Dennis

Stiller litt spørsmål til kvaliteten på stallen. Enkelte spillere er mer enn gode nok til å være med på å rykke opp, men har vi glemt at det faktisk var dette laget + David Healy og Robbie Blake som faktisk sendte oss ned i League One? Er de plutselig gode nok til at vi skal rykke direkte opp? Jeg håper det...

Men om jeg tror det? Nei. Jeg tror derimot at vi trenger minst ett år på å omstille oss for så å kunne angripe toppen av League One. Ikke misforstå, jeg håper og ønsker at Leeds kan rykke direkte opp til Championship igjen og videre derfra til Premier League, men veien dit virker så uendelig lang. Vi er nå skikkelig i sumpa og hver eneste kamp vil bli et gjørmeslagsmål av en cupfinale, ettersom vi er laget alle ønsker å slå.

Og om akkurat laget er godt nok, så har vi jo en manager vi stadig stiller spørsmålstegn ved. Han er en kriger, noe vi trenger, men han har også altfor mange usportslige krumspring som ikke hører hjemme noe sted - spesiellt ikke i et lag der moralen allerede brister. De også tilbakevendende økonomiske problemene, samt uroen rundt eierskapet vil nok også bidra til en ordentlig tung sesong. Derfor blir jeg litt skremt når flere snakker om å boikotte lagets kamper. Det vil ikke hjelpe på noen som helst måte, i mine øyne.

- Dennis
Marching on together!

sindre12

Loach
delph-Marques-Heath-Parker
Howson-Derry-Prutton-Carole
Flo-Constantine

Benk:
Beckford
Kandol
Lewis
Hamann
Thommo

Tror ikke Ankergren kommer til klubben og derfor Loach eller Haman står..
Beckford 4 England!

Stephenjazz

quote:
Originally posted by sindre12

Loach
delph-Marques-Heath-Parker
Howson-Derry-Prutton-Carole
Flo-Constantine

Benk:
Beckford
Kandol
Lewis
Hamann
Thommo

Tror ikke Ankergren kommer til klubben og derfor Loach eller Haman står..

Hvorfor benke  Beckford, Thompsom og Lewis? De tre er vel kanskje de som greier å løfte opp leeds igjen til det gode selskap forhåpentligvis[8D]
Det blir aldri umoderne å vinne

jarle

Sindre... Lewis med sine innlegg... tross alt god nok for USA´s landslag... men ikke engelsk 3 div???

Thommo er GUD på dette nivået... kommer til å score 10 mål på frispark og 10 målgivende cornere/frispark

VÃ...KN OPP!!!

Beckford slår igjennom denne sesongen garantert!!! Ifølge Wise var han different class i siste treningskamp!!!

sindre12

Nei.
Beckford har vist at han ikke duger i leeds skjorta..
Lewis alt for gammel
thommo ok kansje han kan spille.

mest mulig unge spillere...
Beckford 4 England!

auren

Og hva med Douglas? Hvorfor tror du Delph er så mye bedre enn Frazer?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

90% av alle seniorspillere som eier et par fotballsko, er bedre enn Frazer. Vår desidert dårligste spiller, by far!

Lars E

Dårlig ja.. Sykt at Frazer har vært i Leeds så lenge som han har, men i denne divisjonen bør han da kunne gjøre en brukbar jobb.

Forever Leeds

Forever Leeds

sindre12

delph er ung og må vel være god siden wise satser
fraz er elenedig treg å elendig ut og inn
Beckford 4 England!

Leedsulf

quote:

Nei.
Beckford har vist at han ikke duger i leeds skjorta..
Lewis alt for gammel
thommo ok kansje han kan spille.

mest mulig unge spillere...

Vet ikke om du er seriøs, men jeg svarer likevel.
Så i løpet av de fem innhoppene Beckford fikk, rakk han å overbevise deg om at han ikke duger? Regner da med du så alle de kampene.
Han har bevist han duger i League 1, noe som muligens kommer godt med neste sesong?
Kanskje på tide å våkne opp. Vi er ikke i 2001 lengre.

Lewis er for gammel ja?
Han var i mine øyne en av de bedre spillerne denne sesongen, og jeg tviler på at han gjør seg så mye mer bort på nivået under.

Angående Frazer, som du beskriver som "elendig treg", er vel nettopp hurtigheten hans omtrent eneste styrke.
Ellers er jeg tilbøyelig til å være enig i din beskrivelse av han.

sindre12

Ingen var god sist sesong..

Beckfod skoret ikke mot sandnes ulf en gang.
Flo spillte to kamper å mer mål.
så derfor ser jeg ikke at han kan benkes.
Beckford 4 England!

Leedsulf

sindre12

2001?
Han har vært her i 3 sesonger og skort 0 er d d
flo skoret et på 2 kamper så hvorfor ikke benke han fra starten han må bevise noe han også...
Beckford 4 England!

mari

Loach

Richardson            Heath                 Marques           Lewis

Douglas              Prutton                Thompson          Weston
                                  Howson
                    Beckford              

Subs

Constantine
Westlake
Bayly
Elliot
Kandol
Delph

Eriksen55

sindre12, ikke så bastant kanskje...litt ydmykhet er ikke skadelig. ikke bare meg meg og mine meninger hele tiden, alle som er uenige med meg skjønner ingenting osv.. skjedd før at du tok feil sindre12,kalte meg med flere idiot og andre gullkorn fra barnemunn utsagn...vi diskuterte da douglas..en du mente var den dårligste Leeds spillern som noensinne hadde vært i klubben...årets spiller i fjor bare hehe kan ikke ta deg særiøst da, desverre!

Beckford bøtta inn mål for scun forrige sesong. så han live på E.R forrige sesong i 3-0 seiern over colchester..han utrettet mer på de 20 min han spilte enn det Healy gjorde hele kampen. Uansett, ingen her inne kan si om han duger for Leeds eller ikke..så sant de ikke har fulgt treningene på T.A...han har ikke fått sjansen!

Personlig håper jeg han velges, og samtidig så tipper jeg du sindre nynner på beckford sanger når du har sløyd på skolen :)

Lewis for gammel... samme det så lenge man presterer vel??

hva med douglas nå, ikke med i troppen engang? for dårlig?

sindre12

Douglas glømte jeg helt ut... sorry

derfor mener jeg at beckford blir benka fra start av. Jeg tror også at han kommer inn i laget i løpet avsesongen men Beck
var også på benkn mye i scun og kom inn i kampene såg flere ganger at han kom inn og skoret eller gjorde det bra...
Beckford 4 England!

Eriksen55

glemte Douglas...han er plutselig god nok nå eller? :)

sindre12

grei nok for league
men er ikke en skikkelig god spiller nei
tror det er mange her som ser på han som den store spillern i lage
ødela for oss i fjor litt for det røde kortet og elendig spill til tider...
god de siste månedene .... litt....!!!!    

vis du ser på han som den store spillern våres
tror ikke du vet hvordan vi skal ta gull i denne serien
Beckford 4 England!

Stephenjazz

quote:

grei nok for league
men er ikke en skikkelig god spiller nei
tror det er mange her som ser på han som den store spillern i lage
ødela for oss i fjor litt for det røde kortet og elendig spill til tider...
god de siste månedene .... litt....!!!!    

vis du ser på han som den store spillern våres
tror ikke du vet hvordan vi skal ta gull i denne serien

Douglas spiller på det irlandske landslaget, spilte senest mot Wales. En som spiller på et landslag er nesten uansett ikke en dårlig spiller( unntak selvsagt) Så kompis nestegang bør du ha gjort litt research før du begynner å kalle spillere det ene og det andre, for Douglas er definitivt ikke en dårlig spiller[:)]
Det blir aldri umoderne å vinne