Main Menu

Bilstereo hjelp

Started by h.b, July 17, 2007, 03:28:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hei er på vei for å bytte inn min bil til noe billigere. I den anledning lurer jeg på åssen en Bilstereo virker. Denne jeg snakker om har 4 x 45 Watt og en preout for sub. Er det slik at jeg kan putte disse fire utgangene i la oss si 2 fulltonehøytalere i døren foran, og 2 små diskanter på dashbordet. Bruke så denne preouten til å koble til en ekstern forsterker for kraftigere høytalere i hattehyllen. Eller er denne preouten kun til suber

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

B-m

Preouten er til for å koble på en forsterker, også kan du selv bestemme om du vil koble forsterkeren på en sub eller høyttalerne i hattehyllen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

quote:
Originally posted by B-m

Preouten er til for å koble på en forsterker, også kan du selv bestemme om du vil koble forsterkeren på en sub eller høyttalerne i hattehyllen.

Aaaaii, der va hán tilbake [:)]

Velkommen, gamle (bj)ørn!

Gettin' harder and harder to recognize the trap
Too much information about nothin' Too much educated rap

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Velkommen tilbake gamle venn. Sitter her og funderer som vanlig.
Slik jeg ser problemet mitt for å få best mulig lyd er følgende.Jeg venter med å montere bakhøytalerne frem til jeg får råd til en kvalitetsforsterker ( 4 kanals ) til å drive disse høytalerne i bakdørene samt hattehyllehøytalerne. Eller har en CD spiller for lyd i bil mer enn gode nok egenskaper til å mestre 6 par høytalere. front høytalerne på frontkanalen i spilleren og bakhøytalerne i båkdørene + hattehyllehøytalerne iden andre høytalerutgangen

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag