Main Menu

FLO

Started by ERIK, July 22, 2007, 03:16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Per-Stian

Trur nok at Flo'en måtte ta til takke med eit dårlegare kontrakt enn den han fekk forrige sesong. Trur nok at geografien betydde mykje for han og familien og at pengane kom i andre rekkje. No får vi berre krysse fingrane for at porselenen ikkje knusar og at han får putta nokre mål for oss.

Svend Anders

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Det skal du ikke si for sikkert. Leeds hadde, etter sigende, et lønnstak på £6000 pund i fjor. Det vil si ca 72000 kroner. Det fikk Flo, samt at han fikk £1000 per mål han scoret. Altså, over 80000 på ei uke hvor han scoret mål. Det tror jeg er langt over noe en norsk klubb ville betalt den langstrakte, skadeplagede mannen.

Nå har nok Leeds senket dette taket noe, men ettersom Wise tydeligvis var desperat etter å beholde Tore Andre, så tror jeg ikke lønna er firt så ekstremt mye. Over 50.000 norske kroner i uka tør jeg vedde på han har. Fortsatt mer enn norske klubber ville tilbud - tror jeg! Og hvorfor velger han League One fremfor Tippeliga? Familien bor i London... Tja... Kanskje valgte han pga det, men penger har helt klart spilt en rolle. I våres ble det gjort klart at Flo ikke ble med Leeds ned ved et nedrykk. Nå har plutselig pipa fått en annen lyd. Noe har fristet han, helt klart.

- Dennis

Unnskyld meg, Dennis, men dette er pisspreik.

Tore Andre Flo er en rik mann, han har tjent godt over en kvart milliard bare i fotball. Han vill trolig tjent enda bedre penger på å trappe opp eiendomsinvesteringene/aktiviteten sin mot "skarve" 50.000 i uka.

Han låner/leier huset til Bakke og trives utmerket i Yorkshire, og har ikke minst et godt forhold til både Wise og Bates. Hva han tjener vet jeg ikke, men at han ble i Leeds pga pengene er - kort fortalt - feil.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Dennis

Fikk kanskje mannen til å høre grisk ut og det mente jeg ikke. Og det var egentlig ikke rettet til Tore Andre Flo, men til Leeds-ledelsen, som faktisk signer han og gav han lønnstoppen. Jeg syns en spiller, som har slitt benken i 3-4 år, det er nærmere 10 år siden toppen, samt at han så og si alltid er skadeplaget, er en meget dårlig signing. Så får jeg bøye meg i støvet for at jeg var litt krass i uttalelsene. Det skal ikke gjenta seg!

Men at han fortsatt får mer betalt i Leeds, enn han ville gjort i Tippeligaen, det tror jeg på. Og der sier jeg ikke at det var det Tore Andre også tenkte.
- Dennis
Marching on together!

ERIK

FLO er verdens hyggeligste gutt og dette vet Wise.  Men han må levere !  Kan ikke se at noen har nevnt tiden hans i SIENA, der  
var han toppscorer og det var et dårlig lag som bestilte hver helg mot de beste.

lojosang

Flo har vel fortsatt ungene boende i England også?
Håper for Flo og vår skyld at han får spilt en god del flere kamper i år enn i fjor, og at han får en verdig sorti fra fotballen.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

auren

Tror det blir en enten eller sesong for Flo. Enten suksess, mange mål og "redningsmann", eller så går han mye skadet og putter ingen eller et par. Tviler på at det blir noen mellomting, men skal si meg godt fornøyd med en mellomting :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ERIK

Da er FLO igang som innbytter hvor han fikk 14 + 5 minutter.  Nærmer seg tangering fra ifjor.

Dette går veien

Karl Hot Shot

Flo får i hvert fall ikke mye konkurranse fra Tresor Kandol. Kandol forstod ikke at han hadde scora i går. Først etter at lagkameratene jubla for mål og omkranset ham, gikk det opp for Kandol at ballen hadde truffet ham en meter fra mål og dumpa inn i nettet. Komisk å se på.

ERIK

FLO kan  bli jokern for å rykke opp.  Super sub FLOnaldo

Budda

Flo er ute til slutten av september. Jeg som bare trudde han slet med matchformen. At Flo er skadet er vel ingen bombe da. Er vel den første av utallige skader han kommer til å slite med

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1102290,00.html

Endre

auren

Da lukter det Ameobi på innbytterbenken på lørdag. Wise har nå ihvertfall tro på ham. Men hva med å bruke Howson som spiss? Han har vel spilt i angrep på reservelaget?Kandol og Becks er nok førstevalget, men hvis en av dem skulle bli skadet, eller spiller dårlig, kan jo Howson komme inn og gjøre en god jobb.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Vet ikke helt hva Ameobi står for. Kan sikkert gjøre en grei jobb. Howson kan sikkert også spille spiss, men spørs om det er bedre å prøve å rendyrke han som midtbanespiller.
Endre

flynn

Virker tynt dette nå ja, Beckford virket heller ikke helt fit mot Pompey. Ifølge radiokommentatorene ville han blitt tatt av banen igjen om de ikke allerede hadde byttet tre. Ameobi er vel strengt tatt ikke god nok pr.dd, men det blir han vel heller aldri om han ikke får sjansen. Jeg vil heller ha ham på benken enn en tilfeldig engassjert lykkejeger.

flynn

RoarG

Med Leeds' skadehistorie bør vel Wise kjøpe en ny spiss. Låning innebærer en god del usikkerhet m.h.t. tilbakekallsklausuler (jf. Michalik).

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KeyserSoze

Uansett vil jeg si en ny spiss er fjerde prioritet. Først Keeper, ving og stopper. Begynner å haste nå..

espenm

Flo kom innpå i matchen mot Forest, hvordan var hans prestasjoner i denne matchen?

arneg

Dette er akkurat som forventet.  Blir stadig forundret over at forumdeltagere teller Flo som et fullverdig angrepsalternativ i Leeds.  Hans jobb blir primært å holde klubbens fysio (hvis vi har noen lengre) sysselsatt. Utifra det så virker det korrekt å hente inn et spissalternativ til.  Problemet er jo at det begynner å bli dårlig tid i forhold til å hente de tre/fire spillerne vi trenger.

RoarG

Leeds har tynn stall, og Wise får ikke tak i den lovende Tranmerespilleren han vil ha. Helt enig i at vi trenger keeper først og fremst. Vi får se hva Wise greier å spa frem denne uken.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KeyserSoze

quote:
Originally posted by RoarG

Leeds har tynn stall, og Wise får ikke tak i den lovende Tranmerespilleren han vil ha. Helt enig i at vi trenger keeper først og fremst. Vi får se hva Wise greier å spa frem denne uken.

Ja, ikke så lenge igjen av uka nå...

ragnar

Pleier som regel å skje ganske mye i timene før vinduet stenger...

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

quote:
Originally posted by arneg

Dette er akkurat som forventet.  Blir stadig forundret over at forumdeltagere teller Flo som et fullverdig angrepsalternativ i Leeds.  Hans jobb blir primært å holde klubbens fysio (hvis vi har noen lengre) sysselsatt. Utifra det så virker det korrekt å hente inn et spissalternativ til.  Problemet er jo at det begynner å bli dårlig tid i forhold til å hente de tre/fire spillerne vi trenger.

Med Flo sine innhopp i sesonginnleiinga kan vi vel gjerne seie at han er ein vital spelar for klubben vår. Klart det er irriterande å sjå at han har blitt skadd på ny, men så lenge han kan kome tilbake og bidra til å snu kampar i vår favør igjen, så skal eg vere nøgd. Godt å ha ein "super-sub" i ermet.

Likevel er eg open for ein ny spissigning dei neste 36 timane. Det kan bli for mykje ansvar og jobb for Kandol og Becks i lengda.

arneg

Hvor mange kamper har han spilt de siste 3 åra?  Enten fra start eller reserve?  Det er mildt sagt merkelig at en spiller som sannsynligvis kommer til å spille mindre enn 10 kamper opptar en plass i en stall som i utgangspunktet er liten

Papi

Flo skadet igjen?

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leeds04

Ja, tre uker! Skade på trening. Synes jeg har hørt det før...

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Papi

Omg!!

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Stifler

2-3 uker blir han ute.

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

TYPISK!

- Dennis
Marching on together!

Masinga

Det er noe dritt med disse skadene. Samtidig vil jeg uttrykke et forsvar for Flo. Han har spilt på et høyt nivå tidligere, faktisk på aller høyeste nivå. I likhet med Thompson. Selv om Flo går rundt skadet, tror jeg han har noe å tilføre laget og har noen triks å lære vekk til våre kommende stjerner.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

flynn

I følge Aftenposten går Flos kontrakt ut "neste måned", i likhet med to andre spillere. Stemmer dette, og hvem er i så fall de to andre ?

flynn

Per-Stian

quote:
Originally posted by flynn

I følge Aftenposten går Flos kontrakt ut "neste måned", i likhet med to andre spillere. Stemmer dette, og hvem er i så fall de to andre ?

Meinar å ha lese at han fekk eittårskontrakt med oss. Dei to andre kan kanskje vere Clapham og Lucas?