Kamptråd Energie Cottbus 23. juli

Started by Volda69, July 24, 2007, 00:31:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Volda69

Kampen startar kl. 19.30 norsk tid. Blir nok tøft mot Bundesligalaget. Dette vert vel ein kamp for å drille forsvarsfirar igjen.

MOT
MOT

Peter7

Tipper 3-0 til Leeds.
Hat-trick av Kandol.

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Kamptråd! Jippi! Har en hundrings på Leeds-seier i kveld!

- Dennis
Marching on together!

Sander

Tipper 0-2[V], men håper på et mål i dag altså. Veit guttane trener veldig hardt, men vi trenger mål for selvtillittens skyld!! Hadde vært deilig med ett par faktisk[:D]

h.b

Er redd for nok et tap.2-0 denne gangen

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sander

Går kampen på yorkshire radion? Noen som veit?

Ferre

Vi taper nok i kveld ja, 1-0.

-WE'LL BE BACK-

RichardSveum

Stor tro på scoring i dag, men blir nok tøft bakover. 1-3 (Beckford)

Sander

Sander

Laget: Loach, Frazer, Heath, Marques, Lewis, Douglas, Prutton, Thompson, Westlake, Kandol og Beckford.

Benken: Elliott, Hamman, Weston, Howson, Parker, Bayly og Mouloud..

Constantine er visst skada... Bombe?

Sander

Volda69

Eg må seie eg likar at Wise toppar laget i pre season-kampane. Eg er optimistisk med tanke på seriestarten.

MOT
MOT

Sander

Om vi kan holde på dette laget og få inn ett par-tre til, er også jeg veldig positiv

RichardSveum

Sander

Tror han og Delph også er på benken.. Hørte de nevnte Delph, og han står ikke på den offisielle sida.. De skriver aldri hele laget

Sander

Der får jeg ikke hørt mer på radio

Volda69

Må nok betale for å høre mer RobbieBlake. LUTV kan for øvrig anbefalast på det varmaste. Tilgang til å sjå alle Leeds-scoringar i Premiership. Har kosa meg med mål frå dei to kampane eg såg i 1996, i tillegg til alle nordmennene som har vore innom laget.

Der scora Cottbus[:(]

MOT
MOT

Volda69

Skela putta på eit fint[:(] frispark. 2-0

MOT
MOT

Leedsulf

Har lenge vurdert LUTV.
Hvordan fungerer det? Binder du deg for kun én sesong om gangen, eller vil abonnomentet fortsette helt til du selv sier opp?

Tore

jeg får noe tull om at jeg må oppdatere noe software når jeg har forsøkt å abonnere på LUTV..... Noe som har vært borti det samme ??

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

Volda69

Du kan velge mellom abonnement i ein månad for £3 eller årsabonnement for £30. Det trur eg det er verdt etter å ha hatt det i nokre få dagar. Som nevnt , tilgang på utallige scoringar, alltid TV-intervju og samandrag etter kampar, og sjølv under preseason er det nesten daglege intervju. Så kan ein alltid høyre på Leeds-kampar direkte.

Ein må seie opp skriftlig, men det er fort gjort, og så må ein sjølvsagt vere villig til å betale med kredittkort over nett, men der brukar det ikkje å vere noko tull med engelske fotballklubbar.

MOT
MOT

Volda69

Ad LUTV: Eg fekk beskjed om å installere Real Player, og eg installerte gratisversjonen, og då funka det med ein gong.

MOT
MOT

Volda69

Leeds har hatt sine sjanser, både ved Kandol og no Rui.

MOT
MOT

Ferre

quote:
Originally posted by Volda69

Eg må seie eg likar at Wise toppar laget i pre season-kampane. Eg er optimistisk med tanke på seriestarten.

MOT

Ja, men da er det ekstra bekymrende at vi verken klarer å score mål eller vinne kamper...

-WE'LL BE BACK-

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Volda69

quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Volda69

MOT

Ja, men da er det ekstra bekymrende at vi verken klarer å score mål eller vinne kamper...

-WE'LL BE BACK-

Heilt einig, Ferre. Leeds er ein klubb og eit lag i motgang, så dei treng å få positive opplevingar på banen snart. Likevel er det vel få som trur at sigeren skal kome mot EC. Det er klart det er ei kjempeutfordring psykologisk å spele seg saman som lag i kamp etter kamp der ein møter sterkaremotstand.

Der scora Kandol!!! 1-2

MOT
MOT

Sander

JIPPI!!! Skreiv akkurat at Kandol, akkurat som ikke fjor, ikke klarer å score.. Jeg sletta heldigvis den posten og han motbeviste meg

Volda69

Rødt kort til Douglas. Kommentatorane veit ikkje kvifor. Må ha vore noko han sa.

MOT
MOT

Sander

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com