Skrevet av Emne: Pro Cycling Manager 2007  (Lest 4103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Pro Cycling Manager 2007
« på: Juli 26, 2007, 23:15:47 »
Har lasta det ned og fikk det te å virke. Ganske artig spell, tross en døv kommentator, noe dårlig grafikk og forferdelig musikk. Har ikke fått satt meg helt inn i det, blant syns jeg lagtempo er et rent elende å vinne.

Andre som har det spellet?

- Dennis
Marching on together!

Budda

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #1 på: Juli 26, 2007, 23:39:27 »
Er det mulig å dope rytterne på spillet?
Endre

Dennis

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #2 på: Juli 27, 2007, 00:02:54 »
quote:
Originally posted by Budda

Er det mulig å dope rytterne på spillet?




Hehe, det skulle vært lov. Nei, det er ikke det, men det som er spesielt er at syklistene pr etappe har kun 3 vannflasker som fungerer som en slags booster på spurtenergi og utholdenhet. Helt teit selvsagt, men det øker spillbarheten ettersom du ikke bare kan gå i brudd som du lyster. Du må spare energi og slikt. Veldig artig spill! En etappe på 200km tar på spillet kanskje en halvtime, tre kvarter i virkeligheten uten at jeg har tatt tida. Du kan speede det opp helt til x8 i fart eller bare simulere etappene dersom det er lite viktige løp osv. Men det er veldig givende når du har trøyene og gi beskjed til de andre om å beskytte kapteinen i feltet og kjøre inn brudd i intervaller osv. Spillet er veldig lite også, ca 800mb i torrent

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #3 på: Juli 27, 2007, 02:28:31 »
Skal laste det ned nå, link til en bra torrent fil?

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #4 på: Juli 27, 2007, 02:36:54 »
Jeg lasta ned fra mininova trur jeg. Læshy tipset om torrentz.com en gang. Det er en samleside over torrent-nettsteder. Ellers er vel piratebay som regel en ganske god "leverandør." Du må helst bruke Deamon Tools 4.09 for å mounte det. Har ikke prøvd med andre, men kommentarene på mininova.org tydet på at du kan få problemer med å få det i gang med andre programmer. Ellers klikker spillet litt ofte (litt merkelig, ettersom det ikke klikka før jeg leste en anmeldelse av spillet der det stod) synes jeg, men det autolagrer seg hele tida, så det butde ikke være no altfor stort problem.

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #5 på: Juli 27, 2007, 02:48:12 »
Takk, laster ned nå.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #6 på: Juli 28, 2007, 15:56:15 »
Fått det til Ferre? Har fått til et par spurtseiere, samt en etappeseier der en sterk klatrer rykket i siste bakke. Veldig artig!

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #7 på: Juli 28, 2007, 18:28:28 »
Jepp, et veldig morsomt spill! Har ikke fått spilt det så mye, men har fått en spurtseier pluss et par andreplasser.

-WE'LL BE BACK-

Læshy

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #8 på: Juli 28, 2007, 19:22:22 »
Jeg legger ved en lenke til www.PCMNorge.com , som er en nettside for Pro Cycling Manager-serien som jeg driver sammen med en annen.

På forumet finnes masse nybegynnerhjelp, dog er det ulovlig med crack og nedlasting der. Så ikke still slike spørsmål der ;)

It´s only one United... Leeds United!
« Siste redigering: Juli 28, 2007, 19:27:18 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Dennis

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #9 på: Juli 30, 2007, 00:28:49 »
Takker, Læshmaister! Forumet ditt er genialt for oss nybegynnere. Hvilket lag anbefaler du å starte med? Kommer meg liksom ikke helt videre i karrieren, samme hvem jeg begynner med. Csc er jo klart det enkleste, men har liksom løst å være litt underdog. Likevel har jeg løst å ha en som kan vinne store ritt sammenlagt, dermed er Credit Agricole ute. Discovery liker jeg ikke og Rabobank har Rasmussen. Står egentlig mellom Csc, Lampre og Saunier Duval faktisk, selvom sistnevnte ikke har noen stor sammenlagt rytter. T-Mobile da?

- Dennis
Marching on together!

Læshy

Re: Pro Cycling Manager 2007
« Svar #10 på: August 05, 2007, 16:51:57 »
T-Mobile er helt klart et lag å begynne med om du vil ha et outsider lag, som i tillegg satser ungt. første sesongen kan bli litt tøff for Gerdemann/Rogers, men i den andre sesongen blir Gerdemann meget god med riktig trening.

Mange nybegynnere starter allikevel med Team CSC for å få litt seire på den første saven. Lampre sitt mål er helt klart GdI, så om du ønsker TdF-seier er det feil lag å satse på. Ellers har Lampre også gode muligheter i klassikerne, samt at de har to gode spurtere i Bennati og Napolitano.

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no