Main Menu

Sympati

Started by harvey, July 29, 2007, 18:08:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

harvey

Var på Brann kampen mot Stabæk.  Seier til Brann 3-0.[:)]  Men tilbake til sympatien.  Hadde på meg T-shirt med LEEDS merke på.  Først ble eg stoppet av en liverpoolfan utenfor stadion.  Hadde en prat med denne fyren som "stoppet" meg med ordene :Det kaller eg supporter, dette står det respekt av.  Etter en "drøs" rundt det som skjer/skjedde rundt LEEDS tusler eg videre inn på stadion.  Kommer til porten, der er det flere hyggelige kommentarer om "drakten".[8D]
Etter å ha komt inn på stadion blir det flere som legger merke til LEEDS merke, å flere hyggelige kommentarer.[:I][8D][:)][:)][8D]

Asbjørn

quote:
Originally posted by harvey

Var på Brann kampen mot Stabæk.  Seier til Brann 3-0.[:)]  Men tilbake til sympatien.  Hadde på meg T-shirt med LEEDS merke på.  Først ble eg stoppet av en liverpoolfan utenfor stadion.  Hadde en prat med denne fyren som "stoppet" meg med ordene :Det kaller eg supporter, dette står det respekt av.  Etter en "drøs" rundt det som skjer/skjedde rundt LEEDS tusler eg videre inn på stadion.  Kommer til porten, der er det flere hyggelige kommentarer om "drakten".[8D]
Etter å ha komt inn på stadion blir det flere som legger merke til LEEDS merke, å flere hyggelige kommentarer.[:I][8D][:)][:)][8D]

...og så jeg som i pausen begynte & lure på om det var  du [:)]
(satt noen seter lenger bak...).

Så det var altså det [:D]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

harvey

Hallo Asbjørn!!
Om det er muligt å få bill. til rbk, så er eg der kanskje då også.
Da kan du ta kontakt om så skjer.  11. aug. altså.

Trygve

Burde du ikke gått i rødt på Brann kamper :)

daffi

AndyMathie

Hadde på meg Leeds drakten da jeg var å så Gutan banke RBK på lørdag. Fikk masse av samme type oppmerksomhet. Alle ønsker oss opp. I hvertfall de skandinaviske supporterne.

Har en følelse at det i England er noe helt annet og at de godter seg på vår elendighet.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Roy

Følger man klubben sin i tykt og tynt så har man i alle fall krav på respekt!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Hartey

HARVEY//Hur gick det Joakim Sjöhage?

Asbjørn

quote:
Originally posted by Hartey

HARVEY//Hur gick det Joakim Sjöhage?

Han kom inn i sin første seriekamp denne søndagen. Da kom han inn etter ca 2 minutter av den 3 minutter lange tilleggstiden [:)]

Det er vel konstantert at han ikke var matchfit da han kom. Så han drives hardt på feltet nå. Og blir tenkt på som "long time investment."

Han fikk en kamp fra start i "fotballferien" og da imponerte han ingen...

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Var på Oasen/Fyllingsdalen i formiddag. Vel ute etter handlerunden finner jeg en lapp på frontruten: Leeds 4 Ever og Marching on Together" [:)]
...hadde det ikke vært såpass tidlig på dag hadde jeg trodd det var du, Runar. Det var kanskje faren din??? [8)]  Eller anyone???

Iallefall, United we stand:

...det var gjerne disse som gjorde uslaget:

They say that patriotism is the last refugee   To which a scoundrel clings
Steal a little and they throw you in jail  Steal a lot and they make you king
There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss
What's a sweetheart like you doin' in a dump like this

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan