Leeds-Huddersfield den 08 desember

Started by h.b, July 30, 2007, 04:52:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå er flybiletten booket. Drar 07 desember og tilbake den 10 desember med Sterling til Nottingham.
Hotel i Leeds blir The Met.
Leste et sted at det blir satt opp fellestur til denne kampen. Stemmer dette.

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

morty

SveinArve

hei. vurderer kampen mellom Leeds og Huddersfield. Er det no problem å få kjøpt billetter til kampen på samme dag? eller må man bestille i forveien? må man da være member i dinna Bates-klubben?

Vurderer fly fra Vigra fredagen, hotell i London til lørdag, tog til Leeds, kamp lørdag, og kamp søndag i London. Kanskje en PL kamp. usikker om det blir natta i Leeds eller London.

noen tips?

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

h.b

Håper vi ses da SveinArve. Jeg drar nok på Torsdag kveld og hjemreise sent søndag

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

SveinArve

Prøver igjen:

"hei. vurderer kampen mellom Leeds og Huddersfield. Er det no problem å få kjøpt billetter til kampen på samme dag? eller må man bestille i forveien? må man da være member i dinna Bates-klubben? "

:)

CCC - here we come

http://www.godoyil.no
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

h.b

Uansett hvem Leeds møter i denne divisjonen får man lett billett til kampene i billettlukene. Men hvis du har et spesifikt ønske om en bestemt plass må du nok bestille på forhånd.
Håper dette hjelper deg. personlig skal jeg kjøpe billett på fredag den 07 des i bilettluken. Dette for å slippe å stå i noe særlig kø på kampdagen

Håkon

Hei

Satser på denne kampen jeg også, Fra Bergen. tror det blir Jet2 til Newcastle og tog. noen andre Reisetips, fly etc for reisen
Leeds for alltid

roaldv

Er også veldig interessert i denne kampen, Ser at det blir omtrent halve prisen å reise Tor-Tir i forhold til Fre-Man fra Trondheim til Stanstead. Virker forlokkende, til tross for ekstra hotellutgifter.

Er Marriott bra?

janove

Sjekk Etaphotel.com. £32 pr natt hele uka.
Ca samme avstand fra sentrum som Jurys Inn.

pesi

Reiser over ei uke å ser nok Port Vale kampen også. SÃ... blir det Huddersfield på lørdag![8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

dtage

Min bror og jeg reiser over for å se LU mose Huddersfiels. Har tilgode å se dem tape live. Ganske godt gjort mhp. hva som er prestert de siste sesongene. Hotell for helger er ikke bestilt ennå, men vi bodde bra og billig på Hilton sist. Denne gangen har vi valgt å bruke KLM via Amsterdam til Bradford. Fant ut at de få hundrelappene det er å spare på å reise til London bare forsvinner i reisetid. Gleder oss stort og tror d blir skikkelig trøkk på tribunen(og på Commersial etterpå). Regner med å treffe mange like gale LU supporterer fra Norge. Noe fellesarrangement?
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

soumoh

Hvordan i alle dager klarer du å komme deg til Nottingham med Sterling H.B? Jeg finner ikke Nottingham i lista til Sterling.

We'll be back.
We'll be back.

h.b

Det står ikke Nottingham. Det står East Midlands Airport

roaldv

Reiser sammen med en kompis (Pool-fan[xx(] - men har lovt å sympatisere med Leeds for anledningen!) fra Trondheim til Manchester via Amsterdam med KLM. Fant ut at dette var greie tidspunkt og OK priser. Ligger på Etap Hotel fra fredag til søndag. Utrolig billig hotell, men det er vel mulig at standarden ikke er helt topp, da...

Ser ut som det blir masse nordmenn på kampen, så det burde vel vært mulig å treffes i forkant?

dtage

Da ble det Etap. Ca. kr. 1300 for to pers. tre dager med "frokost". Tenker standarden holder i massevis for oss. Sikkert plastikk så det holder, men bare det er rimelig rent og ryddig er det greit. Tror det blir en livat helg med mange likesinnede. Blir det fellesarr. med omvisning på ER på fredag?
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

fakie0

quote:
Originally posted by h.b

Nå er flybiletten booket. Drar 07 desember og tilbake den 10 desember med Sterling til Nottingham.
Hotel i Leeds blir The Met.
Leste et sted at det blir satt opp fellestur til denne kampen. Stemmer dette.

TUNI

Hei.Dattera og eg reiser over fra sola på fredag morgon,skal bu på jurys inn 3 netter Har vert over 3 ganger før men aldri fått seier så den må komme nå.
TERRY COOPER

Sheridan

Vurderer en uke (3-10 des) med kampene mot Port Vale og Huddersfield.
Skal tråle nettet etter reise alternativ fremover..

janove

quote:
Originally posted by Sheridan

For de som skal bo i Leeds i minst 7 dager, er det muligheter å bo i et nytt leilighetskompleks som heter City Space. Dette ligger i Regent Street, ca 5 min gange fra markedet. Det vil koste £38,50 pr natt.

Jeg har selv vært på visning i dette komplekset. Man bor bedre her enn på hvilket som helst hotell.

Dersom noen er interessert, så kan jeg maile telefonnummer.

MooCow

Berre dei ikkje finne pao å flytta kampen so e eg pao tribunao å :)

laddi

quote:
Originally posted by janove

quote:

For de som skal bo i Leeds i minst 7 dager, er det muligheter å bo i et nytt leilighetskompleks som heter City Space. Dette ligger i Regent Street, ca 5 min gange fra markedet. Det vil koste £38,50 pr natt.

Jeg har selv vært på visning i dette komplekset. Man bor bedre her enn på hvilket som helst hotell.

Hvor langt ligger den i forhold til togstationen....tenkte meg og fam over i mars!!!! bo fra torsdag til torsdag!!
Bergen Whites

janove

quote:
Originally posted by laddien

quote:
Originally posted by janove

quote:

Hvor langt ligger den i forhold til togstationen....tenkte meg og fam over i mars!!!! bo fra torsdag til torsdag!!

Du går til togstasjonen på 10 min.

Læshy

Han far og jeg har igjen tenkt å ta turen over like før juletider (som i de to foregående årene). Denne kampen passer mest sannsynligvis best, må bare sjekke med tentamner etc. på skolen først.

Er det noen som vet om billige fly og hotellmuligheter. Bor i Halden, så Oslo er mest relevant å dra ifra...

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

pesi

Reiser også over, kommer til Leeds på torsdagen sammen med 11 stk[8D]
Skal også se Port Vale på tirsdagen!

skal bo på Marriott alle 11![8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!

Petter F

Virker som om det blir utrolig mange nordmenn i Leeds denne helgen.  Vi drar 8 stykker fra Sarpsborg fredag - mandag.  Skal også bo på Marriott.
Som de fleste har fått med seg åpnes også East Stand Upper til denne kampen, så det ventes storinnrykk. Billetter kan kjøpes på Leeds United sine hjemmesider 21 dager før kampstart (om du er medlem av Members Club kan billetter kjøpes ytterligere 14 dager før dette).
Ellers så kan jo som tidligere nevnt Jan-Ove Klausen være behjelpelig med å skaffe billetter, seg egen Topic på dette.

MVH
Petter

roaldv

Dette blir bare så bra. Halve(?) LUSCOS på tur :D
Gleder meg vanvittig....

Victor

Vi er 10 stk. fra Bergen (+ att det kommer 4 stk. som bor i London) som reiser med KLM til Amsterdam og derfra til Brighton. Vi skal bo på Hilton.

Victor

Kjell Skjerven

Sånn,dao har eg og bestilt tur til Huddersfieldkampen :)
Side before self,every time.

Tompengpung

Hei, vi er tre stk som skal på Huddersfield-kampen 8. des. Noen som vet om det blir omvisning på Elland Road fredag 7. ?

pesi

http://www.leedsunited.com/page/StadiumToursDetail/0,,10273,00.html

har enda ikke tatt denne turen.
skal du ta turen må den forhåndsbestilles. hvis ikke du klare finne 10 stk da kan di ta turen utenom.

Jeg har ikke tatt turen å har nok noen andre i reisefølget som er inntressert i å bli med på turen!