Må le litt egentlig når det gjelder hva som skjer

Started by h.b, July 31, 2007, 17:34:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Galgenhumoren kommer snikende inn når jeg leser dette. leeds United Superstore må avvise kunder som skal betale for ting. Hva er grunnen. Jo de har kun mulighet til å ta betalt med Cash
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3072122

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

rd1

ser på hjemmesiden til leeds at det samme gjelder billettkjøp..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Torgeir

Prøvde å bestille over internett i går, men det gikk jo til h....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

oak-tjome

nå skrus krana igjen! bankforbindelsen forlater skipet og det er et dårlig tegn. Når bankene har mista trua er virksomheten ferdig. Ã... leve på "cash only" går ikke. Vi har ingen kredittverdighet lenger og mye tyder på at Bates har "rømt"!

jarle

NOK ER NOK!!!

FY FAEN.........

Jeg har vært stolt Leeds fan siden 73...
Det har tæret hardt på stoltheten de siste årene...
hver eneste dag har det kommet negative nyheter...
en gang nå og da blir vi løfta opp noen dager for så å synke enda lengre ned...

Nå er vi på nivå med et skolekorps... nei selv de har vel en bærbar kortmaskin idag... MEN IKKE SUPER LEEDS!!!

BATES DU ER EN SKAM!!!
HVA VIL DU EGENTLIG... KAN DU FORTELLE OSS DET... HVA FAEN ER DU DRIVER MED!!!

Erik M

Herregud for noen fjols.  Har dere fått med dere at Leeds er under administrasjon?  Problemet med betalingsterminaler i supportershoppen er ren rutine og ikke særlig spennede nyheter.

Det som er veldig foruroligende i samme artikkel er at det ikke er satt noen dato på når ligaen og klubben skal møtes.  Det spilles muligens meget høyt i en nervekrig mellom Bates og Ligaen.  Gamler Bates på at de ikke våger å holde Leeds United utenfor ligaen???

Eriksen55

er det mulig å ta slik på vei...Ikke noe unormalt i dette. Syntes folk er så jævlig negative og tar sorger på forskudd. å Alltid ha trua er en egenskap jeg er glad for at jeg har. Men desverre er det mange som alltid frykter det verste og graver opp så mye dritt og sluker alt rått(spes HB)

Mange her som bør stille seg frivillig i galgen og må spise noen latterlige ord og utsagn, ikke hvis eller om...men NÃ...R Leeds er tilbake der de hører hjemme:=)

Torgeir

quote:
Originally posted by eriksen55

er det mulig å ta slik på vei...Ikke noe unormalt i dette. Syntes folk er så jævlig negative og tar sorger på forskudd. å Alltid ha trua er en egenskap jeg er glad for at jeg har. Men desverre er det mange som alltid frykter det verste og graver opp så mye dritt og sluker alt rått(spes HB)

Mange her som bør stille seg frivillig i galgen og må spise noen latterlige ord og utsagn, ikke hvis eller om...men NÃ...R Leeds er tilbake der de hører hjemme:=)

Hadde vært greit å få lov til å kjøpe fotballbilett da..eller[8D][8D][8D]

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Alu69

Kjøpte 3 stk. draktar til ungane forrige veke fra ER og betalte disse med VISA, det gjekk heilt greit. Dette må då ha skjedd siste veke, tragisk....og patetisk.....
Men me kjem attende!!!

Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

fmtj

Dette er tross alt en utrolig situasjon for storklubben Leeds! Ingen troverdighet og ingen tidsfrister, det er faktisk alvorlig. Ligaen begynner jo for svingende om kun kort tid!
Yeboahs vitne

SirOlsen

quote:
Originally posted by eriksen55

Er det så veldig rart egentlig?.. Alle har forskjellige "smerteterskler".. Greit nok, dette med betalingsterminalen er nok ingen stor sak, men du må da vel være enig i meg som ganske mange andre at vi har vel fått vår "dose" med dårlige nyheter de siste åra?.. Og vi har ikke akkurat blitt overøst av gode.. eller synes du det? [:)]
-SirOlsen-