Skrevet av Emne: Leeds - Wigan  (Lest 13230 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Egil

Re: Leeds - Wigan
« Svar #120 på: August 05, 2007, 02:10:33 »
Har ikke sett kampen selv men blir jo direkte glad av å lese innleggene i denne tråden. Faren er bare at jeg får nok et håp som kommer til å bli knust sønder å sammen..... Eller???
 

h.b

  • Gjest
Re: Leeds - Wigan
« Svar #121 på: August 05, 2007, 02:17:34 »
Hvis dette er det som kommer til å kjennetegne sesongen er jeg optimist, men vi må huske på at dette er en treningskamp fra begge sider. Når vi taper så presiserer vi at det er en treningskamp.I dag tapte vi mot et premier league lag og er på tuppa. Når vi vinner så er vi på tuppa. Jeg venter og ser til etter de første 5 kampene før jeg gir min dom, men jeg er optimist på lagets vegne



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Leedsulf

Re: Leeds - Wigan
« Svar #122 på: August 05, 2007, 02:54:28 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Gardner blir den neste Woody/Kelly:)


Hysj! Tottenham er kanskje inne her og leser [:p]

Volda69

Re: Leeds - Wigan
« Svar #123 på: August 05, 2007, 03:05:21 »
Fekk ikkje sett kampen i dag pga slektstreff, men etter kommentarane å dømme, så kan me alle vere optimistar med tanke på serieopninga neste helg. Det er godt å lese at dokke meiner at Leeds verkar bedre organisert bak enn tidlegare. Dessutan byrjar det verkeleg å løsne for Beckford. Me må for all del halde på han!!!

Pust ut, Leeds-vener, etter ei mare av ei veke. No er det snart serieopning. Me gler oss!!

MOT
MOT

Cherry

Re: Leeds - Wigan
« Svar #124 på: August 05, 2007, 17:05:28 »
Synes det som var "gromest" var at stallen viker TRENT!! De orker!
Ellers bare herliii" med unggutta, MÃ… de bli brukt...
Forsiktig optimist nå, men det er svar og innhente etter ca 10 kamper ....da ser vi hvordan laget står kvalitetsmessig i League 1.[:)]
 

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #125 på: August 05, 2007, 18:22:37 »
Men vil tro at hvis vi ikke rykker opp på første forsøk, så vil vi miste, Beckford,Douglas,Howson, osv.
Tror at denne sesongen, med -15 poeng, er en stor sjanse for å rykke opp!




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

SirOlsen

Re: Leeds - Wigan
« Svar #126 på: August 05, 2007, 18:42:15 »
Kanskje vi til og med mister klassespilleren vår Tresor Kandol også..
-SirOlsen-

Ove

Re: Leeds - Wigan
« Svar #127 på: August 06, 2007, 00:51:56 »
Jeg blir optimist når jeg leser alle innleggene her. Og så gjelder meldingene fotball også, og ikke utenomsportslige greier [:)]

Jeg synes vi, i motsetning til de to siste årene, har hatt gode resultater i treningskampene, og vi har møtt minst like god motstand også, kanskje bedre til og med.

Dette sammen og det faktum at vi stiller med mange egenproduserte unggutter gjør meg glad.
 

Stifler

Re: Leeds - Wigan
« Svar #128 på: August 06, 2007, 00:57:27 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Kanskje vi til og med mister klassespilleren vår Tresor Kandol også..



Hvorfor skal du være så rar?[:I]




Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-