Sympati / Skandale

Started by bakkjen, August 05, 2007, 05:27:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bakkjen

Man kan sitte her og diskutere hvor håpløse Leeds er og har vært de senere årene. En ting jeg reagerer kraftig på et at vi som er Leeds supportere på vår hals skal lide av at en Tulling ved navn Peter ****** ødelegger klubben vår ØKONOMISK. Så kan man se kontraster til Italiensk fotball hvor klubber som Juventus og Fiorientina osv. driver med kampfiksing. De driver med organisert idioti. Vi blir lammet av noen idioter som driver klubben til helvette. Og vi skal få mer straff en de. For å ta denne diskusjonen videre til en annen idrett har du Toure De France. Driver man med juks skal man kastes ut. Leeds driver ikke med slikt, bare en gjeng med amøber som har drevet klubben tidligere. Det kan vi ikke lide av. Og i tillegg mener jeg faktisk at de som solgte Leeds til Ken Bates andre gangen bør bla opp mer penger eller få straffen... Er ikke vår feil at de selger til en håpløs "foretnings" mann...

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

Leppan

Enig at vi blir straffet hardt, men blir vi straffet hardere enn Juventus? De ble fratatt seriemesterskapet i Italia, kasta ut av CL, sendt ned i Serie B og fratatt poeng før seriestart.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

bakkjen

JA, for at de driver med juks...

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

SirOlsen

Ser poenget Leppan illustrerer, men jeg må si meg enig med bakkjen her.. hva i helvete har fotballaget Leeds gjort galt annet enn at apekatter styrer klubben?... :p
-SirOlsen-

peacock

På tide å glemme Ridsdale. Mye rart er skjedd etter at han ble sparket ut. Jada, gjorde stor skade, men det har også Bates&co gjort.

h.b

Vi bør konsentrere oss om det faktiske forholdet pr i dag. Skal vi finne syndebukker, må vi nok lengre tilbake enn Ridsdale. Hva med de som ga Ridsdale disse lånene. De burde da ta noe av atøten når det gjelder det økonomiske hvis man skal være ærlige med hverandre.
Nei la oss holde oss til Leeds de siste årene. Der sitter Bates og sitter i overkommelig fremtid. Nei Bates er min syndebukk nr 1

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

quote:
Originally posted by h.b

Vi bør konsentrere oss om det faktiske forholdet pr i dag. Skal vi finne syndebukker, må vi nok lengre tilbake enn Ridsdale. Hva med de som ga Ridsdale disse lånene. De burde da ta noe av atøten når det gjelder det økonomiske hvis man skal være ærlige med hverandre.
Nei la oss holde oss til Leeds de siste årene. Der sitter Bates og sitter i overkommelig fremtid. Nei Bates er min syndebukk nr 1

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

"rister på hodet"
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Skjønner ikke hva du rister på hodet av sydhagen. Men feilen som ble gjort er gjort. Leeds satt med uhorvelig mye gjeld når Bates tok over . det er sikkert. Men istedenfor å gjøre som han gjorde. Han satte nemlig det å få ned gjeld føre sportslig suksess. Hvis han hadde vært villig til å spytte inn 3-4 millioner pund på spillere ifjor for å forsterke laget så er jeg sikker på at Leeds hadde overlevd selv med minus 10 poeng. Isteden så solgte han unna alt som faktisk var av spillere og var ikke villig til å tenke fremgang sportslig. Hittil  så har han fortsatt denne linja