Hvem er TV2`s beste ekspertkommentator?

Started by dexter90, August 06, 2007, 04:27:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dexter90

Jeg må bare si at Bengt Erikssen er klart best. Han sier mye riktig og interresant. Nils Johan Semb har en god 2.plass.
Frode Olsen er også bra=)
Hva syns dere??

Eirik

Syns Frode Olsen er slitsom å høre på, spesielt som kommentator. Enda verre er Bjørn Johansen, som tydeligvis ikke har forstått clouet med mikrofon, og dermed prøver å nå ut til de tusen hjem bare ved å heve stemmen! Bengt Eriksen er bra ja, behagelig og kunnskapsrik. Samme skussmål kan Semb få, mens Anita Rapp ikke er det helt store. Jente er hun også..[:P]

Men den beste er i Canal+, Lars Tjærnås!

Sten

TV2 hater Odd- Vi hater TV2. Nuff said.

Sten
Sten

lojosang

Jeg holder en knapp på Finn Aamodt. [:D]

Fotballekspertkommentatorer har jeg ikke helt sansen for. Hvis de var så fryktelig eksperter ville de hatt trenerjobber, og ikke sittet og tørrprata med Davy Watne. [:P]

Drillo og Eggen likte jeg, da de i sin tid holdt på med dette. Etter at de nye reglene kom i TV2 og NRK om at disse ekspertene på død og liv skulle være så uavhengige syns jeg mye av vitsen og moroa med "eksperter" forsvant, da man har utelukket de beste kandidatene i utgangspunktet. Altså de som har fotball som SKIKKELIG jobb.

Eller Harumpf-harumpf, ting var mye bedre før i tida, om dere vil [:D]
- Leif Olav

lojosang

quote:
Originally posted by Eirik
Anita Rapp ikke er det helt store. Jente er hun også..[:P]

Ja, fysj! Jentelus!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Gunnien

veldig enig med lojo.. best om dei ikkje er der..

Lars E

Forever Leeds

auren

IVAR HOFF!!!!

synd han er borte!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

IVAR HOFF!!!!

synd han er borte!

Neida, han er ikke borte. Bare plassert mer der han hører hjemme. Var det ikke de yngste årsklassene av Norway Cup-finalene han kommenterte i helga [:)]

I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn, there's someone there, other times it's only me
I am hanging in the balance of the reality of man
Like every sparrow falling, like every grain of sand

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Bengt Eriksen er den beste ekspertkommentatoren i TV 2s studio. I kommentatorboksen klarar Semb seg best. Frode Olsen passar betre i eit studio enn som kampkommentator, då vert han berre slitsam. Morten Langli er også grei å høyre på, men han kan vel ikkje kategoriserast som "ekspert".

Bye

Bah, sullikene i TV2s fotball-redaksjon lider under av at de må tørrprate om alt og ingenting,fortrinnsvis ingenting, fordi TV2 må tjene inn den milliarden de har brukt på rettighetene til sjiten. Og ikke greier de seg særlig bra heller. Fotball-analyser av typen "hva føler du nå", "hvor viktig var denne kampen for deg/laget ditt" og "ballen går der og forbi ham og dermed blir det mål", jaggu ikke mye ekspertise ute å går,nei. Takke meg til Arne Scheie og kvarterslange reportasjer om det lille av relevanse; tv2 sliter.
Trønder i Bergen!

Einar

Denne evindelige "strålende foppall"-kommenteringen til Semb'en kan jeg styre min begeistring for.
For øvrig er nok desverre "ekspertene" ikke tilstrekkelig eksperter til at analysene holder spesielt høy kvalitet, men siden de åpenbart har det morsomt så kan vel jeg også ha det morsomt.

Som vi alle vet så er det en mann med kulevom plassert i en lenestol foran tv'en med et ølglass i umiddelbar nærhet som er den største eksperten på dette ballspillet. Jeg avventer evt. hyldest til tv2 stiller med en slik figur..

HåvardK

quote:
Originally posted by Einar

Som vi alle vet så er det en mann med kulevom plassert i en lenestol foran tv'en med et ølglass i umiddelbar nærhet som er den største eksperten på dette ballspillet.

Takk skal du ha, Einar! Dette kom overraskende - og jeg trykker den positive omtalen til mitt bryst! For ikke å si kulevom!

lojosang

Han siktet nok til meg, Håvard! [:D]

Forresten hadde de jo Nordlie inne en stund mens han mangla skikkelig arbeid. Kvalifiserer han, Einar?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

auren

Et eksempel på at Semb ikke er noen ekspert er situasjonen med Eirik Bakke og denne svenske Stabækspilleren i fjorårssesongen. En av de styggeste taklinger man har sett. Semb syntes gult kort var greit. Det uttalte han også ETTER han hadde sett situasjonen i reprise.

auren - som vil ha tilbake Ivar Hoff..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lars E

Oooh den taklingen var syk... rødt uten tvil.

http://www.youtube.com/watch?v=hy94gU-1stg

Forever Leeds

Forever Leeds

Einar

quote:
Originally posted by lojosang

Han siktet nok til meg, Håvard! [:D]

Forresten hadde de jo Nordlie inne en stund mens han mangla skikkelig arbeid. Kvalifiserer han, Einar?

Et tospann med Håvard og lojo hadde vært konge!! [:D].

Nordlie mangler jo ølglasset, lojo - Hallo?

HåvardK

Hadde kanskje vært en viss fare for avsporinger med et slikt tospann, dog...