Kontrakt: Flo signet for ett år

Started by kjelvi, August 09, 2007, 18:48:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Tore Andre Flo have signed initial one year deal.

Kilde: Roy Blackwell, Leeds

flynn

Da er vel alle vi regnet med på plass! Spennende å se om Wise gir seg nå, eller om det dukker opp noen overraskelser i de nærmeste dagene. Vi er vel noenlunde dekket på de fleste plasser, så de neste som kommer bør vel være folk som går rett inn og forsterker laget får vi håpe.

flynn

auren

Ikke overraskende sliter Flo med en skade. Får bare håpe at han kan holde seg skadefri. Skal si meg fornøyd hvis han er skadefri halvparten av sesongen.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

CASPER
LUND
LOACH

FRAZER - RUI - HEATH - LEWIS
GARDNER - DELPH - ?  PARKER

CAROLE - DOUGLAS - THOMPSON - WESTON
BAYLY - PRUTTON - HOWSON - DERRY - WESTLAKE

BECKFORD - CONTANTINE
FLO - KANDOL - ELLIOT

litt tynt på stopperplass med andre ord.. ellers ser det helt konge ut!!! i league 1 vel å merke...
mye å fixe på om vi skulle rykke opp... da må vel alt byttes ut mer eller mindre?

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Stifler

Noen som kan fortelle meg hvorfor alle kun får 1 års kontrakter?

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Sleivind

quote:
Originally posted by auren

Ikke overraskende sliter Flo med en skade. Får bare håpe at han kan holde seg skadefri. Skal si meg fornøyd hvis han er skadefri halvparten av sesongen.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Det er vel samme skade som han har slitt med hele tiden? Eller er det noe nytt og spennende han har greid å pådra seg?

Sleivind

quote:
Originally posted by Stiffler

Vil tro det ikke akkurat er gull å signere langtidskontrakter med spillere som er rundet 34 år?

rd1

Står til slutt i artikkelen om Flo på de offisielle sidene, at det kan komme flere signinger før helga!

Flo holder topp leauge 1 nivå skadefri, men blir han skadefri?? Neppe.. Kansje han kan bli joker i enkelte kamper!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Sheridan

quote:
Originally posted by Stiffler

Håpet er vel at denne gjengen kan bringe Leeds opp i League one, deretter må jo en ny ganske kraftig fornyelse av laget for å hevde seg i CCC. Kan det være noe sånt som ligger bak? Samtidig kan det vel også tolkes som om Wise og Poyet er usikre på hvor av en del av disse spillerene står kvalitetsmessig? Derfor er en 1 årskontrakt gunstig(?).

Erik M

Man kan jo spørre seg om Flo er rett mann.  Lite tyder på at han kan komme tilbake som en viktig spiller i noen klubb (please prove me wrong).  Jeg velger likevel å tolke denne signaturen som et meget postivt tegn.  Flo trenger ikke kontrakten - han kunne legge opp å sikkert finne en karriere innenfor eller utenfor fotballen.  Jeg tror Flo ser at "her blire det morro - her vil jeg bli".

Roy

quote:
Originally posted by Erik M

Man kan jo spørre seg om Flo er rett mann.  Lite tyder på at han kan komme tilbake som en viktig spiller i noen klubb (please prove me wrong).  Jeg velger likevel å tolke denne signaturen som et meget postivt tegn.  Flo trenger ikke kontrakten - han kunne legge opp å sikkert finne en karriere innenfor eller utenfor fotballen.  Jeg tror Flo ser at "her blire det morro - her vil jeg bli".

... og han får spille for junaitid [:D][:D][:D]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

KeyserSoze

quote:
Originally posted by jarle

CASPER
LUND
LOACH

BECKFORD - CONTANTINE
FLO - KANDOL - ELLIOT

litt tynt på stopperplass med andre ord.. ellers ser det helt konge ut!!! i league 1 vel å merke...
mye å fixe på om vi skulle rykke opp... da må vel alt byttes ut mer eller mindre?

Kan ikke skjønne annet enn at dette laget skal kunne gjøre det bra i L1. Men det sa jeg jo om fjorårets lag og CCC også..

Men helst en stopper til takk. Gjerne Lubo.

rasandeokse

quote:
Originally posted by KeyserSoze

quote:
Originally posted by jarle

CASPER
LUND
LOACH

BECKFORD - CONTANTINE
FLO - KANDOL - ELLIOT

Kan ikke skjønne annet enn at dette laget skal kunne gjøre det bra i L1. Men det sa jeg jo om fjorårets lag og CCC også..

Men helst en stopper til takk. Gjerne Lubo.

Delph er vel Venstreving og Gardner høyre ving. Bayley har spilt litt høgre back i preseason men er egentlig sentral midt..

Bra å se et lag nå hvor man har unge spillere som backup kontra gamle ringrever, kan love bra for fremtiden at ungutter som Elliot, Gardner, Wilkinson, Delph får spilt noen a kamper..

auren

Har vi signert Loach???

Delph har både spilt høyre back og høyre ving. Gardner er høyreback.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Er optimiist jeg...rett & slett[8D]
Ferdig med rettsak, klar for sesongen.

Let the game begin!!!!![;)]

TrJ

Er mer enn klar for sesongstart jeg også etter alt styret!

Gleder meg! :-)

/Terje
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Papi

Nå har me signert to skadde spisser?? Flo og Constantine??

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

quote:
Originally posted by Papi

Nå har me signert to skadde spisser?? Flo og Constantine??

I`d rather walk alone

Selvsagt! Og i tillegg har vi jo Prutton og Thompson! [:D]

- Dennis
Marching on together!

Leppan

Hvor mye av preseason programmet har Flo vært med på? Alle vet jo han er  skrøplig til beins, men hvor står han kondisjonsmessig?

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Ferre

Bare håper han kan holde seg skadefri, slik at han kan gi oss noen mål i løpet av sesongen.

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Flo skadefri?
Nnæææ, rimer ikke.

Våkn meg opp fra marerittet.

Nei, Flo kan vel gjøre det bra hvis bare stilkene fra Stryn står for ei pubtackling eller to.....noe JEG betviler. Pay as you play står der forhåpentligvis i kontrakten.

soumoh

Jeg ville bare kondolere til alle Leeds fan med denne signeringen. Rett og slett patetisk.

We'll be back.
We'll be back.

baste

Får vente til Jul med å dømme, er jo lov å håpe på at Flo skal bli skadefri og kunne bidre. Tommo trur jeg derimot mere på...Come on..Start serien nu...gleder meg..for det kan bare gå en vei..OPP

Sheridan

quote:
Originally posted by baste

for det kan bare gå en vei..OPP

er du nå heeeelt sikker på det, Baste?

arneg

Håpløst.  Nå mente jeg at plagene har vært mange og lange nok.  Som både VIf og Leeds-supporter så vet jeg mye om Flos helse, hadde håpet at han dro jeg til Sogndal og pleide alle skadene der.  Men, men man kan jo håpe ?

Giske

Gi Flo en sjanse! Hvis han noen gang blir skadefri så er han mer enn god nok for League1. Gi ham et halvt år å bevise seg på, før vi sender han til avliving...

www.giskeil.no

Beckford

ikke vits å skrive 3års kontrakt med en 34 åring då! heller bedre å ha han 1år! og satse på vi finner en ung og bedre spiss vi kan satse på!! i mellomtiden!

Peters

Det er bare Leeds som kunne hente en 34 år gammel spiss som ikke har spilt regelmessig fotball på 5 år......[xx(][V]