Main Menu

Ligacupen

Started by Runar, August 13, 2007, 23:58:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Jeg synes at vi i ligacupkampen bør benytte oss av spillere som ligger i vannskorpen til å spille førstlagskamper! Jeg vil at endel ungutter skal få lov spille, men også at spillere som har slitt med småskader skal få "hvile"

Vi har ganske mange alternativer i midtbaneregionen og det skal bli en utfordring for Wise og holde spillerne happy!

Jeg kunne tenke meg dette laget!

--------------Ankergren--------------

Garner - Rui - Parker - Lewis

Weston - Douglas - Howson - Delph/Carole

---------Elliot------Beckford---------

Sub: Frazer, Heath, Prutton, Delph/Carole, Kandole

Jeg mener at Frazer må hvile han er akkurat tilbake fra skade, det samme gleder Heath - Helst ville jeg at Parker skulle få spille venstreback, men siden Heath nettopp er tilbake fra skade så kan d være greit å hvile han. Vi har ikke akkurat råd til å miste Heath i storedeler av sesongen.

Thommo klarer nok ikke løpe 90 minutter i 2 kamper på rad i løpet av 4 dager. Dessuten har vi endel gode alternativer i den posisjonen.

Med Carole eller Delph som kant alternativ har vi muligheten til å få i gang de mer klasiske kantspillerne våre....Westlake har aldri imponert meg noe særlig og jeg mener Wise må benytte muligheten til å prøve ut andre spillere i den posisjonen

soumoh

Vi bør hvile nøkkkelspillere som Thompson, Heath, Lewis, Rui, etc.

Jeg går for følgende lag:

Ankergren
Gardner - Parker - ? - ?  
Prutton - Douglas - Howson - Carole
Elliot - Flo

Subs: Richardson (han er vår reservekeeper), Delph, Kandol, Prutton

Bayly og Rui spiller ikke. Bayly er fortsatt suspendert og Rui er visst skadet.

We'll be back.
We'll be back.

Asbjørn

I denne fasen av sesongen må vi benytte enhver anledning til å spille sammen en første-ellever. Om noen er slitne må de selvfølgelig hvile, ellers er det bare å kjøre på!!!

Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, ""I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Holder med i at de yngste, samt en del reserver burde spille denne kampen. Jeg er ikke helt opplyst på hva en ligacup-seier vil innbringe av penger, men det er nok ikke stort. Vi kan selvsagt være maks heldige, vinne de to innledende rundene og trekke Liverpool, Chelsea, Manchester Utd eller Arsenal i tredje runde, men det vil også være gambling med spillere som kan bli skadd.

I vår posisjon har vi ikke råd til å miste spillere som Lewis, Heath, Thommo m.fl. i lengre perioder, derfor mener jeg flere av disse burde hvile. Ja, Absjørn har rett i at vi trenger å kjøre inn en førsteellever, men ikke til enhver pris. Macclesfield vil nok spille hardt mot våre "stjerner" - om vi ennå har noen status, noe jeg regner med - og det vil nok bli en tøff kamp.

Min mening er at spillere som Delph, Gardner, Elliott, Howson og Carole burde spille!

- Dennis
Marching on together!

Runar

Jeg vil ikek at vi skal skifte ut hele laget...men vi er sårare for skader i enkelte posisjoner....Og enkelte spillere er sårbare etter en hard preseason! Så Heath, Frazer og Thommo bør hviles!

Fripp

Stil med beste lag. Liga-cupen er veien til europa......

Torgeir

quote:
Originally posted by Asbjørn

I denne fasen av sesongen må vi benytte enhver anledning til å spille sammen en første-ellever. Om noen er slitne må de selvfølgelig hvile, ellers er det bare å kjøre på!!!

B.Dylan

Enig med du Asbjørn...med den pre season vi har hatt så trengs det.[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Dennis

Det var forresten ikke meninga å kalle deg Absjørn, Asbjørn! [:)]

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

quote:

Fullstendig einig, Assbear. Samkøyr og samspel laget tidleg i sesongen. Kan ikkje fatte viss nokon er sliten allereie no, då bør dei legge opp! Men Frazer bør ut av laget for godt! Gjerne sett inn Delph eller Gardner i hans posisjon.

flynn

Hmmm, enig med Asbjørn m/venner jeg og, men postet tydelig i feil topic..

flynn

AndyMathie

Helt enig Percy, få vekk Frazer så fort som mulig.

Og jeg som engang tenkte at Frazer var bedre enn Kelly. Hadde ikke mye peiling da nei:/

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Sheridan

quote:

B.Dylan

Enig, Asbjørn.

Papi

Sliten etter ein kamp? Nei her må dei kunne spela med toppa lag. Tanken på mulig Europacupspel må vera bonus nok til og feie dette laget av banen.

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

quote:
Originally posted by Papi

Sliten etter ein kamp? Nei her må dei kunne spela med toppa lag. Tanken på mulig Europacupspel må vera bonus nok til og feie dette laget av banen.

I`d rather walk alone

Det går vel ikke på det at spillerne er slitne alt, men heller på det at dersom halvskadde spillere spares i dag, så vil de kunne spille viktigere kamper seinere i sesongen. Allerede lørdag møter vi et antatt topplag, mens neste helg har vi Nottingham Forest borte. Etter det igjen, kommer Blackwell og Luton på besøk. Vi trenger alle de beste spillerene i de kampene.
Leeds United vinner ikke ligakøppen, derfor mener i alle fall jeg at første pri er å komme seg over streken, for så å eventuelt se mot play-off. Vi har ikke den bredeste stallen i verden og jeg mener at ligaen er viktigere enn mikke mus-køppen. Køpp er gøy, men ligaen er alltid viktigst.

Om vi skulle ryke i kveld, med eller uten toppet lag, er ikke det noen krise. Det positive er færre kamper, det negative er at et tap kan være dårlig for selvtilliten og flyten vi forhåpentligvis kan bygge opp. Ikke noe mer enn det.

- Dennis
Marching on together!

Robin

Rothery skulle jag vilja se spela. Lite konstigt att han inte fått vara med på någon försäsongsmatch  med A-truppen. I reserverna har han ju gjort bra ifrån sig.

McMidjo

Tror Wise foretrekker å drille inn førsteelveren på treningsfeltet, og tror derfor vi får se et tilnærmelsesvis rent B-lag med Douglas som midtstopper. Vill gjetning - men Douglas ble jo med hell benyttet som midtstopper i preseason:

............Ankergren..............
Gardner - Douglas - Madden - Parker
Carole - Prutton - Howson - Delph
..........Flo - Elliott............

Mulig Westlake/Hughes på midten i stedet for Carole/Delph.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Budda

Er viktig at unggutta får prøve seg her. Håper at Howson, Gardner, Elliot og Bayly får prøve seg. Har trua på denne Elliot
Endre

morvar

--------------Ankergren--------------

Garner - Rui - Wilkinson - Parker
Carole - Douglas - Howson - Westlake

---------Elliot------Beckford---------

Ankergren er jo selvskreven (noen som vet noe om Lund?)
Bak vil jeg ha Garner og Parker på hver sin backplass. Ville prøvd Wilkinson sammen med Rui.

På midtbanen kunne jeg tenkt meg å la Carole & Westlake få spille på seg litt sjøltillit! Vi betalte jo ganske dyrt for Westlake, selv om det var en venstreback som gikk motsatt vei i tillegg..

På topp syns jeg Elliot bør starte, men sammen med Beckford.

fmtj

Samkjøring av spillerne har jo de to siste åra vært umulig i Leeds. Vi har vel nesten rekord i antall ulike spillere benyttet i løpet av en sesong og dette har resultatene blitt preget av. Jeg har tro på at det skal brukes en stamme i laget for at det skal fungere, folk som blir kjent med hverandre og finner hverandre på banen. Det ville vært gøy med et lag som kan hverandres fornavn å ikke må be mesoillere snu seg for å vise navnet på ryggen!
Yeboahs vitne