RIDSDALE AGAIN?

Started by SOL, August 15, 2007, 03:05:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SOL

Ser på Sky txt at Cardiff skylder 30 m £, godt jobba Ridsdale. Stemmer dette har jeg vondt av Cardiff supporterene, men la Ridsdale få sin straff [}:)]

Tom S

Ingen sympati for Cardiff supporterene frå mi side.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

MacMurder

Sympati ???? Ingen nåde bør vises.

raggen

LOL!!!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

DaGa

Steike for en fyr! Skjønner ikke hvordan han klarer det. Er han helt koko i huet?

30 mill£???! Har han virkelig brukt så mye penger i Cardiff?

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Stifler

haha:D

Spurs taper 1-3 og Ridsdale gjør det muligens igjen!:D

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

jarle

Cardiff er et lage jeg ønsker alt godt sammen med Pistol Pete...  hehe!!!

Og Spurvene bør få på seg de blå buksene... det er kun Real Madrid og Leeds som ser bra ut i helhvit!!!

soumoh

Jeg hater Cardiff. Så dette er bare bra.

We'll be back.
We'll be back.

abbe

Haha hahaha hoho! Selv rævva mi ler!
De kunne vel like gjerne valgt David Toska til formann!

rai

Det endrer ikke dagens situasjon, men det har forundret meg de siste par årene. Sitter man i et styre innebærer det et klart ansvar. Her klarer noen å tjene penger på å drive bedriften Leeds United inn i en Finance Credit situasjon med gjeld uten dekning.  Så overlater man til andre å prøve rydde opp. Hvor er ansvaret?  Ja Peter får lov til å fortsette i ny klubb mens Leeds desperat har kjempet for å unngå konkurs. Lykke til Cardiff, dere leste vel ikke CV`n til Peter Ridsdale?[xx(]

Einar

Ingen overraskelse akkurat, men klarer noen å straffe svinepelsen denne gang? Neppe...

sindre12

YESS elsker denne nyheten!!

J***** skoten fyr!!!
Beckford 4 England!

Sydhagen

skjønner ikke skadefryden her inne. er dere virkelig så historieløse?
her snakker dere om sympati fra andre klubber i en annen tråd og så kommer dette..?

ridsdale burder vært fengslet for lenge siden pga det han gjorde i leeds! og nå ser det jammen ut som om det samme skjer i cardiff...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Ridsdale burde ikke få lov å forvalte sitt eget matbudsjett en gang.
Som Champions League-vinner med Cardiff på CM9X i hine hårde dager sier jeg stakkars Cardiff.
Fansen har min medfølelse. På den annen side visste de godt hva de fikk når de ansatte Ødelanden i egen person.
Sikker fete tider for akvarieutleiebransjen i Wales.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

AndyMathie

Ja det er synd for fotballen at menn som Peter Ridsdale får fortsette å ødelegge sporten vi elsker. Dette bringer kun negativitet og ønsker ikke våre værste fiender skal få oppleve det Leeds har opplevd de siste årene.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

kjelvi

Min mor har lært meg bl.a. å ikke være skadefro på andres bekostning.
MEN jeg klarer ikke å la være.
HATER Cardiff Shitty!

Sorry mamma!

Jon R

Pussig sammentreff. Det begynte vel å ryktes om Leeds finansielle problemer en kort stund etter at Risdale hentet inn Fowler til klubben. Nå skjer det samme i Cardiff. Ridsdale har aldri tatt selvkritikk for det han gjorde med Leeds. Er derfor ikke spesielt overrasket over at han ser ut til å begå samme feilene i Cardiff. I motsetning til mange andre her inne, har jeg sympati med klubben og dets supportere. Ingen klubbs supportere fortjener å oppleve det vi har gått gjennom de siste åra. [xx(]

Jon R.
Jon R.

KeyserSoze

Cardiff supporterne fortjener ikke dette, like lite som vi har fortjent den nedturen vi er i. Ridsdale burde sitti inne for lengst.

fmtj

quote:
Originally posted by Jon R

Pussig sammentreff. Det begynte vel å ryktes om Leeds finansielle problemer en kort stund etter at Risdale hentet inn Fowler til klubben. Nå skjer det samme i Cardiff. Ridsdale har aldri tatt selvkritikk for det han gjorde med Leeds. Er derfor ikke spesielt overrasket over at han ser ut til å begå samme feilene i Cardiff. I motsetning til mange andre her inne, har jeg sympati med klubben og dets supportere. Ingen klubbs supportere fortjener å oppleve det vi har gått gjennom de siste åra. [xx(]

Jon R.

[size=2]Dette synes jeg var et meget godt innlegg! Det er grunn til sympati for fansen og de som gjør en hederlig innsats! Det er ikke veien å gå og unne andre klubber det vi har vært gjennom! Personer som Ridsdale ødelegger for mange- å kose seg over elendigheten andre fans opplever er tåpelig- tenk hvordan vi har hatt det i måneder og år nå folkens! Skal vi fryde oss må det være de gangene vi slår de i fotball, ikke når griske svin ødelegger klubben deres!

[/size=2]
Yeboahs vitne

Torgeir

quote:

Jon R.

Jon R...ta deg en tur til Cardiff som Leeds supporter. Er sikker på att du forandrer mening.

Cardiff er holigans...ja ja kanskje ikke alle, men....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Eriksen55

syntes det er smålig å fryde seg over at andre kan få de problemene vi har hatt..det unner jeg ingen. Mhistorieløst. Men at man ønsker Ridsdale når og ned, er en annen sak. Håper han blir tatt før klubben går på en smell.

Eriksen55

quote:
Originally posted by Torgeir

quote:

Jon R.

Jon R...ta deg en tur til Cardiff som Leeds supporter. Er sikker på att du forandrer mening.

"We will be back"

Torgeir

Det kan man vel si om mange Leeds supp også...ikke rent lite piss dem har stilt i stand. Men det er ikke jeg, og 90 % av de vanlige supp til Leeds og Cardiff. Idioter finnes overalt i alle salgs miljøer.

Mer opptatt av å glede meg over det sportslige i Leeds nå, enn å¨hovere over at andre klubber ser ut til å gå på en "Leedssmell"

rett og slett smålig og historieløst å hovere over det.

Jon R

quote:

quote:

Jon R.

"We will be back"

Torgeir

Sikkert ikke alltid så hyggelig å være bortelagets supporter i Leeds heller. Allikevel har vi fått sympatierklæringer fra øst, vest, nord og sør den siste tiden. Synes Leeds supportere med hell kan ta lærdom av dette, Torgeir. [8)]

Jon R.
Jon R.

asLeeds

er enig med mange her, vist dette er riktigt føler eg med dei stakkars Cardiff supporterne!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

MacMurder

Kanskje noen kunne informere Grimsdale at Seth Johnson står uten klubb?

Torgeir

Edvind...dette er ikke å hovere. Dette er rein og skjær fakta....Vet om 2 familier i Leeds som ble reglerett banket opp i Cardiff i fjor. Derav to sønner på 10 og 12 år.

Vet ikke om du har sett progarammet om Cardiff supportere, men regner med att du ikke har det siden du støtter Cardiff. Programmet handler om en gruppering(husker ikke hva de kaller seg) av såkalte supportere som kun er ute etter bråk og ja de er mange...og det går faktisk langt inn i ledelsen. Mulig det har blitt bedre, men velger og ikke støtte Cardiff til det motsatte er bevist.

Leeds har hatt sine holigans og har sikkert noen få ennå. Har vært på snart 140 kamper med Leeds og har kun sett noe småknuffing.

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

McMidjo

Her ser det jo ut som det dukker opp en gjeldspost på 30 mill pund (360 millioner norske kroner!) fra før Ridsdale sin tid i Cardiff. Om dette medfører riktighet, må jo Ridsdale ha vært fullstendig korka om han kjøpte Cardiff uten å kjenne til denne gjelda….. Utrolig  - og usannsynlig...

Og Cardiff er i tillegg igang med å bygge nytt stadion til 100 mill pund (noe som med litt Ridsdalesk underbudsjettering skulle bety noe i overkant av 2 milliarder norske kroner!)?

Selv om Ridsdale sin rolle i denne saken ikke kan sammenlignes med den han hadde i Leeds er det jo allikevel en del ’morsomme’ likhetstrekk, og særlig interessant er det jo at det er et utenlandsk investeringsselskap (som ingen kjenner eierne av) som er den største kreditoren. Om denne saken går så langt som Leeds sin sak, vil jo dette bety at den engelske skattefuten kan anke en eventuell CVA med samme argumentasjon som i tilfellet Leeds. Cardiff -25 poeng?

Noterer meg at Ridsdale beskyldes for å ha forledet sitt eget styre , og dette høres jo også svært kjent ut....

Fascinerende, aldeles fascinerende....  
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Torgeir

quote:

quote:

quote:

Jon R.

"We will be back"

Torgeir

Sikkert ikke alltid så hyggelig å være bortelagets supporter i Leeds heller. Allikevel har vi fått sympatierklæringer fra øst, vest, nord og sør den siste tiden. Synes Leeds supportere med hell kan ta lærdom av dette, Torgeir. [8)]

Jon R.

Vis meg støtteerklæringene fra Cardiff supporterne??????

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Eriksen55

quote:

Edvind...dette er ikke å hovere. Dette er rein og skjær fakta....Vet om 2 familier i Leeds som ble reglerett banket opp i Cardiff i fjor. Derav to sønner på 10 og 12 år.

Vet ikke om du har sett progarammet om Cardiff supportere, men regner med att du ikke har det siden du støtter Cardiff. Programmet handler om en gruppering(husker ikke hva de kaller seg) av såkalte supportere som kun er ute etter bråk og ja de er mange...og det går faktisk langt inn i ledelsen. Mulig det har blitt bedre, men velger og ikke støtte Cardiff til det motsatte er bevist.

Leeds har hatt sine holigans og har sikkert noen få ennå. Har vært på snart 140 kamper med Leeds og har kun sett noe småknuffing.

"We will be back"

Torgeir

hva så? jeg støtter ingen hooligans eller andre bråkemakere. Jeg sympatiserer med de vanlig supporterne, de som er som deg og meg. At noen unger har fått bank av noen cardiff supp, er tragisk. men tror ikke det er ensbetydende at cardiff supp er verre enn andre. sjelden du hører om noe tull rundt cardiff.

Men det har jo vært noen tråder om sympati her. Bla det med anken/poengstraff...mange som ble flyforbannet over mangel på sympati fra andre klubber....og mange av de samme kaster seg på første sjanse selv til å hovere over andre klubbers problemer. Er det det som kalles dobbeltmoral!?
Nå vet jeg ikke hva du har sagt om akkurat det Torgeir.  

Du må gjerne mislike cardiff og ønske dem alt vondt og la dem få oppleve alt vi har måtte gå igjennom, men om det kun er pga at de har hooligans som er ille så syntes jeg den er syltynn.. for som sagt før..alle lag har desverre idioter som kaller seg supportere og er kun ute etter å lage bråk, derav også Leeds. Men det er kun et fåtall av mange supp som er slik, jeg sympatiserer med alle de normale...som det er utrolig mange flere av.