Lewis solgt til Derby

Started by soumoh, August 17, 2007, 18:49:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soumoh

Det meldte BBC radio som jeg hører på jobben. Eb sum er blitt avtalt, og kun de personlige detaljene gjenstår.

We'll be back.
We'll be back.

Dennis

Marching on together!

Budda

Til Derby? Eddie Lewis er ikke god nok for Premier League. Det må jo være bedre spillere de kan få tak i. Likte ikke dette her
Endre

soumoh

Jeg synes det er et kurant salg. Lewis har sett sine beste dager, og går inn som en bra squad-player i Derby. Håper det åpner muligheter for unge Parker. Håper at Clapham rekker å signe før fristen før 12.00 går ut.

We'll be back.
We'll be back.

pale

Regnet vel med dette etter som Clapham kommer inn. Synes det er synd, da han hadde vært knall for oss i L1.
Hvor mye får vi for han?

Sikkert 13 knapper og 8 glansbilder...

soumoh

We'll be back.

auren

Trist dette.

Fristen kl. 12, er det frist for å kunne spille morgendagens kamp?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

soumoh

Ja, det er fristen for å kunne spille morgendagens kamp.

We'll be back.
We'll be back.

Karl Hot Shot

Jeg tviler også på om Eddie Lewis er god nok for Premier League, mens han var Leeds Uniteds beste spiller siste sesong i The Championship. Derby County kommer til å rykke ned igjen (med eller uten Lewis). County mangler også erfaringer i trenerapparatet. Ofte er det forskjellen mellom Premier League-lag og Championship-lag, for ikke å snakke om League One-lag.

Adis

Synes dette er tildels håpløst.. han fungerer som både vb og ving og vi trenger dekning på de plassene. Herlig å se at vi selger unna videre.. idioter!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

auren

Clapham tror jeg er en bedre back enn Lewis, så da gjenstår å skaffe en fullgod erstatter på venstrevingen. Har mine tvil der. Kan bli vårt ømme punkt denne sesongen.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Vingene, spesielt venstre, er helt klart de svakeste punktene i dagens stall. Samt dekning på stopper og keeperplass. Håper vi får inn flere spillere i de nærmeste dagene.

Budda

Quinton Fortune er vel uten klubb nå. Kunne hentet han
Endre

RichardSveum

som ventet,  at det var en PL klubb som hentet han var overraskende.

jarle

Kan vi få cash for en spiller på hell er det bra... bedre en å sitte ut kontrakten og få ingenting!

Bra salg... det var dette vi skulle gjort når vi lived the dream også... Kewell for 20 mill, Viduka det samme når vi hadde budene
NEI VI VAR JO EN BUYING CLUB!!!
I ETTERTID HAR VI VÆRT VERDENSHISTORIENS STØRSTE KONKURSALG...kom å hent spillerne våre...IDAG ENDAL LAVERE PRISER..LØP Ã... KJØP!!!

... JEG SKULLE SOLGT DE PÃ... FLEKKEN... isteden ble det knappenåler... resten vet vi hvordan gikk :((

kilgallon

Dette var som ventet [V] Ser positivt på at vi har signeret Clapham. Husker ham spesielt fra hans tid i Ipswich - han var god der. Men det begynner jo å bli noen år siden...
Fortune synes jeg høres ut som en ok spiller å få[:D]

bmoen

Den der likte, jeg!

quote:
Originally posted by jarle

Kan vi få cash for en spiller på hell er det bra... bedre en å sitte ut kontrakten og få ingenting!

Bra salg... det var dette vi skulle gjort når vi lived the dream også... Kewell for 20 mill, Viduka det samme når vi hadde budene
I ETTERTID HAR VI VÆRT VERDENSHISTORIENS STØRSTE KONKURSALG...kom å hent spillerne våre...IDAG ENDAL LAVERE PRISER..LØP Ã... KJØP!!!

... JEG SKULLE SOLGT DE PÃ... FLEKKEN... isteden ble det knappenåler... resten vet vi hvordan gikk :((

BMo
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sleivind

Triste greier, Lewis var jo som Hot Shot sier kanskje vår beste spiller forrige sesong. Men Lewis har vel kanskje lyst til å prøve seg i PL en gang han og? Det er vel vanskelig å si nei når muligheten byr seg? I tillegg så er han kanskje opptatt av å beholde landslagsplassen? Og da er det mer gunstig å spiller for en PL klubb enn en League 1 klubb. Men nå MÃ... vi ha inn en ny back, Clapham er vel bare signet for en måned?

GeirO

Veldig, veldig synd. Og tror absolutt han er god nok for PL (nivået er vel ikke så avskrekkende bak top 4.
MOT

Ferre

Veldig synd dette! Den eneste rene kantspilleren vår (bortsett fra Carole) er borte, og det er et stort tap for laget. Vi har ingen spillere med fart og teknikk til å komme rundt på kantet og fore Kandol og Beckford med gode baller. Innleggene fra 40-50 meter er ikke like farlige...

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Svend Anders

Fullt forståelig at Lewis ville prøve seg i PL før karrieren går over, men at han er god nok for PL er jeg særdeles skeptisk til.

Har vi fått en fornuftig pris for ham (noen hundre tusen pund?) vil det vel også være bra, og han var nok også en av de bedre betalte lønnsmessig.

Det snakkes om at "nå har vi ingen vinger" - men faktum er at Lewis kun var tiltenkt rollen som venstreback denne sesongen. Der ser jeg vi har hentet Clapham midlertidig, så får vi se om han kan være rett mann over lenger tid, eller om Parker viser seg god nok til å ta over.

Takk for god innsats i Leeds-drakta, Eddie!

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

KeyserSoze

Det forandrer likevel ikke det faktum at vi trenger vinger

Sleivind

Det ble som jeg skrev tidligere at Lewis synes muligheten for spill i PL ble for god til å si nei, samtidig som det styrker muligheten for videre spill for USA.

Peter7

Han var mye til og fra, men til tider god.
Begynte å bli gammel, ok at han går.

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Svend Anders

quote:
Originally posted by KeyserSoze

Det forandrer likevel ikke det faktum at vi trenger vinger

Nei opplagt ikke!

Kanskje kan noen penger (fee eller spart lønn) brukes til en?

SA

Følges på:

fmtj

Oi, postet akkurat i Clapham tråden at vi kan vinke farvel til Lewis og så ser jeg denne tråden etterpå![:I]
Yeboahs vitne

Jon R

quote:

Herlig. Dagens Leeds supportere applauderer salget av våre beste spillere. Det er viktigere med kroner inn på bok. Sist jeg sjekket spilte ikke pundsedlene ute på venstre flanke eller hadde en av ligaens beste innleggsføtter. Dagens økonomiske situasjon tilsier vel ikke at vi MÃ... selge, med mindre vi har blitt ført bak lyset nok en gang? [:o)]

Jon R.
Jon R.

Svend Anders

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Herlig. Dagens Leeds supportere applauderer salget av våre beste spillere. Det er viktigere med kroner inn på bok. Sist jeg sjekket spilte ikke pundsedlene ute på venstre flanke eller hadde en av ligaens beste innleggsføtter. Dagens økonomiske situasjon tilsier vel ikke at vi MÃ... selge, med mindre vi har blitt ført bak lyset nok en gang? [:o)]

Jon R.

Jeg er enig med deg i at det er synd at vi mister en god spiller (selv om jeg synes enkelte overvurderer han noe). Vi "måtte" nok ikke selge ham pga økonomien heller, men det er vel ganske vanlig at når en spiller får sjansen til å avslutte karrieren i en divisjon han aldri har spilt i før - to divisjoner over der han er i øyeblikket - er det ikke uvanlig å si nei til spillerens ønsker.

Så må det altså tas med i betraktningen at han hadde ett år igjen av kontrakten og er godt forbi 30...

SA

Følges på:

Jon R

quote:
Originally posted by Svend Anders
Så må det altså tas med i betraktningen at han hadde ett år igjen av kontrakten og er godt forbi 30...

SA

Ja. Særlig når vi bringer en forlengst-over-the-top 32 åring inn PÃ... LÃ...N, som erstatter. Dessuten er vel et års kontrakter normen i klubben vår disse dager? [:o)]

Jon R.
Jon R.