Flo out to repay Leeds!

Started by Mats-, August 20, 2007, 17:09:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

http://www.skysports.com/story/0,19528,11719_2672116,00.html

Leeds United striker Tore Andre Flo admits he feared for his career after breaking his foot last season.

Flo joined Leeds in January, but suffered a foot injury in his second appearance and subsequently missed the rest of the season.

He came off the bench to score in Saturday's 4-1 win over Southend United on Saturday and the veteran Norwegian is now determined to repay the club's faith.

"Scoring again like that was a good feeling," said the 34-year-old in the Daily Star.

"I feared I would never experience that again because I've been out for such a long time.

Worst period

"It has been the worst period of my career. I did think 'can I come back?' I was really struggling, but scoring again makes all the hard work and pain worthwhile.

"Dennis Wise and Leeds have been great to me. They have believed in me despite all that has happened.

"I'm quite old now, but the club has given me a new contract and there seems to be a great atmosphere in the squad.

"I think Leeds might be my last club, so it would be great to repay them with a successful season."

Us Against the World!

Dennis

Fine ord fra Tore Andre! Håper også han kan spille en god sesong for oss! Har vært, og er, blant skeptikerne til at han ble signet, men ingenting hadde vært bedre enn at Tore Andre motbeviser meg til de grader med lange skadefri perioder, bra med assists og 10+ mål. Han er en type spiller som kan være god til å holde på ballen, samt score mål både med hodet og beina. [:)]

Målet hans mot Southend er det bra klasse over. Mange spisser i PL ville blåst den himmelhøyt over. Slikt scorer man på ved kroppsbeherskelse og selvtillit. Jeg er glad det var Flo og ikke Tresor Kandol som fikk den sjansen, da tror jeg fort det hadde vært bulk i noen biler på utsiden av ER, fremfor gåll for Leeds. [:p]

EDIT: Så målet igjen og det er en sjanse man skal treffe mål på, men står likevel for at mange, mange spillere hadde bommet der.

- Dennis
Marching on together!

fmtj

Jasså- dette var flotte ord fra Flo! Er også en av dem som har slengt med leppa om Tore Andrè, men vil selvsagt også gladelig være med å beklage dersom jeg har tatt feil og han slår til! Intet ville glede meg mer enn å ta feil på dette punktet!
Yeboahs vitne

Cherry

Flo er Go`!  
Han er mest redd for og skuffe bror Jostein da, og han har lovet ett dusin mål hvis han forblir skadefri!
(Fra lokal døling`)

Sheridan

eg driv fottballskule i junaited

pale

Hvis Flo skårer 15 for oss i år skal jeg spise i meg alt jeg har sagt og alle vonde tanker.

Men først får vi se om han tåler 90 min.

Sheridan

Kan jo fort score 15 uten å tåle 90...

Ferre

Hvis Flo holder seg skadefri og får spilt en god del kamper, skal man ikke se bort i fra at han scorer 10-15 mål for oss denne sesongen.

-WE'LL BE BACK-

pale

quote:
Kan jo fort score 15 uten å tåle 90...

Forsåvidt sant, ja[:o)]

Men han får vel 90 min snart og hvis han da blir skadet, rekker han nok ikke 15 mål...

kjelvi

kjekke ord.
men jeg foretrekker handling foran ord.
putt i vei, langemann!

McMidjo

Er det riktig at Flo scoret på sin ENESTE ballberøring mot Southend?

Vet at det var hans FØRSTE berøring, men var det også den eneste?

Tar vel ikke lang tid før han omtales som 'superreserven' Flo.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

KeyserSoze

Jeg også leste det, men det kan vel ikke stemme? Må jo ha vært borti ballen mer enn EN gang på 15 min..

Torgeir

Det var første ballberøring....var et par skader som tok litt tid.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

monsivar

super-sub, super-sub, super-sub Flonaldo

fmtj

Flo siteres på Teamtalk i dag der han beskriver Leeds fansen som "just fantastic!" Nå blir han vel rett og slett fansens favoritt!
Yeboahs vitne