Skrevet av Emne: Mål fra kampene  (Lest 475203 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

arne armoen

Sv: Mål fra kampene
« Svar #210 på: Desember 28, 2007, 17:19:18 »
E da ingen so finn klipp i frå gårsdagens kamp ???

http://www.youtube.com/watch?v=rF8MUMbckNk
Removed by the user? D va som reven!! Nå ainna link t målet?
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #211 på: Januar 03, 2008, 16:07:36 »
To av målene mot Oldham hadde vi greit sluppe unna, om vi hadde skjerpet oss i forsvar.


Men, HVORFOR har vi ikke spillere stående på begge stolpene på corner i mot? Hvorfor?!? >:(

Hvor mange mål skal vi slippe inn på den måten før noen skjønner poenget? Håpløst :'(

Leedsulf

Sv: Mål fra kampene
« Svar #212 på: Januar 03, 2008, 17:40:49 »
Det Frazer driver med i forkant av 0-2 er rett og slett bare et trist syn.
Hvor mange ganger har vi ikke sett han gjøre slike ting?

Oggy

Sv: Mål fra kampene
« Svar #213 på: Januar 03, 2008, 22:19:39 »
To av målene mot Oldham hadde vi greit sluppe unna, om vi hadde skjerpet oss i forsvar.


Men, HVORFOR har vi ikke spillere stående på begge stolpene på corner i mot? Hvorfor?!? >:(

Hvor mange mål skal vi slippe inn på den måten før noen skjønner poenget? Håpløst :'(

Kan noen være så snill og ta en Doktorgrad på hvorfor Leeds ikke har
folk på stolpene, v corner i mot !!!
Har etterlyst dette så lenge jeg kan huske her på forumet  >:(
Dette er jo rett og slett latterlig, pinlig og idiotisk av Wise  :'(
Oggy

Kickthemdown

Sv: Mål fra kampene
« Svar #214 på: Januar 03, 2008, 23:56:04 »
Jeg får lyst til å kverke Frazer etter å ha sett høydepunktene... Amatørmessig spill som ... ja hører hjemme i conference. At det er mulig å satse på den mannen kan jeg overhodet ikke forstå. Er og har alltid vært en vandrende katastrofe!

FÃ… HAN BORT !!!

Alta-White som også ser at Kandol har et mottak en kantstein verdig... Er det mulig?

trosetti

Sv: Mål fra kampene
« Svar #215 på: Januar 05, 2008, 19:12:15 »
Jeg får lyst til å kverke Frazer etter å ha sett høydepunktene... Amatørmessig spill som ... ja hører hjemme i conference. At det er mulig å satse på den mannen kan jeg overhodet ikke forstå. Er og har alltid vært en vandrende katastrofe!

FÃ… HAN BORT !!!

Alta-White som også ser at Kandol har et mottak en kantstein verdig... Er det mulig?

Dette blir jo tidenes "burn" når Frazer-målet blir lagt ut ;)
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

MacMurder

Sv: Mål fra kampene
« Svar #216 på: Januar 05, 2008, 23:34:25 »

Kickthemdown

Sv: Mål fra kampene
« Svar #217 på: Januar 06, 2008, 01:42:31 »
Jeg får lyst til å kverke Frazer etter å ha sett høydepunktene... Amatørmessig spill som ... ja hører hjemme i conference. At det er mulig å satse på den mannen kan jeg overhodet ikke forstå. Er og har alltid vært en vandrende katastrofe!

FÃ… HAN BORT !!!

Alta-White som også ser at Kandol har et mottak en kantstein verdig... Er det mulig?

Dette blir jo tidenes "burn" når Frazer-målet blir lagt ut ;)
Haha ;D Tingen er at når jeg først slakter en Leeds spiller ordentlig så gjør han garantert noe bra i neste kamp. Skjer gang på gang på gang. Skal slakte hele laget før vi møter Forest, så knuser vi de  :D Frazer er bra offensivt, det skal sies... Flink å komme på overlap osv.. men def. er han .... eh... søppel`?  ;D

mvh

Alta-White

roaldv

Sv: Mål fra kampene
« Svar #218 på: Januar 06, 2008, 07:31:08 »
Joda, pent mål av Frazer dette, men "Goal of the season"? Synes kanskje Becks har hatt flere som topper dette i høst.

Allikevel er det jo litt mer oppsiktsvekkende at Frazer putter et slikt mål :)

Sydhagen

Sv: Mål fra kampene
« Svar #219 på: Januar 06, 2008, 09:26:19 »
mener å huske at frazer puttet et fint mål mot derby i en serieåpning for 2-3 sesonger siden..?
han burde gjøre dette oftere  :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #220 på: Januar 06, 2008, 11:02:43 »
Goal of the season var vel overdrevent tykkjer eg, men flott mål av Fraze.
Nesten frispark på siste målet av weston?

COME ON LEEDS !!

KeyserSoze

Sv: Mål fra kampene
« Svar #221 på: Januar 06, 2008, 13:03:58 »
Goal of the season kommentarene på radioen var vel også begrunnet i forarbeidet som vi ikke kan se på denne videoen. Han hadde vel dratt av minst to mann før vi kom inn her. Gleder meg til å se høydepunktene på LUTV
 

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #222 på: Januar 06, 2008, 16:59:15 »
Vakre mål! Men "årets skåring" er eg ikkje einig i. Men kanskje årets "mest overraskande mål" derimot....?

pedro

Sv: Mål fra kampene
« Svar #223 på: Januar 06, 2008, 17:11:05 »
Nå ligger scoringene ute på LUTV, vakkert forarbeid av Fraze :)
Leedsomaniac

trosetti

Sv: Mål fra kampene
« Svar #224 på: Januar 06, 2008, 17:50:04 »
Jeg får lyst til å kverke Frazer etter å ha sett høydepunktene... Amatørmessig spill som ... ja hører hjemme i conference. At det er mulig å satse på den mannen kan jeg overhodet ikke forstå. Er og har alltid vært en vandrende katastrofe!

FÃ… HAN BORT !!!

Alta-White som også ser at Kandol har et mottak en kantstein verdig... Er det mulig?

Dette blir jo tidenes "burn" når Frazer-målet blir lagt ut ;)
Haha ;D Tingen er at når jeg først slakter en Leeds spiller ordentlig så gjør han garantert noe bra i neste kamp. Skjer gang på gang på gang. Skal slakte hele laget før vi møter Forest, så knuser vi de  :D Frazer er bra offensivt, det skal sies... Flink å komme på overlap osv.. men def. er han .... eh... søppel`?  ;D

mvh

Alta-White

Hehe, kjenner til den! Vi satt og så Liverpool - Wigan forrige helg, og jeg hadde huka inn 2 store hvis Liverpool hadde vunnet den. Men så kom jeg på å si "Rart at Titus Bramble ikke har scoret enda" (han har scoret to selvmål mot pool for newcastle tidligere, så jeg mente selvfølgelig at han skulle punktere kampen med enda et) Men i stede tar det 2 min, så er pinadø stuppulen oppe på corner og klinker kula i vinkelen. Makan til ironi.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #225 på: Januar 06, 2008, 19:14:56 »
Ja, etter å ha sett målet til Fraze på LUTV får det liksom ein annan dimmensjon over seg, men fortsatt ikkje goal of the season.

Becks gjer utruleg mykje bra, har vanvittig bra ballkontroll og finter (minner om Ronaldo), i denne kampen mangla han kun nettkjenning. Det er nesten ikkje til å tru at han ikkje sette nokre av sjansane sine.

Kilkenny viser ved fleire høve sin pasningsfot (la dokke merke til den utsidepasningen ned venstre flanke?) og blikk. Han kan bli "gull" for oss!
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Mål fra kampene
« Svar #226 på: Januar 06, 2008, 19:23:44 »
Endre

Jon R

Sv: Mål fra kampene
« Svar #227 på: Januar 06, 2008, 19:28:59 »
Kilkenny viser ved fleire høve sin pasningsfot (la dokke merke til den utsidepasningen ned venstre flanke?) og blikk. Han kan bli "gull" for oss!


Kan det være at du blander han med Huntington her, Tom?  ???
Jon R.

Tom S

Sv: Mål fra kampene
« Svar #228 på: Januar 06, 2008, 19:35:00 »
Det har du selvfølgelig heilt rett i Jon.
Etter å sett gjennom snutten ein gang til er det Kilkenny som header kontrollert til Hunty som legger den utsidepasningen.
Hunty som også fekk mykje skryt på radioen for sitt pasningspill, veldig positivt!

Men, sjølv om eg lyt ta ut den pasningen frå Kilkenny sin konto viser han likevel klasse på midtbana vår.


Kilkenny viser ved fleire høve sin pasningsfot (la dokke merke til den utsidepasningen ned venstre flanke?) og blikk. Han kan bli "gull" for oss!


Kan det være at du blander han med Huntington her, Tom?  ???
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #229 på: Januar 06, 2008, 19:42:23 »
Vet ikke om jeg er enig i Ronaldo. Meg minner han om Bala Garba i velmaktsdagene på Haugesund. Inkludert den nesten hjelpeløse framferden rett foran kassa. Men Bala lærte seg å avslutte både med beina og på hodet før han ble ødelagt av skader og alderdom i Start. Ser ingen grunn til at ikke Beckford skal klare det samme. Minus skadene og alderdommen.

Syns det ser ut som det var god trøkk i midtbanen i går. Da klarer forsvaret seg bedre. Jeg inbiller meg oså at Huntington er betraktelig bedre enn Heath, men jeg har omtrent like lite grunnlag for å uttale meg om det som en fisk har for å uttale seg om satsteknikk i skihopp.

- Leif Olav

isak

Sv: Mål fra kampene
« Svar #230 på: Januar 06, 2008, 19:45:56 »
Vet ikke om jeg er enig i Ronaldo. Meg minner han om Bala Garba i velmaktsdagene på Haugesund. Inkludert den nesten hjelpeløse framferden rett foran kassa. Men Bala lærte seg å avslutte både med beina og på hodet før han ble ødelagt av skader og alderdom i Start. Ser ingen grunn til at ikke Beckford skal klare det samme. Minus skadene og alderdommen.


Ja, me får håpa han unngår alderdommen! :D

lojosang

Sv: Mål fra kampene
« Svar #231 på: Januar 06, 2008, 19:56:16 »
Ettersom jeg forstår av innleggene på forumet for tiden bytter sola på å skinne ut av bakenden på Wise og Beckford. Dermed burde de også kunne fikse evig ungdom for en av dem.  8)
- Leif Olav

Dennis

Sv: Mål fra kampene
« Svar #232 på: Januar 08, 2008, 12:06:35 »
Flo var nære to mål, Beckford var nære mål og Leeds-seieren kunne vært større! Finfine klipp!
Marching on together!

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #233 på: Januar 11, 2008, 20:59:10 »
Første gong eg ser så mange klipp frå kampen. Her var det mykje å gni seg i nevane for ;) Syns alle verka pigge og vinnarsugne, og ekstra gledeleg at Kilkenny fekk ein brakdebut! Mogleg han likar på Batty, men ein betre pasningsleggar ser han ut til å vere.

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #234 på: Januar 15, 2008, 18:11:40 »

Promotion 2010

Sv: Mål fra kampene
« Svar #235 på: Januar 20, 2008, 15:58:37 »
Leeds vs Doncaster

Like dårlig klipp som kamp. Målet er etter ca 2.18 eller der omkring. Muren var ikke noe høydare.

http://uk.youtube.com/watch?v=9GjFHY9cOy0

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Thomas

Sv: Mål fra kampene
« Svar #236 på: Januar 20, 2008, 22:17:13 »
Hvilken låt er det vi hører i starten av klippet egentlig? Synes jeg har hørt samme låten på mange av Leeds-videoer folk har laget på f eks youtube.
« Siste redigering: Januar 21, 2008, 11:46:55 av Thomas »

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #237 på: Januar 26, 2008, 14:48:32 »
Hvilken låt er det vi hører i starten av klippet egentlig? Synes jeg har hørt samme låten på mange av Leeds-videoer folk har laget på f eks youtube.

Låten du høyrer er "Tin Tin Out - Strings for Yasmin". Den er fast rituale på før kvar heimekamp, og har vore det i mange år.
Viss du får tak i songen: Spol til det er gått 2 min 8 sekund. Då vil du kanskje kjenne hymnen att. Gir meg gåsehud kvar gong eg høyrer den!!!!!!!!

Per-Stian

Sv: Mål fra kampene
« Svar #238 på: Januar 26, 2008, 14:52:35 »
Sjekk ut denne på Youtube, Thomas:

http://youtube.com/watch?v=XNdc_GAWsVY

Låta finn du forøvrig på soundtracket til Mean Machine (med Vinnie Jones).
« Siste redigering: Januar 26, 2008, 15:02:59 av Per-Stian »

Sleivind

Sv: Mål fra kampene
« Svar #239 på: Februar 05, 2008, 11:58:25 »
Var kampen på lørdag så forferdelig dårlig at LUTV ikke våger å legge ut bilder fra den?